طراحی گوشی ردمی نوت ۸ نسخه ۲۰۲۱ فاش شد

چند روز پیش بود که شیائومی اعلام کرد تا  کنون بیش از 35 میلیون واحد از گوشی محبوب ردمی نوت 8 فروخته است. حالا این شرکت چینی برای بزرگداشت این موفقیت بزرگ اعلام کرده است که قرار است نسخه 2021 این گوشی را به زودی عرضه کند! هرچند هنوز تاریخ رسمی انتشار گوشی Redmi Note 8 2021 مشخص نشده است.

پوستری که ردمی منتشر کرده نشان‌دهنده شباهت زیاد این گوشی به نسخه اصلی آن دارد. این گوشی نیز مانند نسخه قبلی از یک ناچ قطره‌ای در صفحه نمایش خود بهره می‌برد. عرضه ردمی نوت 8 نسخه 2021 در رنگ آبی تایید شده است اما هنوز رنگ‌های دیگر این گوشی مشخص نیست.

ردمی نوت 8 2021

با توجه به تصاویر منتشر شده از ردمی نوت 8 جدید، مشخص شده که شکاف سیم‌کارت در سمت چپ قاب است. کلید روشن و خاموش کردن و دکمه تنظیم صدا نیز در لبه راست گوشی است. در نوار پایینی گوشی نیز نام Redmi به چشم می‌خورد. در پوستری که از گوشی منتشر شده نمای پشت گوشی مشخص نیست. باید منتظر ماند و دید که آیا طراحی قاب پشتی گوشی شبیه نوت 8 اصلی خواهد بود یا ردمی ظاهری متفاوت را انتخاب خواهد کرد.

ردمی هنوز مشخصات گوشی ردمی نوت 8 2021 معرفی نکرده است اما گزارش‌های قبلی ادعا می‌کند که این گوشی با پردازنده Helio G85 SoC، رابط کاربری MIUI 12.5 و باطری 4000 میلی‌آمپری با قابلیت شارژ سریع 22.5 وات عرضه خواهد شد. حافظه داخلی نیز در دو نسخه 64 گیگابایت با رم 4 و 128 گیگابایت با رم 4 خواهد بود.

ردمی نوت 8 نسخه 2021 از دوربین چهارگانه با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. در این مجموعه دوربین، یک دوربین فوق‌عریض، یک دوربین ماکرو و یک سنسور تشخیص عمق قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از سوی ردمی بود.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments