تعویض گلس و شیشه شکسته آیفون ۴ اپل با بهترین کیفیت در مرکز موبایل کمک

تعویض گلس آیفون 4 اپل با بهترین کیفیت در مرکز موبایل کمک

شکستن گلس ال سی دی آیفون 4 یکی از اتفاق های رایجی است که در این گوشی عموما به موجب افتادن دستگاه از دست کاربر رخ می‌دهد. با خدمات مرکز موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس آیفون 4 اپل را با بهترین کیفیت و صرف کمترین هزینه انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

منظور از گلس آیفون 4 چیست؟

گلس آیفون 4 یک لایه شیشه یا گلس محافظ است که روی ال سی دی این گوشی پرس شده و عملا کاربران در حین استفاده از گوشی مستقیما با این گلس در ارتباط هستند. دقت داشته باشید که گلس آیفون مجموعه‌ای از تاچ و ال سی دی گوشی است و روی ال سی دی دستگاه پرس شده و برخلاف تصور خیلی از افراد با لایه محافظ و نازکی که به عنوان لوازم جانبی و با نام گلس خریداری و روی LCD گوشی نصب می‌شود تفاوت دارد. برای آشنایی بیشتر با قطعات تشکیل دهنده مجموعه تاچ و LCD گوشی های موبایل و گلس ال سی دی توصیه می‌کنیم حتما یک مرتبه مقاله شرح کامل قطعات تاچ ال سی دی گوشی موبایل و انواع تعمیر آن ها را مطالعه کنید.

بنابراین زمانی که از تعویض گلس آیفون 4 صحبت می‌کنیم منظور ما تعویض شیشه و گلسی است که روی ال سی دی این گوشی پرس شده و باید با دستگاه های خاص و تجهیزات منحصر به فردی از روی ال سی دی جدا شود. اما تعویض گلس آیفون 4 چه زمانی انجام خواهد شد؟ این کار چه تفاوتی با تعویض کامل تاچ ال سی دی دارد و هزینه انجام این تعمیر چقدر است؟ در ادامه این مطلب می‌خواهیم بیشتر در مورد تعویض گلس ال سی دی iPhone 4 اپل صحبت کنیم و اطلاعات جامعی را در اختیارتان قرار دهیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

تعویض گلس آیفون 4 اپل با بهترین کیفیت در مرکز موبایل کمک

تعویض گلس iPhone 4 چه تفاوتی با تعویض LCD دارد؟

تعویض گلس با تعویض ال سی دی دو مقوله کاملا متفاوت هستند. زمانی که از تعویض تاچ ال سی دی صحبت می‌شود منظور این است که کل مجموعه تاچ ال سی دی گوشی تعویض خواهد شد. این تعمیر از نظر هزینه یکی از گران قیمت ترین تعمیرات هر گوشی خواهد بود و آیفون 4 اپل هم از این موضوع مستثنا نیست. از سمت دیگر زمانی که تاچ ال سی دی گوشی به طور کامل تعویض می‌شود شما باید نگران مسائلی همچون اورجینال بودن تاچ ال سی دی جدید و کیفیت آن باشید که این مسئله سبب می‌شود کلا تعویض تاچ ال سی دی گوشی های موبایل به یکی از تعمیرات پردردسر این محصولات تبدیل گردد. اما در تعویض گلس دیگر مشکلات این چنینی را نخواهید داشت. در این روش فقط گلس یا شیشه روی ال سی دی گوشی تعویض می‌شود و خود تاچ ال سی دی فابریک دستگاه تعویض نخواهند شد. هزینه انجام این تعمیر به مراتب در مقایسه با تعویض کامل تاچ ال سی دی آیفون 4 کمتر خواهد بود و در این روش دیگر نگرانی از بابت اورجینال بودن یا نبودن LCD نخواهید داشت چون این قطعه اصلا تعویض نخواهد شد.

تعویض گلس ال سی دی آیفون 4 چقدر زمان می‌برد و هزینه آن چقدر است؟

برای اینکه تعویض گلس LCD آیفون 4 یا هر گوشی دیگری انجام گیرد باید از دستگاه ها و تجهیزات خاصی استفاده شود و مراحل مشخصی طی شوند. هر مرحله کار با استفاده از دستگاه خاصی انجام می‌شود و برای انجام هر مرحله هم مدت زمان مشخصی تعیین شده است. تعویض گلس عموما شامل سه مرحله می‌شود که به ترتیب جداسازی گلس شکسته، نصب گلس جدید و حباب زدایی نام دارند. در اغلب مواقع تعویض گلس آیفون 4 ظرف مدت زمان 1 روز قابل انجام خواهد بود. هزینه تعویض گلس iPhone 4 هم در مقایسه با هزینه تعویض تاچ ال سی دی این گوشی کمتر است. هزینه این تعمیر عموما نصف هزینه تعویض تاچ ال سی دی خواهد بود.

در چه شرایطی می‌توان تعویض گلس آیفون 4 انجام داد؟

متاسفانه همیشه و در تمام مواقع نمی‌توان به جای تعویض تاچ ال سی دی نبست به تعویض گلس آیفون 4 اقدام کرد و بدین صورت هزینه تعمیر را کاهش داد. انجام این تعمیر فقط در شرایطی امکانپذیر است که تاچ و ال سی دی گوشی کاملا سالم باشند و لزومی برای تعویض آن ها وجود نداشته باشد و فقط گلس روی آن ها بشکند یا ترک هایی بر روی آن به وجود آید. بنابراین در صورتی که تاچ یا ال سی دی گوشی آیفون 4 در اثر ضربه وارد به دستگاه آسیب ببینند دیگر نمی‌توان با تعویض گلس مشکل را برطرف کرد و تعویض کامل مجموعه تاچ و ال سی دی دستگاه الزامی می‌شود. حتی اگر در اثر ضربه‌ای که به گوشی وارد شده ال سی دی آن دچار مشکل نشود و فقط تاچ گوشی از کار بیفتد هم نمی‌توان با تعویض گلس مشکل را برطرف کرد و باید تاچ ال سی دی گوشی به صورت کامل تعویض شوند.

تعویض گلس آیفون 4 اپل با بهترین کیفیت در مرکز موبایل کمک

گلس ال سی دی آیفون 4 را با کمترین هزینه در مرکز موبایل کمک تعویض کنید‍!

مرکز موبایل کمک به عنوان اولین شرکتی که سرویس تعمیرات موبایل را با قابلیت ثبت سفارش آنلاین در کشور راه‌اندازی کرده، می‌تواند با بهترین کیفیت ممکن تعویض گلس آیفون 4 و دیگر آیفون های اپل را برایتان انجام دهد. در این مرکز از جدیدترین، مدرن ترین و پیشرفته‌ترین دستگاه ها برای تعویض گلس آیفون های اپل استفاده می‌شود و کارشناسان این شرکت هم به طور دائم بر عملکرد دستگاه ها نظارت دارند که این امر سبب می‌شود بهترین کیفیت ممکن در تعویض گلس آیفون ایجاد شود. ضمنا زمانی که از سرویس موبایل کمک استفاده می‌کنید صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای در زمان خواهید داشت چون نه برای واگذار کردن گوشی خود به این مرکز و نه برای دریافت گوشی نیاز به خروجی از منزل خواهید داشت و کل این پروسه توسط پیک رایگان موبایل کمک انجام می‌شود. به منظور ثبت سفارش تعویض گلس و کلا تعمیرات آیفون 4 در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 021۷۵۱۴۷ تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

برچسب‌ها: repair_article

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments