حداکثر تعداد برنامه ها، پوشه و اسکرین در آیفون ها چقدر است؟

حداکثر تعداد برنامه ها

به نظر شما ماکسیمم یا حداکثر تعداد برنامه هایی که می‌توانید در آیفون خود نصب کنید چه تعداد اپلیکیشن است؟ در مورد تعداد پوشه‌ها و اسکرین‌ها چطور؟ در این مقاله قصد داریم که در مورد حداکثر تعداد برنامه ها، پوشه و اسکرین های قابل استفاده در آیفون های مختلف اپل صحبت کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با حداکثر تعداد برنامه ها، پوشه و اسکرین‌های قابل استفاده در آیفون

آیفون های اپل محصولات فوق‌العاده‌ای هستند که علیرغم قیمت بالای خود طرفداران منحصر به فردی دارند. آیفون ها همواره به عنوان محصولاتی لاکچری و باکیفیت شناخته شده‌اند و قدرت پردازشی و عملکردی این محصولات هم از جمله نقاط قوت آن‌ها بوده است. اما آیا تاکنون فکر کرده‌اید که حداکثر تعداد برنامه ها، پوشه‌ها و اسکرین‌هایی که می‌توانید در آیفون خود از آن‌ها استفاده کنید چقدر است؟ به بیان دیگر به نظر شما نهایتا چه تعداد اپلیکیشن بر روی آیفون قابل استفاده بوده و آیکون آن‌ها توسط نمایشگر دستگاه قابل ارائه است؟ چه تعداد  پوشه را می‌تواند به این صورت در مدل‌های مختلف آیفون ایجاد کرد؟ همچنین نهایتا چه تعداد اسکرین را می‌توان در آیفون‌ها ایجاد نمود؟

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

در این مقاله قصد داریم که پاسخ سوالات فوق را برای مدل‌های مختلف آیفون های اپل ارائه کنیم. حداکثر تعداد برنامه ها، پوشه‌ها و اسکرین‌هایی که می‌توانید در آیفون‌ ها ایجاد کنید به طور مستقیم با ابعاد صفحه نمایش آن‌ها ارتباط دارد. کاملا مشخص است که هرچه صفحه نمایش آیفون بزرگ‌تر باشد، تعداد آیکون‌ برنامه‌هایی که می‌تواند نمایش دهد هم بیشتر خواهد بود. بنابراین در این مقاله به صحبت در مورد حداکثر تعداد برنامه ها، پوشه‌ها و اسکرین‌های قابل استفاده در مدل‌های مختلف سری محصولات آیفون اپل می‌پردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات دقیق‌تری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

تعمیرات اپل

حداکثر تعداد صفحه یا اسکرین قابل ساخت در آیفون‌ها

پیش از هر چیز باید بگوییم که منظورمان از اسکرین چیست. هنگامی که در هوم اسکرین (Home Screen) یا صفحه اصلی آیفون خود به سر می‌برید، می‌توانید با کشیدن انگشت خود به سمت راست و چپ به صفحات مختلف تعیین شده برای دستگاه مراجعه کنید. به هر یک از این صفحات اصطلاحا اسکرین می‌گوییم. بنابراین در این بخش مشخص می‌کنیم که هر آیفون می‌تواند نهایتا چه تعداد اسکرین را به همراه داشته باشد.

  • آیفون‌های 3.5 اینچی مبتنی بر iOS 4: این آیفون‌ها قادرند تا نهایتا 11 اسکرین را ارائه کنند.
  • آیفون‌های 4 اینچی مبتنی بر iOS 5 و iOS 6: این آیفون‌ها قادرند تا نهایتا 11 اسکرین را ارائه کنند.
  • آیفون‌های 4 اینچی مجهز به iOS 7 و نسخه‌های بالاتر: این آیفون‌ها قادرند تا نهایتا 15 اسکرین را ارائه کنند.
  • آیفون‌های 4.7 اینچی: این آیفون‌ها قادرند تا نهایتا 15 اسکرین را ارائه کنند.
  • آیفون‌های 5.5 اینچی: این آیفون‌ها قادرند تا نهایتا 15 اسکرین را ارائه کنند.

بنابراین مشخص شد که هر یک از آیفون‌های اپل می‌توانند نهایتا چه تعداد اسکرین یا صفحه را به همراه داشته باشند. حال نوبت به حداکثر تعداد پوشه‌های قابل ساخت در آیفون‌های مختلف می‌رسد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون

حداکثر تعداد پوشه قابل ساخت در آیفون‌ها

ساخت پوشه چندان نیازی به توضیح دادن ندارد. همه شما می‌دانید که پوشه چیست و چگونه در آیفون‌های اپل ساخته می‌شود. کاملا طبیعی است که تعداد پوشه‌های قابل ساخت در هر مدل از آیفون‌های اپل با ابعاد صفحه نمایش آن‌ها ارتباط مستقیم داشته باشد.

  • آیفون‌های 3.5 اینچی مبتنی بر iOS 4: در هر اسکرین از این آیفون‌ها می‌توانید 16 پوشه بسازید. در بخش یا منوی زیرین (Dock) این آیفون‌ها هم قادر به اضافه کردن 4 پوشه هستید. بنابراین با توجه به امکان ساخت ماکسیمم 11 اسکرین در این نوع از آیفون‌ها، شما می‌توانید نهایتا 180 پوشه را بسازید.
  • آیفون‌های 4 اینچی مبتنی بر iOS 5 و iOS 6: در هر اسکرین از این آیفون‌ها می‌توانید 20 پوشه بسازید. در بخش یا منوی زیرین (Dock) این آیفون‌ها هم قادر به اضافه کردن 4 پوشه هستید. بنابراین با توجه به امکان ساخت ماکسیمم 11 اسکرین در این نوع از آیفون‌ها، شما می‌توانید نهایتا 224 پوشه را بسازید.
  • آیفون‌های 4 اینچی مجهز به iOS 7 و نسخه‌های بالاتر: در هر اسکرین از این آیفون‌ها می‌توانید 20 پوشه بسازید. در بخش یا منوی زیرین (Dock) این آیفون‌ها هم قادر به اضافه کردن 4 پوشه هستید. بنابراین با توجه به امکان ساخت ماکسیمم 15 اسکرین در این نوع از آیفون‌ها، شما می‌توانید نهایتا 304 پوشه را بسازید.
  • آیفون‌های 4.7 اینچی: در هر اسکرین از این آیفون‌ها می‌توانید 24 پوشه بسازید. در بخش یا منوی زیرین (Dock) این آیفون‌ها هم قادر به اضافه کردن 4 پوشه هستید. بنابراین با توجه به امکان ساخت ماکسیمم 15 اسکرین در این نوع از آیفون‌ها، شما می‌توانید نهایتا 364 پوشه را بسازید.
  • آیفون‌های 5.5 اینچی: در هر اسکرین از این آیفون‌ها می‌توانید 24 پوشه بسازید. در بخش یا منوی زیرین (Dock) این آیفون‌ها هم قادر به اضافه کردن 4 پوشه هستید. بنابراین با توجه به امکان ساخت ماکسیمم 15 اسکرین در این نوع از آیفون‌ها، شما می‌توانید نهایتا 364 پوشه را بسازید.

همانطور که مشاهده کردید، شما می‌توانید در بهترین شرایط ممکن 364 پوشه را در اسکرین‌های آیفون خود بسازید. در بدترین شرایط ممکن هم این تعداد معادل با 224 پوشه است. حال نوبت به حداکثر تعداد برنامه های قابل نصب در مدل‌های مختلف سری محصولات آیفون اپل می‌رسد.

تعمیرات اپل

بیشتر بخوانید:  نمایندگی رسمی اپل

حداکثر تعداد برنامه های قابل استفاده در آیفون

حال نوبت به بخش اصلی این مقاله بعدی حداکثر تعداد برنامه های قابل استفاده در آیفون می‌رسد.

  • آیفون‌های 3.5 اینچی مبتنی بر iOS 4: در این آیفون‌ها هر پوشه می‌تواند 12 آیکون برنامه مختلف را در بر بگیرد. با توجه به اینکه در این آیفون‌ها می‌توانید نهایتا 180 پوشه بسازید، بنابراین حداکثر تعداد برنامه های قابل استفاده در آن‌ها به 2160 اپلیکیشن می‌رسد!
  • آیفون‌های 4 اینچی مبتنی بر iOS 5 و iOS 6: در این آیفون‌ها هر پوشه می‌تواند 16 آیکون برنامه مختلف را در بر بگیرد. با توجه به اینکه در این آیفون‌ها می‌توانید نهایتا 224 پوشه بسازید، بنابراین حداکثر تعداد برنامه های قابل استفاده در آن‌ها به 3584 اپلیکیشن می‌رسد!
  • آیفون‌های 4 اینچی مجهز به iOS 7 و نسخه‌های بالاتر: در این آیفون‌ها هر پوشه می‌تواند 135 آیکون برنامه مختلف را در بر بگیرد. با توجه به اینکه در این آیفون‌ها می‌توانید نهایتا 304 پوشه بسازید، بنابراین حداکثر تعداد برنامه های قابل استفاده در آن‌ها به 41040 اپلیکیشن می‌رسد!
  • آیفون‌های 4.7 اینچی: در این آیفون‌ها هر پوشه می‌تواند 135 آیکون برنامه مختلف را در بر بگیرد. با توجه به اینکه در این آیفون‌ها می‌توانید نهایتا 364 پوشه بسازید، بنابراین حداکثر تعداد برنامه های قابل استفاده در آن‌ها به 49140 اپلیکیشن می‌رسد!
  • آیفون‌های 5.5 اینچی: در این آیفون‌ها هر پوشه می‌تواند 135 آیکون برنامه مختلف را در بر بگیرد. با توجه به اینکه در این آیفون‌ها می‌توانید نهایتا 364 پوشه بسازید، بنابراین حداکثر تعداد برنامه های قابل استفاده در آن‌ها به 49140 اپلیکیشن می‌رسد!

بنابراین حداکثر تعداد برنامه های قابل استفاده در آیفون تحت بدترین شرایط معادل با 2160 اپلیکیشن بوده و این رقم در بهترین شرایط ممکن برابر با 49140 اپلیکیشن است.

بیشتر بخوانید:  گارانتی تعمیرات Apple 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله در رابطه با حداکثر تعداد برنامه ها، پوشه و اسکرین های قابل ساخت و استفاده در مدل‌های مختلف سری محصولات آیفون صحبت کردیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات دقیق‌تری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین سلفی آیفون 6 پلاس

قیمت تاچ ال سی دی جی 2 کور

قطعات آیفون 8 پلاس

تعمیرات موبایل

منبع lifewire

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments