آموزش تصویری نحوه حذف اکانت گوگل الو (Google Allo)

حذف اکانت گوگل الو

اپلیکیشن گوگل الو (Google Allo) مسنجر یا همان برنامه پیام رسان اختصاصی شرکت گوگل است که تقریبا به تازگی منتشر شده است. این برنامه کاربردی طی مدت زمان کوتاهی توانسته توجه کاربران را جلب کند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت گوگل الو (Google Allo) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه گوگل الو (Google Allo)

گوگل الو (Google Allo) مسنجر یا همان اپلیکیشن پیام رسان اختصاصی گوگل است که از معیارهای مرتبط با هوش مصنوعی بهره می‌برد. گوگل در کنفرانس گوگل آی/او 2016 به طور رسمی از دو برنامه جدید رونمایی کرد که یکی از آن‌ها برنامه گوگل الو (Google Allo) بود. اپلیکیشن پیام رسان گوگل الو را می‌توان یکی از هوشمندترین برنامه‌های پیام رسان یا مسنجر موجود کنونی دانست. این اپلیکیشن از یک دستیار هوشمند و اختصاصی بهره می‌برد که به واقع می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، امکانات و اطلاعات گسترده‌ای را در اختیارتان قرار دهد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کاربردهای دستیار هوشمند گوگل در اپلیکیشن گوگل الو (Google Allo) به مطالعه مقاله “معرفی کاربردی‌ترین و جالب‌ترین قابلیت های دستیار گوگل در برنامه گوگل الو” بپردازید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

برنامه گوگل الو (Google Allo) قابلیت‌های متنوعی را در اختیارتان قرار می‌دهد. با استفاده از این برنامه می‌توانید با دوستان خود به مکالمه مستقیم متنی بپردازید. امکان تشکیل گروه، ضبط صدا و ارسال آن، ارسال استیکر، عکس و … هم توسط گوگل الو پشتیبانی می‌شود. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این اپلیکیشن، می‌توانید به مطالعه مقاله “برنامه گوگل الو (Google Allo)؛ مسنجری هوشمند با قابلیت‌ جدید” بپردازید. همچنین اگر تمایل داشته باشید، می‌توانید با مطالعه مقاله “آموزش 8 قابلیت جالب برنامه گوگل الو (Google Allo)؛ پیام‌رسان هوشمند گوگل” با قابلیت‌ها و ویژگی‌های کاربردی مسنجر هوشمند گوگل الو (Google Allo) بیشتر آشنا شوید.

مانند هر برنامه پیام سران دیگر، در اپلیکیشن گوگل الو (Google Allo) هم باید یک شماره تماس را رجیستر کنید و بدین صورت نسبت به ساخت یک اکانت اختصاصی اقدام نمایید. متعاقبا امکان حذف اکانت گوگل الو (Google Allo) هم وجود دارد. هدف ما در این مقاله آموزش تصویری نحوه حذف اکانت گوگل الو (Google Allo) است. انجام این عمل بسیار ساده بوده و طی کردن چند مرحله کوتاه امکانپذیر است. با این حال، چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش تصویری حذف اکانت گوگل الو (Google Allo)

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، حذف اکانت گوگل الو (Google Allo) فرآیند بسیار ساده‌ای را به همراه دارد. به منظور انجام این عمل مراحل زیر را طی کنید:

حذف اکانت گوگل الوابتدا برنامه گوگل الو (Google Allo) را اجرا کنید. سپس مانند عکس فوق آیکون منوی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید.

حذف اکانت گوگل الو

سپس در منوی کشویی ایجاد شده، گزینه Settings را لمس نمایید تا به بخش تنظیمات برنامه گوگل الو (Google Allo) هدایت شوید.

حذف اکانت گوگل الو

حال کافیست که گزینه Unregister Phone Number را لمس کنید. با لمس این گزینه فرآیند غیر فعال سازی یا حذف اکانت گوگل الو (Google Allo) شما به پایان می‌رسد. در نظر داشته باشید که با لمس گزینه Disconnect موجود در زیر آدرس ایمیل خود هم می‌توانید اکانت گوگل همگام‌سازی شما با برنامه گوگل الو (Google Allo) را غیر فعال نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت گوگل الو (Google Allo) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت ال سی دی آیفون 6s Plus

قیمت ال سی دی سامسونگ M21

iPhone SE 2020 قطعات

تعمیرات موبایل

Google Allo
نام Google Allo
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Google Inc

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments