بهترین قالب های سبک فروشگاهی وردپرس ۲۰۲۴

بهترین قالب های سبک فروشگاهی وردپرس 2024

بهترین قالب فروشگاهی وردپرس کدام است؟ این سؤال از جمله پرسش‌های متداولی به حساب می‌آید که علاقه‌مندان به فعالیت در حوزه طراحی سایت با کمک وردپرس با آن مواجه می‌شوند. در حال حاضر، قالب‌های زیادی هستند که می‌توان از آن‌ها برای ایجاد یک سایت وردپرسی استفاده کرد. بسته به نیاز‌های شما، بهترین قالب‌های طراحی شده رد این زمینه هم فرق می‌کنند. از آن‌هایی که اکثر افراد وردپرس را برای راه‌اندازی یک سایت فروشگاهی مورد استفاده قرار می‌دهند، بحث در مورد بهترین قالب‌های فروشگاهی وردپرس خیلی داغ‌تر از سایر موارد می‌باشد. با استفاده از بهترین قالب‌های فروشگاهی وردپرس، شما می‌توانید یک فروشگاه جذاب و با کیفیت را ایجاد نمایید. امروز ما قصد داریم تا چند کاندیدا برای بهترین قالب سبک فروشگاهی وردپرس را مورد بررسی قرار دهیم. پس با ما همراه شوید.

قالب پورتو

بهترین قالب های سبک فروشگاهی وردپرس 2024

اولین کاندیدا برای بهترین قالب فروشگاهی وردپرس، پورتو می‌باشد. پورتو یکی از قالب‌های نسبتاً قدیمی و محبوب به حساب می‌آید که امکانات متنوعی را نیز به همراه دارد. این قالب چند منظوره همراه با دمو‌های آماده زیادی روانه بازار شده و یک کنترل پنل اختصاصی و با کیفیت را نیز در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. به صورت کلی، این قالب همخوانی زیادی با وردپرس فارسی داشته و شما با خیال راحت می‌توانید آن را در پروژه‌های مختلفی به کار گیرید. جالب است بدانید که قالب‌های مطرح و شناخته شده‌ای همچون پورتو، به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا برای سایت‌های چند منظوره هم به کار روند.

یعنی با استفاده از قالب پورتو شما هم می‌توانید یک سایت فروشگاهی راه‌اندازی کنید و هم نسبت به تولید محتوای خبری اقدام نمایید. در کل این قالب برای تیم‌های خیلی بزرگی بهینه شده که تعداد کارمندان زیادی دارند و چندین بخش مختلف را در خود جای داده‌اند. اگر شما به دنبال راه‌اندازی یک سایت فروشگاهی جدید هستید، استفاده از این قالب نتایج مطلوبی را برایتان به همراه ندارد.

قالب وودمارت

یونی وودمارت بهترین قالب فروشگاهی وردپرس

دومین کاندیدا برای بهترین قالب فروشگاهی وردپرس، به وودمارت اشاره دارد. وودمارت از جمله قالب‌های قدرتمند، محبوب و شناخته شده‌ای است که طی چند سال فعالیتش شهرت مطلوبی کسب کرده است. با استفاده از قالب‌هایی همچون وودمارت، شما نگرانی در مورد وضعیت سایت خود نخواهید داشت! هم توسعه‌دهندگان تازه وارد و هم مجموعه‌های بزرگ و حرفه‌ای با خیال راحت می‌توانند از قالب وودمارت استفاده نمایند.

از جمله ویژگی‌های کلیدی قالب وودمارت می‌توان به داشتن کیفیت ساخت بالا و پشتیبانی فوق‌العاده اشاره نمود. فقط کافی است یک بار این قالب را روی سایت خود نصب کنید تا متوجه ویژگی‌های خاص و کلیدی‌اش شوید. جالب است بدانید که محبوبیت زیاد آن باعث شده تا تیم‌های سوم شخص ایرانی زیادی نسبت به سفارشی‌سازی‌اش اقدام نمایند. از جمله تیم‌های مطرح و شناخته شده فعال در این زمینه، می‌توان به یونی وودمارت اشاره نمود.

داشتن دمو‌های آماده متنوع، سرعت عملکردی بالا، کیفیت ساخت خوب، کنترل پنل اختصاصی، هدر ساز و فوتر ساز تخصصی و غیره به عنوان مهم‌ترین ویژگی‌های این قالب محبوب به حساب می‌آیند. پس اگر شما هم به دنبال خرید بهترین قالب‌های عرضه شده در بازار‌های داخلی ایران هستید، استفاده از وودمارت می‌تواند گزینه عالی برایتان به حساب بیاید. یونی وودمارت که بهترین تیم عرضه‌کننده فارسی این قالب است، نه تنها پشتیبانی خوبی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد بلکه دوره‌های آموزشی قوی را نیز طراحی کرده است.

https://uniwoodmart.ir/woodmart-tutorial/

قالب جنه

سومین کاندیدا برای بهترین قالب فروشگاهی وردپرس به جنه اشاره دارد. جنه هم از جمله قالب‌های قدرتمندی است که معمولاً در پروژه‌های همکاری در فروش مورد استفاده قرار می‌گیرد. یعنی اگر سایت شما به صورت مستقیم محصولی را روانه بازار نمی‌کند ولی با سایر شرکت‌های فعال در این زمینه همکار است، می‌توانید با خیال راحت خدمات جنه را به کار گیرید. به خاطر داشته باشید که جنه با استفاده از یک سری امکانات اختصاصی، توانسته به بهترین ابزار همکاری در فروش تبدیل شود.

قالب جنه نه تنها به شدت خوش ساخت است، بلکه همراه با امکانات متنوعی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. خیلی از کاربران این محصول را به عنوان یک پوسته خبری هم شناسایی می‌نمایند. دمو‌های آماده طراحی شده توسط تیم توسعه جنه به شما اجازه می‌دهند تا با سرعت بالایی نسبت به راه‌اندازی سایت خود اقدام نمایید. جدا از همه این موارد، جنه همراه با پشتیبانی طولانی مدت و قالب نصب سریع هم در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. پس اگر شما هم به دنبال استفاده از یک قالب با کیفیت برای سایت‌های همکاری در فروش یا خبری هستید، می‌توانید هم اکنون نسبت به استفاده از جنه اقدام نمایید. این قالب یک گزینه عالی برای علاقه‌مندان به حوزه طراحی سایت به حساب می‌آید.

بهترین قالب فروشگاهی وردپرس کدام است؟

وودمارت فارسی بهترین قالب های سبک فروشگاهی وردپرس

در نهایت، اگر شما هم به دنبال بهترین قالب فروگاهش وردپرس هستید، استفاده از خدمات تیم‌های مطرح و شناخته شده‌ای همچون وودمارت فارسی می‌تواند نتایج مطلوبی را برای شما به همراه داشته باشد. قالب وودمارت نه تنها کیفیت ساخت مطلوبی دارد، بلکه نسخه‌های اختصاصی و سفارشی شده ایرانی زیادی را نیز با خود حمل می‌کند. همه افرادی که به دنبال تهیه یک قالب با کیفیت برای راه‌اندازی سایت فروشگاهی فارسی هستند، با خیال راحت می‌توانند خدمات وودمارت را به کار گیرند. البته که سایر موارد معرفی شده در این صفحه هم مزایا و معایب خاص خود را دارند ولی وودمارت کیفیت ساخت بیشتری را در خود جای داده است. پس اگر کیفیت سایت فروشگاهی‌تان برای شما اهمیت زیادی دارد، می‌توانید هم اکنون و با خیال راحت خدمات وودمارت را مورد استفاده قرار دهید. البته، بسته به نیاز های پروژه احتمال تغییر بهترین قالب مخصوص وردپرس هم وجود دارد. مطمئنا برای یک سایت خبری شما نمی توانید از ابزار هایی همچون وودمارت استفاده نمایید.

 

برچسب ها : قالب وردپرس,وردپرس,قالب فروشگاهی,فروشگاه اینترنتی

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments