بهترین روش یافتن تأمین‌کننده برای واردات از چین

بهترین روش یافتن تأمین‌کننده برای واردات از چین

یکی از موضوعات بسیار مهمی که امروزه در دنیای مدرن مطرح شده روابط تجاری کشورها با یکدیگر است. کشور چین یکی از کشورهای برتر در حوزه تولید کالاها است. واردات کالا از چین می‌تواند برای تاجران کشورهای دیگر سودآوری خوبی داشته باشد.

این کشور با به‌کاربردن استراتژی‌های متناسب با نیاز کشورها، تولید کالاها را افزایش داده است. این کشور توانسته رتبه ممتازی را در زمینه تولید کالاها و صادرات آنها به دست بیاورد. یافتن تأمین‌کننده یکی از بخش‌های مهم در این تجارت است. در این مطلب سعی کرده‌ایم مزایای و معایب واردات، سپس نحوه یافتن تأمین‌کنندگان و حمل کالا از چین را بیان کنیم.

چرا واردات کالا از چین سودآور است؟

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد این کشور در سطح مطلوبی از رشد اقتصادی قرار دارد. در بیشتر کشورها از کالاهای چینی استفاده می‌شود و شاید کمتر کسی را بتوان پیدا کرد که از کالاهای چینی استفاده نکرده باشد. کشور ما نیز بسیاری از کالاهای مورد استفاده خود را از این کشور وارد می‌کند.

بازرگانان می‌توانند با واردات کالا از چین درآمد و سود بالایی را به دست آورند. شرکت‌های بازرگانی همچون وانیکس، آشنایی لازم با واردات از چین داشته و می‌توانند به شما برای واردات آسان و ارزان کمک کنند. دلایل اینکه چرا باید از چین کالا وارد کنید در زیر بیان شده است.

برای واردات کالا از چین با وانیکس کلیک کنید.

قیمت پایین کالاها

کالاهای چینی به چند دلیل نسبت به سایر کالاها ارزان‌تر هستند. یکی از این دلایل وجود نیروی کار متخصص و ارزان در چین است که باعث بهره‌وری بیشتر در تولید و کاهش هزینه‌ها می‌شود. علاوه بر این شرایط حمل‌ونقل ارزان در این کشور و زیرساخت‌های اقتصادی مناسب باعث شده تا تولید کالاها تسهیل شود. دولت چین برای حمایت بیشتر از تولیدکنندگان امتیازهایی همچون کاهش تعرفه‌های صادرات را تعیین کرده است. همه این عوامل موجب کاهش قیمت کالاهای تولیدی چین شده است.

محصولات منحصربه‌فرد

یکی از امتیازاتی که کالاهای چینی نسبت به بقیه کالاها دارند این است که بسیار خلاقانه و نوآوری شده هستند. آنها با استفاده از فناوری‌های روز دنیا و متناسب با نیاز کشورها سعی دارند تا کالاهای منحصربه‌فردی با قیمت مناسب تولید کنند. این یک راه برای افزایش مشتری است و تولیدکنندگان چینی همیشه از این قاعده پیروی می‌کنند.

پیشرفت سریع کسب‌وکار

افرادی که به واردات کالا از چین اقدام می‌کنند یک فرصت عالی را به دست می‌آورند. آنها می‌توانند کالاهای ارزان و متنوع چینی را وارد کشور کرده و از این طریق مشتریان بیشتری را جلب کنند. البته همان‌طور که قبلاً بیان شد موضوع مهم این است که مراحل واردات باید طبق اصول و قانونی انجام شود. شرکت وانیکس کمک می‌کند تا شما بتوانید از راه قانونی و به‌راحتی کالاهای مورد نیاز برای کسب‌وکارتان را وارد کشور کنید.

بهترین روش حمل کالا از چین

یکی از دغدغه‌های واردکنندگان حمل کالا از چین به کشور است. برای حمل کالاها از چین به ایران راه‌های زیادی چون مسیر دریایی، هوایی، ریلی و زمینی وجود دارد. هزینه حمل کالاها در هر یک از این روش‌ها بر اساس حجم کالا، هزینه حمل‌ونقل، مقدار مسافت و مدت‌زمان حمل بار متغیر است.

جهت حمل کالا از چین با وانیکس کلیک کنید.

بهترین روش حمل کالا از چین

مزیت روش حمل دریایی این است که می‌توان از آن برای کالاهای حجیم و وزن زیاد استفاده کرد. از لحاظ اقتصادی این روش هزینه کمتری نسبت به روش هوایی دارد. اما با توجه به اینکه حمل کالا از روش دریایی زمان زیادی را صرف می‌کند، بهتر است که برای ارسال آنها زودتر اقدام کنید.

