اشتباهات رایج در خرید دوربین مدار بسته

اشتباهات رایج در خرید دوربین مدار بسته

اشتباهات رایج در خرید دوربین مدار بسته

از مزایا نصب دوربین مدار بسته برای مکان هایی مثل منزل یا محل کار که برای حفظ امنیت ساکنان آن محیط است همه ما به خوبی آگاه هستیم. دوربین های مدار بسته در انواع مختلف  برای کاربردهای متفاوتی تولید می شوند. نکاتی را باید حتما هنگام خرید به آن توجه کرد که دچار اشتباهات رایج در خرید دوربین مدار بسته نشوید. ما در این محتوا قصد داریم که شما را آگاه کنیم تا بتوانید خرید موفقی داشته باشید و از دوربین مداربسته به بهترین نحو ممکن استفاده کنید در ادامه ما به چند اشتباه رایج اشاره خواهیم کرد، پس با دقت به آن توجه کنید.

خرید دوربین مدار بسته با رزولیشن پایین ممنوع

ما دوربین مدار بسته را تهیه می کنیم که بتوانیم از تصاویر با کیفیت برخوردار شویم. اگر دوربین مدار بسته ای که نصب کرده‌ایم دارای رزولوشن بالایی نباشد عملا هیچ کارایی خاصی برای ما ندارد و به علاوه هزینه ای که برای خرید آن کرده ایم را به عبارتی دور ریخته‌ایم. پس نکته اول این است که حتما به رزولیشن تصویر آن دقت کنید مخصوصا برای مکانهایی که احتیاج به ثبت تصاویر اشخاص و پلاک خودرو را دارند مانند طلافروشی یا صرافی و… .

لازم به ذکر است که داشتن دوربین مدار بسته رزولوشن بالا برای تمامی مکان ها لازم نیست و این برعکس این قضیه یعنی خرید برای مکان هایی که ضرورتی ندارد هم اشتباه به حساب می آید.

حجم فضای ذخیره سازی درDVR  و NVR

یک قابلیت دیگری که دوربین های مدار بسته باید داشته باشند این است که باید دارای فضای دی وی آر یا ان وی آر مناسب برای ذخیره تصاویر و ویدیوهای گرفته شده از دوربین باشد تا زمانی که نیاز بود به آن رجوع کرده و از آن استفاده کنیم. این فضا بسته به نیاز تا 4 هارد را پشتیبانی می‌کند. نکته ای باید به آن توجه کرد این است که در انتخاب حجم هارد به چند ترا بودن آن بر اساس نیاز خود دقت کنید..

حجم فضای ذخیره سازی درDVR و NVR

دوربین مدار بسته با قابلیت دید در شب

اشتباهی دیگر که هنگام خرید به آن توجه نمی شود انتخاب دوربین مدار بسته ای است قابلیت دید در شب را ندارند و در مکانهایی نصب می شوند که در شب از نور کمی برخوردار نیستند. برای حل مشکلاتی مانند دزدی که در اکثر مواقع در شب اتفاق می افتند دوربین های مدار بسته دید در شب تولید شده است که با خرید آن دیگر لازم نیست نگران مسائلی که قبل توضیح داده ایم باشید. پس در صورت لزوم حتما از این نوع دوربین ها خریداری کنید.دوربین داهوا نیز از این قابلیت برخوردار میباشد و با کیفیت تصویر بالا میتواند تصاویر را در شب ضبط کند و بهترین انتخاب برای خرید دوربین مداربسته دید در شب میباشد.

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments