• قیمت اعلام شده به همراه اجرت تعویض قطعه است.
  • تعویض این قطعه و ارسال گوشی به مشتری، در همان روز دریافت دستگاه انجام می‌شود.
  • هزینه ارسال و دریافت تعمیرات کلیه دستگاه ها در شرکت موبایل کمک رایگان می‌باشد. (پیک رایگان برای تهران، پست رایگان برای سایر استان ها)
  • جهت ثبت سفارش با شماره ۰۲۱۷۵۱۴۷ تماس حاصل نمائید.

دوربین پشت (دوربین اصلی) آیفون XS

شناسایی مدل آیفون

1,940,000 تومان

تماس با شرکت موبایل کمک | ۰۲۱۷۵۱۴۷
  • قیمت اعلام شده به همراه اجرت تعویض قطعه است.
  • تعویض این قطعه و ارسال گوشی به مشتری، در همان روز دریافت دستگاه انجام می‌شود.
  • هزینه ارسال و دریافت تعمیرات کلیه دستگاه ها در شرکت موبایل کمک رایگان می‌باشد. (پیک رایگان برای تهران، پست رایگان برای سایر استان ها)
  • جهت ثبت سفارش با شماره ۰۲۱۷۵۱۴۷ تماس حاصل نمائید.

اطلاعات و جزئیات محصول

توضیحات

آیفون ایکس اس اپل (Apple iPhone XS) یکی از قدرتمندترین دوربین های موجود در بین گوشی های موبایل امروزی را دارد. اما اگر این دوربین خراب شود تکلیف چیست؟ با خدمات مرکز موبایل کمک می‌توانید تعمیر دوربین آیفون XS اپل را با بهترین قیمت ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض دوربین آیفون XS کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

اصلی ترین دلایل تعمیر دوربین آیفون XS

دلایل خیلی متعددی وجود ندارند که شما را ملزم به تعمیر دوربین آیفون ایکس اس کنند. عموما دو دلیل اصلی منجر می‌شود که کاربر نسبت به تعویض این قطعه وارد عمل شود. اولین دلیل از کار افتادن کامل دوربین است. در برخی مواقع نادر دیده شده که دوربین iPhone XS در اثر یک اتفاق به طور کامل از کار می‌افتد. به عنوان مثال در یک نمونه مشاهده شده بود که افتادن گوشی از دست کاربر و وارد شدن ضربه به لبه فوقانی قاب آیفون XS منجر شد که دوربین اصلی آن و سلفی آن به طور کامل از کار بیفتند. در این شرایط کاربر ملزم به تعمیر دوربین آیفون XS خواهد شد. در برخی مواقع هم شکستن شیشه محافظ روی لنز دوربین اصلی آیفون ایکس اس منجر می‌شود که کاربر به نزد تعمیرکار رجوع کند و درخواست تعمیر دوربین گوشی را به ثبت برساند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون XS اپل

 

تعمیر یا تعویض دوربین آیفون XS | گارانتی اپل

 

در برخی مواقع هم به وجود آمدن خط و خش روی شیشه لنز دوربین اصلی آیفون ایکس اس منجر می‌شوند که کاربران برای تعمیر دوربین دستگاه اقدام کنند. در چند مورد محدود هم دیدیم که هاله های رنگی عجیبی در دوربین آیفون XS ایجاد شده و کاربر برای از بین بردن این هاله ها تصمیم به تعویض کامل لنز دوربین اصلی گوشی گرفته است. این دلیل و عوامل از اصلی ترین عواملی هستند که می‌توانند شما را ملزم به تعمیر دوربین آیفون XS کنند. خوشبختانه در اغلب مواقع برای تعمیر دوربین آیفون XS نیازی به تعویض کردن کامل لنز دوربین گوشی وجود ندارد و تعمیر آن فقط با تعویض شیشه محافظ روی لنز قابل انجام خواهد بود.

هزینه تعمیر دوربین آیفون XS چقدر است؟

در حالت کلی تعمیرات آیفون هزینه بر است و نوع مشکلی که در عملکرد دوربین آیفون به وجود آمده تاثیر مستقیمی بر روی هزینه تعمیر آن دارد. طبیعتا اگر خود ماژول دوربین آیفون XS معیوب شده باشد، تنها راه تعمیر آن در تعویض ماژول دوربین خلاصه می‌شود که خب در این شرایط باید هزینه ماژول دوربین جدید و اورجینالی که در آیفون نصب می‌شود توسط مشتری پرداخت گردد. هزینه تعمیر دوربین آیفون XS زمانی به حداکثر مقدار ممکن می‌رسد که علاوه بر ماژول دوربین اصلی، دوربین سلفی گوشی هم معیوب شده باشد. این نوع خرابی همزمان در دوربین اصلی و سلفی گوشی عموما در اثر آب خوردگی یا ضربه به وجود می‌آید.

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون XS اپل

 

برای تعویض دوربین آیفون XS کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

اما در برخی شرایط دیگر شل شدن سوکت کانکتور دوربین هم می‌تواند منجر به از کار افتادن این قطعه شود که در این شرایط با نصب مجدد کانکتور مشکل برطرف می‌شود و طبیعتا هزینه‌ای هم از سوی مشتری برای تعمیر دوربین آیفون XS پرداخت نخواهد شد. تعمیراتی مثل تعویض شیشه شکسته لنز دوربین آیفون XS هم خیلی هزینه‌بردار نیستند. بنابراین مقدار دقیق هزینه تعمیر دوربین آیفون XS اپل به شدت خرابی بستگی دارد که در دوربین گوشی به وجود آمده است. در صورتی که نیاز باشد ماژول دوربین گوشی به طور کامل تعویض شود، هزینه تعمیر به حداکثر مقدر ممکن می‌رسد و در صورتی که فقط با تعویض شیشه محافظ لنز دوربین مشکل رفع شود، تعمیر ورد نظر هزینه چندانی نخواهد داشت.

مدت زمان مورد نیاز برای تعمیر دوربین آیفون XS چقدر است؟

خوشبختانه تعمیر دوربین آیفون XS از تعمیرات زمانگیر این گوشی نیست. تعمیرات اصلی و زمانگیر آیفون XS شامل تعمیر مادربرد  و تعمیر گوشی آب خورده می‌شوند که پیش از این در مقاله های تعمیر برد آیفون XS اپل با مناسب ترین هزینه در موبایل کمک و تعمیر آیفون XS آب خورده با بهترین کیفیت در مرکز موبایل کمک در مورد آن ها صحبت کردیم. در تعمیر دوربین آیفون XS اپل عموما یا لنز دوربین گوشی تعویض خواهد شد یا شیشه روی لنز دوربین عوض می‌شود که در هر دو شرایط خیلی مراحل پیچیده‌ای طی نمی‌شوند. البته برای تعویض شیشه لنز دوربین اصلی آیفون XS لازم است که قطعات روی قاب پشت گوشی تقریبا کاملا از آن جدا شوند تا دسترسی به شیشه لنز دوربین دستگاه امکانپذیر گردد، اما با این حال انجام این پروسه خیلی زمان‌گیر نخواهد بود. بنابراین خیلی نگران مدت زمان تعمیر دوربین آیفون XS نباشید، چون این تعمیر بیشتر از 2 الی 3 ساعت زمان لازم ندارذ. البته تعمیرکاران موبایل در بازار آزاد برای انجام تعمیراتی مثل تعمیر دوربین آیفون XS حداقل یک روز زمان از مشتری دریافت می‌کنند که این مدت زمان واقعا ضروری نیست. اگر می‌خواهید این تعمیر در کوتاه ترین زمان ممکن انجام گیرد، توصیه می‌کنیم از خدمات مرکز موبایل کمک استفاده کنید. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر مورد نظر را در کمتر از 5 ساعت انجام داده و گوشی را درب منزل از کارشناسان این مرکز تحویل بگیرید.

 

تعمیر یا تعویض دوربین آیفون XS | گارانتی اپل

 

آیا شخصا قادر به تعمیر دوربین آیفون ایکس اس هستیم؟

اگر تجربه کافی در زمینه تعمیرات موبایل را دارید و فکر می‌کنید که از پس تعویض یا تعمیر دوربین آیفون XS بر می‌آیید، می‌توانید شخصا این کار را انجام دهید و بدین ترتیب هزینه های خود را به حداقل برسانید. برای انجام این کار باید یک سری ابزار و یک قطعات در اختیار داشته باشید. برای تهیه کردن این ابزار و قطعات می‌توانید به فروشگاه موبایل کمک مراجعه کنید. قطعاتی که در فروشگاه موبایل کمک عرضه شده‌اند همگی اورجینال و اصل هستند و از نظر کیفیت با ضمانت در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌گیرند. با در اختیار داشتن ابزارها و قطعات مناسب می‌توانید تعمیر دوربین آیفون XS را آغاز کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تعمیر دوربین این گوشی توصیه داریم که حتما از ویدئو ها و مقاله های آموزشی استفاده نمایید تا خدای نکرده انجام اشتباه در پروسه تعمیر منجر به ضرر و زیان شما نشود. فراموش نکنید که هر زمان احساس کردید از پس تعمیر دوربین آیفون XS خود بر نمی‌آیید، می‌توانید ضمن تماس با مرکز موبایل کمک انجام تعمیر مورد نظرتان را به کارشناسان این شرکت واگذار کنید و از یک تعمیر مطمئن لذت ببرید.

 

برای تعویض دوربین آیفون XS کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

بیشتر بخوانید: تعمیر باتری آیفون XS

مراحل ثبت سفارش تعمیر دوربین آیفون XS در مرکز موبایل کمک

همانطور که اشاره داشتیم موبایل کمک بهترین مرجعی است که می‌توانید تعمیر دوربین آیفون XS خود را به آن واگذار کنید. سرعت عمل عالی، قیمت مناسب، ضمانت تعمیرات، گارانتی اورجینال بودن قطعات و غیره همگی از مزیت های سرویس و خدمات موبایل کمک به شمار می‌روند. مراحل کار در این مرکز به شرح زیر است:

 

تعمیر یا تعویض دوربین آیفون XS | گارانتی اپل

 

  • ثبت سفارش: در مرحله نسخت شما باید سفارش مورد نظرتان را ثبت کنید. انجام این کار هم از طریق سایت موبایل کمک و هم از طریق شماره تماس این شرکت امکانپذیر خواهد بود.برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.
  • اعزام کارشناس به آدرس شما: بعد از اینکه سفارش خود را به ثبت رساندید، کارشناس موبایل کمک به آدرس شما اعزام شده و گوشی را درب منزل از شما تحویل می‌گیرد. اگر مشکل گوشی قابل رفع باشد، کارشناس در محل گوشی را تعمیر خواهد کرد اما اگر برای تعمیر دستگاه نیاز به طی کردن مراحل پیچیده‌تری وجود داشته باشد، کارشناس گوشی را به شکرت ارجاع می‌دهد.
  • تحویل گوشی به مشتری: بعد از اینکه تعمیرات مورد نیاز توسط کارشناس در محل یا در شرکت موبایل کمک انجام شد، دستگاه تعمیر شده با پیک رایگان موبایل کمک به آدرس شما ارسال و درب منزل به مشتری تحویل داده می‌شود.

به همین سادگی می‌توانید تعمیر دوربین آیفون XS یا هر تعمیر دیگری که مد نظرتان است را با استفاده از سرویس مرکز موبایل کمک انجام دهید.. بنابراین وقتی از خدمات موبایل کمک استفاده کنید هیچ نیازی به مراجعه حضوری و حتی خروجی از منزل نخواهید داشت. فراموش نکنید که تعمیرات موبایل کمک دارای گارانتی هستند و از نظر کیفیت بهترین استانداردهای لازم را ارائه می‌کنند. لازم به ذکر است که کل پروسه تعمیر دوربین آیفون ایکس اس اپل در مرکز موبایل کمک حدود 3 الی 5 ساعت طول می‌کشد.

چرا موبایل کمک بهترین مرجع تعمیرات تخصصی آیفون است؟

سرویس موبایل کمک بستر بسیار خوب و مناسبی را برای انجام انواع تعمیرات تلفن همراه در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد. با خدمات این شرکت تعمیری مطمئن را تجربه خواهید کرد چون تمام تعمیراتی که توسط کارشناسان موبایل کمک انجام می‌شوند دارای گارانتی هستند و قطعاتی که در گوشی مشتریان نصب خواهند شد هم از گارانتی بهره می‌برند. از سمت دیگر سرعت عمل سرویسی که موبایل کمک ارائه کرده بالاست و عموما تعمیرات موبایل در این مرکز ظرف مدت زمان 3 الی 5 ساعت انجام می‌شوند. قیمت مناسب و عدم نیاز به مراجعه حضوری هم از دیگر مزیت های سرویس و خدمات موبایل کمک به شمار می‌روند. بنابراین شما با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر دوربین آیفون XS یا هر تعمیر دیگری که مد نظرتان است را با بهترین کیفیت ممکن انجام دهید. به منظور ثبت سفارش تعمیر دوربین آیفون XS خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

 

برای تعویض دوربین آیفون XS کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی iPhone XS

قیمت دوربین جلو آیفون ایکس اس مکس

اطلاعات بیشتر

سازگاری

آیفون XS, آیفون XS Max

گارانتی

اصالت قطعه

آیفون XS, آیفون XS Max

اصالت قطعه

راهنمای تعویض قطعه

خریداران، محصولات زیر را هم خریده اند.

1940000