معرفی برترین سایت خرید شماره مجازی در ایران

معرفی برترین سایت خرید شماره مجازی در ایران

خرید شماره مجازی یکی از موضوعاتی است که بسیاری از افراد به تازگی به دنبال آن هستند. البته عده بسیاری هم تمایل دارند که به صورت رایگان از این شماره ها استفاده کنند. اما ما می خواهیم ابتدا در مورد شماره مجازی صحبت کنیم و سپس با بیان اینکه استفاده کردن از شماره های رایگان چه مزایا و معایبی می تواند برای شما داشته باشد، صحبت خواهیم کرد و در نهایت هم بهترین سایت برای خرید شماره مجازی را به شما معرفی می کنیم تا از طریق آن بتوانید با خیالی آسوده شماره های اختصاصی برای خود داشته باشید که مانند سیم کارت شما عمل می‌کند و تنها در دسترس شما قرار دارد.
در دنیای امروز بیشتر افراد تمایل دارند حساب های متعددی در شبکه های اجتماعی و در کل فضای مجازی داشته باشند. از این رو پیام رسان ها و شبکه های مختلفی تولید شده که روز به روز به تعداد آن ها هم افزوده می شود و افراد تمایل دارند در بیشتر آن ها یک حساب کاربری برای خود داشته باشند. اما موضوعی که آن ها را نگران کرده امنیت اطلاعات شخصیشان است. این افراد دوست ندارند شماره تلفن همراه آن ها در اختیار شخص دیگری قرار گیرد. پس چگونه می‌توانند از شماره شخصی خود محافظت کنند و همزمان در این پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی هم فعالیت داشته باشند؟ در ادامه ما روشی را به شما پیشنهاد می کنیم که با استفاده از آن می توانید امنیت خود را تضمین کنید.

سپس همانند سیم کارت حقیقی خود یک شماره اختصاصی مجازی هم برای خود داشته باشید. قطعاً استفاده کردن از شماره های مجازی می تواند راهکار مناسبی برای ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در شبکه های مجازی مختلف باشد. در ادامه به بررسی دقیق تر این موضوع می پردازیم.

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی به شماره گفته می شود که برای استفاده از آن تنها محدود به یک مکان ثابت نیستید و می توانید برای برقراری تماس با استفاده کردن از هرگونه تلفن همراه یا نرم افزاری در مکان های مختلف از آن استفاده کنید. در شرایط کنونی و با توجه به وضعیتی که منجر به دورکاری بسیاری از کارمندان و افراد شده، استفاده کردن از شماره های مجازی اهمیت بیشتری پیدا کرده است. به طوری که بیشتر کارمندان یا افرادی که به صورت دورکار کار می کنند تمایل دارند از این شماره ها برای ایجاد حساب کاربری استفاده کنند، چون در هر موقعیت مکانی می تواند به آن دسترسی داشته باشند.
در حال حاضر شرکت های بسیاری از این شماره ها استفاده می کنند. آن ها می توانند بدون در نظر گرفتن اینکه موقعیت شرکت آن ها کجا قرار دارد بتوانند با سایر مشتریان خود در تمامی کشور ها تماس بگیرند. این یک امکان یکسان است که آن ها در اختیار دارند و می توانند به سادگی با تمامی مشتریان ارتباط داشته باشند. از طرفی دیگر هیچ گونه روش وجود ندارد که بتوان شماره های مجازی را از شماره های استاندارد تشخیص داد، به همین دلیل میل به استفاده از آن ها بسیار بیشتر است.
جالب است بدانید با استفاده کردن از این شماره ها می توانید انتخاب کنید که از کدام دستگاه ها می توانند با شماره مجازی شما تماس بگیرند. در ادامه وقتی بهترین سایت خرید شماره مجازی را به شما معرفی کنیم، می توانید از طریق آن، شماره هر کشور دلخواهی را برای خود داشته باشید و از داخل کشور یا هر موقعیت مکانی دیگری از این شماره ها به سادگی استفاده کنید.

مزایای استفاده از شماره های مجازی

شما ممکن است برای استفاده کردن از این شماره ها دلایل مختلفی داشته باشید اما در اینجا می خواهیم به بررسی مهمترین دلایلی که باعث می‌شود ما تمایل به استفاده کردن شماره های مجازی داشته باشیم بپردازیم.

 در همه جا به شماره تلفن خود دسترسی دارید

همان طور که در بالا هم گفته شد، شرایط کنونی اهمیت استفاده از شماره های مجازی را به خوبی به نمایش گذاشت. زمانی که شما نمی توانید در محل کار خود به تلفن‌ها پاسخ دهید با استفاده از شماره های مجازی می توانید در هر موقعیت دیگری به این تماس ها پاسخ دهید. به طور مثال در حال حاضر که شما در منزل حضور دارید و نیاز است به تلفن های کاری خود پاسخ دهید با استفاده کردن یک شماره مجازی این امکان به شما داده می شود تا همه تماس ها را در منزل خود پاسخگو باشید و با مشتریان ارتباط بگیرید. در چنین مواقعی مشتری احساس می کند که شما در شرکت حضور دارید در صورتی که شما در منزل هستید و تنها از شماره مجازی استفاده کردید.

ایجاد اعتماد و کاهش هزینه

با استفاده کردن از این شماره ها می توانید اعتبار زیادی به کسب و کار خود ببخشید و در نتیجه آن اعتماد مشتریان خود را به دست آورید. در بخشی که بهترین سایت خرید شماره مجازی را به شما معرفی می کنیم خواهید دید که تمامی شماره های ارائه شده توسط این سایت با قیمت مناسبی و بسیار کمتر از شماره های حقیقی در اختیارتان قرار می گیرد. اما بعد از اینکه شما شماره مجازی خود را تهیه کردید و در حال استفاده از آن بودید هیچ گونه هزینه اضافه برای شما در نظر گرفته نمی شود. چون این شماره ها بر بستر اینترنت فعالیت می کنند و هزینه برقراری تماس با استفاده از این شماره ها بسیار ناچیز است. چون از اینترنت استفاده می کنند و تنها مقدار کمی از حجم بسته اینترنت شما مصرف می شود. امکانی فوق العاده که در اختیار شما قرار داده می‌شود تا بتوانید با هر نقطه‌ای از سراسر دنیا ارتباط داشته باشید. در شیوه های قدیمی برای برقراری ارتباط هزینه بسیار زیادی را شخص متحمل می شد که با وجود این شماره ها دیگر هیچ جای نگرانی نیست.

شما را حرفه ای تر نشان می دهد

شماره مجازی گوگل
در دنیایی زندگی می کنیم که هیچ فردی دوست ندارد غیرحرفه‌ای به نظر برسد. خصوصاً برای کسب و کارها که غیر حرفه‌ای بودن می تواند معایب بسیاری برای آن ها داشته باشد. پس برای اینکه حرفه ای به نظر برسید نیاز است از شماره های مجازی استفاده کنید و شماره های معمولی یا آدرس ایمیلی که قبلاً از آن استفاده کرده اید را فراموش کنید و به سمت ورود به دنیای هوشمند و دیجیتال گام بردارید. همچنین زمان استفاده از این شماره ها شما می توانید برای هر بخش از شرکت یا فروشگاه خود یک شماره متفاوت داشته باشید که این یک مزیت بزرگ برای شما به حساب می‌آید.

می توان شماره تلفن های متعددی داشته باشید

بسیاری از شرکت ها برای اینکه بتوانند خدمات بیشتری به مشتریان خود ارائه دهند و مشتری را به هر بخش مربوطه متصل کنند، نیاز به یک شماره برای هر بخش دارند. از این رو برخی با استفاده کردن از شماره های داخلی این کار را انجام می‌دهند و برخی دیگر هم با استفاده از شماره های جدیدی این کار را انجام می‌دهند که سختی‌های خود را هم دارد. اما زمان استفاده از شماره های مجازی می توانید چندین شماره برای خود داشته باشید که تمامی آن ها روی اپلیکیشن هایی در گوشی های هوشمند نصب می‌شوند و به سادگی می توانید از آن ها استفاده کنید که همین امر باعث کاهش هزینه ها برای شما خواهد شد.

چرا باید از شماره های مجازی استفاده کنیم؟

قبل از این که به معرفی بهترین سایت خرید شماره مجازی بپردازیم، نیاز است بدانید دلیل استفاده ما از این شماره ها چیست و چرا باید از آن ها استفاده کنیم. در حال حاضر که با ماهیت کلی این شماره ها آشنا شدید به توضیحات زیر توجه کنید.

 حفظ حریم خصوصی

قطعاً یکی از مهم ترین و اصلی ترین دلایلی که شما می توانید برای استفاده کردن از این شماره ها داشته باشید، حفظ حریم خصوصی است. چون بسیاری از اپلیکیشن ها و سایت ها برای اینکه بتوانید یک حساب کاربری در آن ها داشته باشید از شما می‌خواهند که شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و با استفاده از آن ثبت نام را انجام دهید. پیام رسان هایی به ویژه واتساپ، تلگرام یا هر پیام رسان دیگری نام برد که یکی از ضعف های بزرگ پیام رسان واتساپ نمایش دادن شماره تلفن همراه کاربر به سایر کاربران است. طبیعتاً برای کسانی که دوست ندارند شماره تلفنشان در اختیار شخص دیگر قرار بگیرند این یک موضوع نگران کننده است و دوست دارند که هر چه سریعتر این مشکل را برطرف کنند. از این رو استفاده کردن از شماره های مجازی راهکاری مناسب برای رهایی از این مشکل است.

داشتن چندین اکانت مختلف

در زمانی که از این شماره ها استفاده می کنید، می توانید چندین حساب کاربری یا اکانت مختلف برای خود داشته باشید و از آن ها استفاده کنید. همچنین مزایای بیشتری در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید تمامی این ها را با خرید یک شماره مجازی داشته باشید.

 معرفی بهترین سایت خرید شماره مجازی

تا به اینجا با تمامی خصوصیات و مزایای شماره های مجازی آشنا شدیم اما نوبت آن رسیده که بهترین سایت خرید شماره مجازی را به شما معرفی کنیم که با در اختیار قرار دادن شماره کشورهای مختلفی این امکان را به تمامی کاربران می دهد تا در هر نقطه از جهان توانایی استفاده از شماره کشور دیگری را داشته باشند. تنوع کشور های موجود در این لیست به قدری زیاد است که می توانید هر کشوری که تمایل دارید را انتخاب و شماره مخصوص به آن را دریافت کنید.
فروشگاه اینترنتی شماره مجازی که با آدرس رسمی https://virtual-number.ir/ در دسترس است، تمامی خدمات خود را کاملاً تضمین شده در اختیار تمامی کاربران قرار می دهد. همچنین قیمت هایی که در این سایت مشاهده می کنید کاملاً منصفانه و مناسب است. حتی می توانید این قیمت ها را با سایر فروشگاه ها مقایسه کنید و متوجه مناسب بودن قیمت و کیفیت خدماتی که در اختیارتان قرار می گیرد باشید. کافی است همین حالا با مراجعه به آدرس بالا نسبت به خرید شماره مجازی اقدام کنید.

شما میتوانید به راحتی شماره مجازی تلگرام و شماره مجازی گوگل را از وبسایت Virtual Number تهیه کنید .

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments