معرفی برنامه مارولوس دیزاینز (Marvelous Designer)

معرفی برنامه مارولوس دیزاینز (Marvelous Designer)؛ طراحی لباس پیشرفته

علاقمندان به طراحی لباس و مد باید به خوبی نرم افزار مارولوس دیزاینز (Marvelous Designer) را بشناسند. این برنامه یکی از بهترین نرم افزار های موجود برای طراحی لباس است. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه مارولوس دیزاینز (Marvelous Designer) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه مارولوس دیزاینز (Marvelous Designer)

طراحی لباس و ایجاد سبک های جدید در این حوزه یک حرفه بسیار لذت بخش است. در کشورهای پیشرفته تر طراحان لباس ابتدا نمونه های اولیه  طرح های مورد نظرشان را در محیط نرم افزارهای کامپیوتری شبیه سازی می‌کنند و آن را به صورت سه بعدی مورد ارزیابی قرار می‌دهند. سپس هر یک از طرح های برتر خود را به عنوان ایده به برند های برتر تولید کننده پوشاک ارائه خواهند کرد.

اما آیا تاکنون این سوال در ذهنتان به وجود آمده که برای طراحی لباس و پوشاک از چه نرم افزار یا برنامه ای استفاده می‌شود؟ یکی از کاربردی ترین نرم افزار ها در این زمینه برنامه مارولوس دیزاینز (Marvelous Designer) است. مارولوس دیزاینز (Marvelous Designer) بستری را فراهم می‌کند تا ه طراح لباس بتواند در محیطی سه بعدی ایده های خلاقانه خود را شبیه سازی و مورد بررسی قرار دهد.

معرفی برنامه مارولوس دیزاینز (Marvelous Designer)؛ طراحی لباس پیشرفته

بنابراین اگر به طراحی لباس و مد علاقه دارید، بهتر است با نرم افزار مارولوس دیزاینز (Marvelous Designer) هم آشنا باشید و نحوه کار با این برنامه قدرتمند را بدانید. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه مارولوس دیزاینز (Marvelous Designer) بپردازیم. چنانچه در مور این برنامه و نحوه استفاده از آن نیاز به اطلاعات دقیق‌تری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی نرم افزار مارولوس دیزاینز (Marvelous Designer)

برنامه مارولوس دیزاینز (Marvelous Designer) به واقع یکی از بهترین ابزارهایی است که می‌توانید از آن برای طراحی لباس و پوشاک استفاده کنید. یکی از مزیت های اصلی این برنامه مربوط به عدم نیاز آن به الگوهای CAD می‌شود، یعنی شما در این برنامه نیازی به طراحی الگوهای رایج CAD ندارید، بلکه می‌توانید به صورت مستقیم بخشی از لباس را به مدل خود اضافه یا از آن حذف کنید و در مدل سه بعدی نتیجه این تغییر را به صورت آنی مشاهده کنید.

معرفی برنامه مارولوس دیزاینز (Marvelous Designer)؛ طراحی لباس پیشرفته

عدم نیاز به استفاده از الگوهای CAD سبب می‌شود تا نرم افزار مارولوس دیزاینز (Marvelous Designer) سرعت عمل شما را افزایش دهد. رابط کاربری این برنامه بسیار عالی طراحی شده است، به گونه ای که علیرغم قابلیت های متعددی که ارائه کرده است، استفاده از آن چندان دشوار نیست و برای یادگیری و شروع به کار با این برنامه فقط باید چند ترفند ابتدایی را بیاموزید و کمی با محیط آن آشنا شوید.

معرفی برنامه مارولوس دیزاینز (Marvelous Designer)؛ طراحی لباس پیشرفته

در محیط برنامه مارولوس دیزاینز (Marvelous Designer) دو پنجره اصلی ارائه شده است که یکی از آن ها محل مشخص کردن بخش های مختلف لباسی است که در حال طراحی آن هستید و بخش دیگر به صورت آنی لباس طراحی شده شما را بر روی بدن یک مدل سه بعدی نمایش می‌دهد. یعنی نرم افزار مارولوس دیزاینز (Marvelous Designer) به صورت آنی تمام تغییراتی که شما بر روی مدل لباستان ایجا می‌کنید را به بدن انسان شبیه سازی شده در آن منتقل می‌کند.

معرفی برنامه مارولوس دیزاینز (Marvelous Designer)؛ طراحی لباس پیشرفته

نرم افزار مارولوس دیزاینز (Marvelous Designer) این امکان را فراهم می‌کند تا شما به صورت دقیق نوع پارچه مصرفی خود را مشخص کنید. بدین منظور باید خواص پارچه برای نرم افزار تعیین شود. خواصی مثل سفتی، چگالی، ضخامت، برش ‌پذیری و غیره همگی می‌توانند برای پارچه های مورد نظرتان مشخص شوند. خروجی که از طرح خود در برنامه مارولوس دیزاینز (Marvelous Designer)  دریافت می‌کنید، کاملا به خواص پارچه مصرفی وابسته است و تغییر نوع و خواص پارچه منجر به تغییر حالت نشستن لباس بر تن مدل می‌شود.

معرفی برنامه مارولوس دیزاینز (Marvelous Designer)؛ طراحی لباس پیشرفته

به صورت کلی اگر بنا به هر دلیل علاقمند طراحی لباس هستید یا حرفه شما با این مسئله ارتباط داشته باشد، توصیه می‌کنیم که حتما نرم افزار مارولوس دیزاینز (Marvelous Designer) را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید با قابلیت ها و محیط آن آشنا شوید. مطمئن باشید که این برنامه جذابیت بسیار بالایی برایتان خواهد داشت و به بهتری شکل ممکن ایده های مرتبط با پوشاک شما را پیاده سازی  می‌کند.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه مارولوس دیزاینز (Marvelous Designer) پرداختیم. چنانچه در مور این برنامه و نحوه استفاده از آن نیاز به اطلاعات دقیق‌تری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (7)

guest
7 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
آیدا محسنی
آیدا محسنی
1 سال گذشته

آیا روی آیپد هم نصب میشه؟

آیدا محسنی
آیدا محسنی
1 سال گذشته

روی آیپد هم نصب میشه؟

شیما
شیما
2 سال گذشته

چرا روی گوشی نصب نمیشه :)؟

ستاره
ستاره
2 سال گذشته

برنامه مارولوس باید با لپ تاپ یا سیستم انجام بشه
روی تبلت میشه کار کرد؟؟؟؟؟

Suf
Suf
2 سال گذشته

من دانلود کردم و بعدشم ثبت نام کردم ولی برای شروع طراحی نیاز به لایسنس داره که پولیه ☹️ پیپال هم میخواد