بهترین گوشی‌های ارزان قیمت بازار – اردیبهشت ۱۴۰۰

بهترین گوشی ارزان قیمت

خرید گوشی در شرایطی که هر روز قیمت‌ها از روز قبل بالاتر است سخت شده است. برای همین خیلی‌ها وقتی حرف خرید گوشی باشد به سمت خرید گوشی ارزان قیمت می‌روند. البته این تنها دلیل خرید گوشی ارزان قیمت نیست؛ شاید شما می‌خواهید برای فرزندانتان گوشی جدید بخرید یا پدربزرگ و مادربزرگ را به دنیای گوشی‌های هوشمند وارد کنید! دلیل شما هرچه باشد ما بریتان لیست ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمندی که میتوانید بخرید را آماده کردیم. همه گوشی‌های لیست ما زیر 4 میلیون قیمت دارند.

در این لیست ما با توجه به بودجه شما گوشی‌های ارزان بازار را در 4 گروه معرفی کردیم؛ گوشی زیر 2 میلیون، گوشی زیر 3 میلیون و گوشی زیر 4 میلیون.

گوشی‌های ارزان‌ قیمت زیر 2 میلیون

این دسته از گوشی‌های هوشمند ارزان‌ترین راه برای ورود به دنیای تلفن‌های هوشمندد است! این گوشی‌ها حداقل امکانات لازم برای اجرای سیستم‌عامل اندروید را دارند؛ یک پردازنده مناسب، فضای کافی و صفحه نمایش بزرگ.

نوکیا C1

هرجا لیستی از گوشی‌های ارزان قیمت باشد حتما گوشی‌های نوکیا نیز در آن حضور دارند. برای شروع لیست ما گوشی C1 نوکیا را انتخاب کردیم. گوشی ارزان قیمت سی 1 نوکیه از صفحه نمایش لمسی خازنی 5.45 اینچی با تراکم پیکسلی 197 بهره می‌برد. پردازنده این گوشی 4 هسته‌ای و با قدرت 1.3 گیگاهرتر است و می‌تواند حداقل نیازهای شما را برآورده کند. 16 گیگابایت حافظه داخلی برای کارهای روزمره کافیست؛ هرچند شما می‌توانید با کارت حافظه آن را تا 64 گیگابایت افزایش دهید.

گوش ارزان نوکیا سی 1 از 1 گیگابایت رم استفاده می‌کند و اگر توقع زیادی از آن نداشته باشید کارهای شما را انحام می‌دهد! نوکیا سی 1 از یک دوربین 5 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار برای دوربین اصلی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی بهره می‌برد. باطری این گوشی 2500 میلی‌آمپر ظرفیت دارد و اگر زیاد از آن کار نکشید می‌تواند یک روز دوام بیاورد. در نهایت باید این نکته را بگوییم که این گوشی تنها از فناوری 3G و 2G پشتیبانی می‌کند که با درنظر گرفتن برچسب قیمتی آن خیلی نکته منفی نیست.

حدود قیمت 1,337,000 تومان

جی‌پلاس T10

گوشی بعدی لیست ما، موبایل ارزان قیمت جی‌پلاس مدل تی 10 است. این گوشی یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با با تراکم پیکسلی 295 دارد. پردازنده این گوشی 8 هسته‌ای و مدلUNISOC SC9863A Helio است. 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت حافظه رم می‌تواند حداقل نیازهای شما را برآورده کند و برای کارهای روزمره کافیست؛ هرچند شما می‌توانید با کارت حافظه آن را تا 128 گیگابایت افزایش دهید.

گوش ارزان جی‌پلاس تی 10 از یک دوربین 2 گانه 13 مگاپیکسلی با لنز واید و 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق بهره می‌برد که در این رنج قیمت عالی است! باطری این گوشی 3000 میلی‌آمپر ظرفیت دارد و اگر زیاد از آن کار نکشید می‌تواند یک روز دوام بیاورد. از ویژگی‌های دیگر این گوشی می‌توان به سنسور اثر انگشت و پشتیبانی از شبکه 4G اشاره کرد.

حدود قیمت 1,435,000 تومان

سامسونگ گلکسی A01 core

اما برویم سراغ گوشی‌های ارزان سامسونگ! اولین گوشی سامسونگی که معرفی می‌کنیم گلکسی A01 کور است. این گوشی یک صفحه نمایش 5.3 اینچی با با تراکم پیکسلی 311 دارد. پردازنده این گوشی 4 هسته‌ای و مدل مدیاتک MT6739WW است. گللکسی کور در 3 مدل 16 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت حافظه رم،16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت حافظه رم و16 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت حافظه رم در دسترس است.

گوشی ارزان قیمت

دوربین این گوشی ارزان سامسونگ 8 مگاپیکسل با فوکوس خودکار و دئربین سلفی آن نیز 5 مگاپیکسل است. باطری این گوشی 3000 میلی‌آمپر ظرفیت دارد و با ارفاق می‌تواند یک روز کار کند! از ویژگی‌های این گوشی می‌توان پشتیبانی از شبکه 4G اشاره کرد.

قیمت حدودی 1,530,000 تومان

آنر 7S

شرکت هواوی همیشه به ساختن گوشی‌های مقرون به صرفه معروف بود. پس جای تعجب ندارد که گوشی‌های هواوی یا زیرمجموعه آن یعنی آنر در این لیست باشند. گوشی آنر 7s یک گوشی مقرون به صرفه دیگر در لیست ماست. گوشی ارزان هواوی آنر 7 اس یک صفحه نمایش 4.45 اینچی با تراکم پیکسلی 295 دارد. وظیفه پردازش نیز برعهده پردازنده 4 هسته‌ای مدیاتک است و با حافظه 16 گیگابایت و رم 2 گیگابایتی می‌توانید از پس انجام کارهای ساده برآید.

گوشی ارزان قیمت هواوی

دوربین آنر 7 اس هم از لنز 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار استفاده می‌کند که برای گرفتن عکس‌های معمولی کافی است. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی‌های جذاب کافی است.

حدود قیمت 1,930,000 تومان

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های 5G بازار 2021

گوشی‌ ارزان قیمت زیر 3 میلیون

اگر کمی بودجه را بیشتر کنیم گزینه‌های بهتری پیش روی ماست. گوشی‌هایی در این رنج قیمت کارایی و دوربین بهتری دارند و برای کارهای روزمره قدرت بیشتری دارند.

آنر 9s

آنر 9 اس از آن گوشی‌هایی است که می‌تواند به راحتی نیازهای اولیه شما از یک گوشی هوشمند را برطرف کند. صفحه نمایش 5.45 اینچی با تراکم پیکسلی 295 تجربه خوبی در وب‌گردی برای شما رقم خواهد زد. قلب تپنده این گوشی ارزان قیمت پردازنده میداتک Helio P22 با 8 هسته است که در کنار 32 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت حافظه رم می‌تواند از پس کارهای روزمره برآید.

دوربین 8 مگاپیکسل با فوکوس خودکار و لنز عریض به همراه قابلیت HDR و پانوراما می‌تواند عکس‌های نسبتا خوبی برای شما بگیرد. دوربین سلفی این گوشی نیز 5 مگاپیکسل است. از ویژگی‌های دیگر این گوشی می‌توان به باطری 3020 میلی‌آمپری و شبکه 4G اشاره کرد. تنها نکته منفی این گوشی عدم پشتیبانی از سرویس‌های گوگل است.

حدود قیمت 2,150,000تومان

گوشی ارزان قیمت سامسونگ گلکسی A02

یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های ارزان لیست ما گلکسی A02 سامسونگ است. این گوشی از یک نمایشگر 6.5 اینچی با تراکم پیکسلس 270 بهره می‌برد. این صفحه نمایش یکی از بهترین‌ها در این رنج قیمت است. پردازنده این گوشی ارزان هم از شرکت مدیاتک و یک مدل 4 هسته‌ای است که با یک رم 3 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌شود.

گوشی ارزان سامسونگ

نکته جذاب دیگر درباره این گوشی دوربین دوگانه آن است که با این قیمت یک مزیت عالی است. گلکسی A02 دو دوربین 13 و 2 مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی این موبایل ارزان هم 5 مگاپیکسل است. باطری 5000 میلی‌آمپری این گوشی برای استفاده در 1 روز کامل کافی است و از خیال شارژ گوشی باید خیالتان راحت باشد. پشتیبانی از شبکه 4G هم مزیت دیگر این گوشی است. در مجموع اگر دنبال یک گوشی ارزان با قابلیت‌های خوب می‌گردید گلکسی A02 گزینه بسیار خوبی است.

حدود قیمت 2,269,000 تومان

نوکیا 2.3

یکی دیگر از بهترین گزینه‌ها در میان گوشی‌های مقرون به صرفه، نوکیا 2.3 است. این گوشی زیبا و خوش ساخت یک نمایشگر با کیفیت 6.2 اینچی دارد که بیش از 80 درصد بدنه را پوشانده است. این نمایشگر از ویژگی Always-on display نیز پشتیبانی می‌کند. پردازنده A22 میداتک نیز وظیفه پردازش اطلاعات در این گوشی را دارد. حافظه داخلی 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت هم برای انجام کارهای روزانه کافی به نظر می‌رسد. البته اگر این فضا برای شما کم است می‌توانید با کارت حافظه آن را تا 400 گیگابایت افزایش دهید!

بهترین گوشی ارزان قیمت نوکیا

دوربین دوگانه نوکیا 2.3 نیز یکی از ویژگی‌های مثبت آن است. این گوشی از 2 دوربین 13 و 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی آن نیز برای تماس تصویری مناسب است.

سامسونگ گلکسی A11

سامسونگ گوشی‌های زیادی در این رنج قمیت دارد و انتخاب بین آنها کمی سخت است. اما گلکسی A11 سامسونگ همیشه می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. صفحه نمایش بزرگ 6.4 اینچی و پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 450 با 8 هسته پردازشی و پردازنده گرافیکی Adreno 506 می‌تواند هر کسی را برای خرید این گوشی ارزان قیمت وسوسه کند! در کنار این 64 گیگ حافظه داخلی و 3 گیگابایت رم را هم در نظر بگیری تا به قدرت این گوشی پی ببرید.

این امکانات برای شما کافی نیست؟ پس نگاهی به دوربین 3 گانه این گوشی بیاندازید! 8 مگاپیکسل دوربین سلفی نیز برای هر کسی کافی است. پشتیبانی از حسگر اثر انگشت، سارژ سریع 15 وات و باطری 4000 میلی‌آمپری از ویژگی‌های جذاب دیگر این گوشی است.

حدود قیمت 2,739,000 تومان

گوشی ارزان قیمت شیائومی ردمی 9

یکی از بهترین گوشی‌های ارزان بازار است. صفحه نمایش ردمی 9 شیائومی 6.53 اینچ با تراکم پیکسلی بالای 395 و حداکثر روشنایی 400 نیت است. این ویژگی برای یک گوشی ارزان بسیار عالی است. پردازنده این گوشی نیز یک مدل کم مصرف و قدرتمند G80 میداتک است. این گوشی در ظرفیت و رم‌های مختلفی عرضه شده است که از 32 گیگابایت تا 128 گیگ برای حافظه و 3 تا 6 گیگابایت برای رم بهره می‌برد.

گوشی ارزان شیائومی

اگر بخواهیم جذاب‌ترین ویژگی این گوشی را معرفی کنیم قطعا دوربین 4 گانه آن خواهد بود! این گوشی از ترکیب 13+8+5+2 مگاپیکسل استفاده کرده است که برای این قیمت بی‌نظیر است. اگر یک گوشی ارزان با قیمت مناسب و دوربین خوب می‌خواهید  این گوشی برای شماست.

حدود قیمت 2,769,000 تومان

گوشی ارزان زیر 4 میلیون

بودجه شما بیشتر است؟ پس برویم سراغ گوشی‌هایی که کمی گران‌تر هستند ولی کیفیت بالاتری دارند. این شما و این گوشی‌های ارزان قیمت زیر 4 میلیون بازار!

نوکیا 3.4

بازهم نوکیا و بازهم یک گوشی خوش ساخت و خوش قیمت! نوکیا 3.4 با نمایشگر با کیفیت IPS 6.39 اینچی و طراحی جذاب چشم هر بیننده‌ای را به خودش جلب می‌کند. قلب تپنده این گوشی ارزان قیمت پردازنده اسنپدراگون 460 است که 8 هسته پردازشی دارد. در کنار این پردازنده گرافیکی Adreno 610 قرار دارد تا بازی کردن با این گوشی نرم و روان باشد. گوشی نوکیا در 3 مدل با ظرفیت‌های 32-3، 64-3 و 64-4 گیگابایت عرضه می‌شود.

وظیفه عکس‌برداری این گوشی به عهده یک دوربین 3 گانه 13+5+2 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیکسل است. در مجموع این گوشی هم کیفیت ساخت بالایی دارد و هم امکانات خوبی دارد و یکی از گزینه‌های عالی بین گوشی‌های مقرون به صرفه است.

حدود قیمت 3,148,000 تومن

ال‌جی K41s

درست است که ال‌جی دیگر گوشی هوشمند جدید تولید نمی‌کند اما گوشی‌های خوش قیمت و با کیفیت زیادی در بازار دارد که یکی از آنها ال‌جی K41s است. صفحه نمایش این گوشی 6.5 اینچی با تراکم پیکسلی 270 است. پردازنده این گوشی نیز مدل 12 نانومتری P22 مدیاتک است که در کنار آن 32 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت حافظه رم وجود دارد.

گوشی ارزان قیمت ال جی

دوربین این گوشی نقطه قوت آن است زیرا با این قیمت پایین شما می‌توانید یک دوربین 4 گانه داشته باشید؛ 13+5+2+2 مگاپیکسل! در کنار این دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را هم قرار دهید تا ارزش بالای ‌دوربین‌های این گوشی را درک کنید. باطری این گوشی ارزان قیمت نیز بسیار خوب است و می‌تواند 1 روز کامل دوام بیاورد.

حدود قیمت 3,149,000 تومان

گوشی ارزان قیمت شیائومی پوکو M3

قطعا گل سرسبد لیست ما گوشی معروف و شناخته شده شیائومی یعنی پوکو ام 3 است. این گوشی یک نمایشگر 6.53 اینچی با تراکم 395 پیکسل و حداکثر روشنایی 400 نیت دارد. محافظ نمایشگر نیز کورنینگ گوریلا گلس 3 که تا حد زیادی خیال شما را از خط و خش نمایشگر راحت می‌کند. برگ برنده دیگر این گوشی پردازنده Snapdragon 662 است که توان پردازشی بالا و مصرف باطری کمی دارد. ظرفیت این گوشی نیز متفاوت است و بالاترین مدل آن 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم دارد.

با وجود دوربین 3 گانه 48+2+2 مگاپیکسلی خیالتان از گرفتن عکس‌های باکیفیت راحت باشدو دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز برای گرفتن سلفی و تماس تصویری کاملا مناسب است. اگر گوشی ارزانی می‌خواهید که باطری خوبی داشته باشد، پوکو ام 3 شما را نا امید نخواهد کرد. در مجموع این گوشی یکی از بهترین گزینه‌ها در میان گوشی‌های میان‌رده است.

حدود قیمت 3,795,000 تومان

بهترین گوشی ارزان قیمت بازار

اگر دنبال خرید گوشی ارزان قیمت هستید و نمی‌دانید کدام گوشی را انتخاب کنید نگران نباشید! ما لیست بهترین گوشی‌های ارزان قیمت بازار را برایتان آماده کردیم. در این لیست می‌توانید با توجه به بودجه خودتان، گوشی مورد نظرتان را خریداری کنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (3)

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
سعید 1390
سعید 1390
1 سال گذشته

سلام من سعید عباسی هستم از اصفهان الان خاله من گوشی پوکو m3 رو داره واقعا نسبت به قیمتش عالیه این گوشی ۴ ملیون هست حافظه ۶۴ هست ولی ۶و۳۰۰ میارزه فقط دوربینش یکم بده ولی در کل عالیه

سیاوش
سیاوش
1 سال گذشته

خیر ببینید واقعا به درد خورد

گوربه سیاه مشکی
گوربه سیاه مشکی
2 سال گذشته

عالی به دردم خورد