در روش حمل هوایی کالاها زودتر به مقصد رسیده و از این رو می‌توان در مدت‌زمان کمی به آنها دست ‌یافت. اما توجه به این نکته حائز اهمیت است که حمل کالا از چین با روش هوایی دارای محدودیت‌هایی است. مثلاً حمل برخی از کالاهای دارای باتری با این روش ممنوع است. علاوه بر این هزینه‌های این روش نسبت به روش‌های دیگر بیشتر است.

آیا مشاوره گرفتن برای واردات کالا از چین  ضروری است؟

با توجه به اینکه قوانین تجارت تغییر می‌کنند و همچنین قوانین زیادی نیز وجود دارد باعث می‌شود که  واردات از چین دیگر تحت تأثیر قرار بگیرد. پس لازم است تا نسبت به قوانین آشنایی لازم وجود داشته باشد تا واردات کالاها به‌راحتی انجام شود. شرکت وانیکس این امکان را به وجود آورده تا شما بتوانید با ریسک و صرف هزینه کمتر به کالاهای مورد نظرتان دست‌یابید؛ بنابراین مشاوره در امر واردات می‌تواند تأثیر زیادی بر روند و سرعت کار داشته باشد.

چگونه یک تأمین‌کننده در چین بیابیم؟

یکی از بخش‌های مهم تجارت با کشور چین یافتن تأمین‌کننده است. تأمین‌کنندگان زیادی در این کشور وجود دارند که انواع کالاها را باکیفیت گوناگون عرضه می‌کنند. برای یافتن تأمین‌کننده می‌توانید به این کشور سفرکرده و با تأمین‌کنندگان کالا را از نزدیک ملاقات کنید.

همچنین در چین این امکان وجود دارد که برخی از کارخانه‌های تولیدی را از نزدیک بررسی کنید. شما می‌توانید از طریق شرکت بازرگانی وانیکس یک تأمین‌کننده معتبر را یافته و سفارش‌های خود را ثبت کنید. در واقع این شرکت بازرگانی صفر تا صد مراحل واردات کالا از چین را با کمترین هزینه انجام می‌دهد.

خرید از علی بابا با وانیکس

علی بابا یکی از پلتفرم‌هایی است که واردات از کشور چین را آسان کرده است. این سایت با هدف تسهیل واردات برای افراد در سراسر کره زمین ایجاد شد. سایت علی بابا با خدماتی که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد توانسته به‌عنوان یک شریک تجاری برای آنها مطرح شود. عمده‌فروشان و خرده‌فروشان زیادی در این پلتفرم فعالیت می‌کنند و خرید انواع کالاها از چین تسهیل شده است.

برای خرید از علی بابا با وانیکس کلیک کنید.

خرید از علی بابا با وانیکس

اگر قصد خرید از علی بابا را دارید بهتر است به چند نکته توجه کنید. برای خرید از تأمین‌کنندگان چینی به نشان طلایی کنار اسم آنها در سایت توجه کنید. این تأمین‌کنندگان نسبت به سایرین اعتبار بیشتری دارند. برای خرید بهتر است که ابتدا سفارش کمی را ثبت کنید و در صورت رضایت به روابط تجاری خود ادامه دهید.

چگونگی خرید از علی بابا

برای خرید از  علی بابا اکانت خود را با یک شماره در سایت ثبت کنید. البته دقت باشید که شماره شما برای کشور ایران نباشد. پس از ورود به پلتفرم به دنبال محصولات مورد نظرتان باشید. شما می‌توانید با فیلترکردن بخش محصولات تنها مواردی که قصد خرید آن را دارید مشاهده کنید. محصولات را از نظر قیمت و تأمین‌کننده مقایسه کرده و کالای مورد نظر را انتخاب کنید. با شرکت وانیکس می‌توانید با هزینه کمتر به کالاهای چینی دسترسی داشته باشید.

مشکلات واردات کالا از چین

واردات از کشور چین کار پیچیده‌ای است و نیاز به مهارت و آشنایی لازم با آن را دارد.

  • عدم محاسبه هزینه: یکی از مشکلاتی که در مراحل اولیه فرایند واردات کالا از چین عدم آگاهی لازم افراد از همه هزینه‌های واردات و محاسبه آن‌هاست. این باعث می‌شود که سود کمی از این راه به دست بیاورند.
  • عدم برقراری صحیح ارتباط: برخی از واردکنندگان نمی‌توانند با چینی‌ها ارتباط برقرار کنند. علت این مشکل می‌تواند عدم آشنایی با فرهنگ و زبان مردم این کشور باشد.
  • زمان‌بر بودن واردات از چین: واردات کالا از چین به دلیل مسافت زیادی که بین این ایران و چین وجود دارد ممکن است زمان زیادی را صرف کند. همچنین مراحل واردات مانند بارگیری و ترخیص از گمرک زمان‌بر خواهد بود.

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments