خرید گیفت کارت

خرید گیفت کارت

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که فناوری اطلاعات و تکنولوژی‌های نوین، بخش اعظمی از آن را به خود اختصاص داده‌اند؛ به طوری‌که اکثر کارهای روزانه اعم از خرید شارژ، پرداخت‌های اینترنتی، ثبت‌نام آزمون‌های استخدامی و دانشگاه، انتقال وجه و غیره، در بستر اینترنت و با استفاده از نرم‌افزارهای موبایل و کامیپوتر انجام می‌شود. در این میان بعضی از بازی‌ها، برنامه‌ها و همچنین دسترسی به امکانات بعضی موبایل‌ها از طریق خرید درون برنامه‌ای و پرداخت هزینه در قالب خرید گیفت کارت انجام می‌شود.

گیفت کارت ازجمله این خدمات است و به لحاظ برخورداری از امکانات و قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد، خدمات متعددی را به کاربران ایران و سراسر دنیا ارائه می‌دهد. ازآنجایی‌که در سال‌های اخیر شاهد افزایش میزان خرید گیفت کارت در کشور هستیم، در ادامه قصد داریم شما را با نحوۀ خرید گیفت کارت، کاربردها و مزایای آن آشنا سازیم.

گیفت کارت چیست؟

به‌طورکلی کارت‌های اعتباری یک‌بارمصرف که توسط مؤسسات و شرکت‌های مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، گیفت کارت نامیده می‌شود. درواقع با خرید گیفت کارت یک اعتبار مشخص به کاربر داده می‌شود و از طریق آن می‌تواند به امکانات و قابلیت‌های بازی یا نرم‌افزار موردنیاز خود دست پیدا کند. در این‌خصوص از بین معروف‌ترین و کاربردی‌ترین Gift Cardها می‌توان به گیفت کارت های اپل، استیم، گوگل، پلی استیشن و غیره اشاره کرد. به‌علاوه، نحوۀ عملکرد و کارایی هر یک از این گیفت کارت‌ها با یکدیگر متفاوت است و قبل از خرید می‌بایست به این نکته توجه ویژه داشته باشید. شما نیز در صورت نیاز می‌توانید با مراجعه به سایت‌های ارائه‌دهنده این کارت‌ها، متناسب با نیازتان اقدام به خرید Gift Card کنید.

نحوۀ کسب درآمد اپلیکیشن‌ها از طریق خرید گیفت کارت

طبق تحقیقات و بررسی‌های به‌عمل آمده به این نتیجه دست یافتیم که اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها به سه طریق کسب درآمد می‌کنند؛ این روش‌ها به شرح زیر عبارت‌اند از:

1- فروش انواع بازی و نرم‌افزار به‌صورت پولی

این روش ابتدایی‌ترین و مرسوم‌ترین روش برای کسب درآمد سازندگان انواع بازی و نرم‌افزارهای اندروید، ios و ویندوز است. بدین‌صورت که به ازای خرید هر نرم‌افزار یا بازی، یک مبلغ مشخص توسط خریداران پرداخت می‌شود و به‌صورت مستقیم به حساب فروشندگان واریز می‌گردد.

2- ارائه تبلیغات درون برنامه‌ای و فروش امکانات

هنگام ورود به نرم‌افزار و بازی‌های اینترنتی، حتماً مشاهده کرده‌اید که تبلیغات متنوعی جهت خرید انواع محصول و بهره‌مندی از امکانات درون برنامه‌ای ارائه می‌شود. درواقع هدف صاحبان این کسب‌وکارها، جذب حداکثری مخاطب و فروش قابلیت‌های درون بازی یا نرم‌افزارهای مختلف است. از بین پرفروش‌ترین کارت‌ها می‌توان به خرید گیفت کارت PSN و استیم اشاره کرد.

3- فروش مستقیم امکانات و قابلیت‌های بازی یا نرم‌افزار

در این روش شرکت‌های سازنده امکانات و قابلیت‌های نرم‌افزار و بازی‌های خود را به کاربران می‌فروشند؛ به‌طورمثال، گیمرها با خرید Gift Card کالاف دیوتی می‌توانند از اسکین‌های مختلف استفاده نمایند و یا در صورت نیاز با خرید سی‌پی از سایر قابلیت‌های بازی بهره‌مند شوند. خاطرنشان می‌شود که در خصوص خرید گیفت کارت پلی استیشن نیز این امر صدق می‌کند و شرکت پلی استیشن با ارائه انواع گیفت کارت، این امکان را فراهم نموده تا کاربران بتوانند از تمامی امکانات و قابلیت‌های کنسول PSN و بازی‌های آن بهره‌مند شوند.

خرید گیفت کارت؛ دسترسی کامل به نسخه کرک شده انواع اپلیکیشن

بسیاری از دارندگان تلفن همراه با سیستم عامل اندروید درخصوص دسترسی و استفاده از نسخه کامل بسیاری از بازی‌ها با مشکل روبه‌رو هستند؛ به نحوی‌که نمی‌توانند از تمامی امکانات و قابلیت‌های بازی، آن‌طور که باید و شاید استفاده نمایند. در این زمینه نیز با خرید Gift Card و استفاده از آن، مشکلات عدم دسترسی به امکانات کامل و بهینۀ بسیاری از نرم‌افزارها برطرف می‌گردد؛ بنابراین درصورتی‌که اپلیکیشن‌های موبایلی شما به درستی کار نمی‌کند و یا دسترسی کامل به قابلیت‌های آن‌ها ندارید، حتماً گیفت کارت موردنیازتان را خریداری کنید. در رابطه با سیستم عمل ios نیز به همین شکل است و کاربران این دسته از تلفن‌های همراه نیز می‌توانند با خرید گیفت کارت اپل به تمامی امکانات و قابلیت‌های تلفن همراهشان دسترسی پیدا کنند.

خرید Gift Card؛ اصلی‌ترین راه حل برای دستیابی به امکانات بیشتر

درصورتی‌که قصد دارید به تمامی قابلیت‌های انواع بازی و نرم‌افزارهای موبایلی و کامپیوتری دسترسی داشته باشید، می‌بایست اقدام به خرید Gift Card کنید؛ به دلیل اینکه تنها راه‌‌ حل برای دسترسی کامل و جامع به این امکانات، همین راه است و بسیاری از کاربران در سراسر جهان با خرید گیفت کارت استیم، گیفت کارت PSN و غیره، مشکلات موجود را از سر راه بر می‌دارند و از امکانات تلفن همراه یا کامپیوتری که در اختیار دارند، نهایت بهره را می‌برند.

خرید سریع و آسان گیفت کارت

گام اول برای به‌کارگیری و استفاده از گیفت کارت‌ها، مرحله خرید آن‌ها است. در این راستا برای خرید سریع و آسان انواع Gift Card می‌بایست به سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین ارائه‌دهنده این دسته از کارت‌ها مراجعه نمایید و متناسب با نیاز و نحوۀ استفاده، کارت موردنظرتان را خریداری کنید.

خاطرنشان می‌شود که به‌منظور جلوگیری از هرگونه کلاهبرداری و سوء‌استفاده از اطلاعات هویتی و بانکی، باید از سایت‌های معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیک اقدام به خرید Gift Card نمایید. در غیر این‌صورت نه تنها هیچ کارت و امتیازی به شما تعلق نمی‌گیرد، بلکه ممکن است حساب بانکی شما نیز توسط افراد سودجو و کلاهبردار هک شود.

جمع‌بندی

گیفت کارت‌ها با هدف دسترسی کاربران به امکانات و قابلیت‌های انواع بازی و نرم‌افزار در اختیار دارندگان انواع تلفن همراه و کامپیوتر قرار می‌گیرند. درواقع عملکرد مطلوب و بهینه این دسته از کارت‌ها باعث شده تا در سال‌های اخیر شاهد افزایش خرید Gift Card در کشور و سایر نقاط جهان باشیم.

در همین زمینه بیشترین میزان خرید Gift Card به خرید گیفت کارت اپل، خرید گیفت کارت استیم و خرید گیفت کارت پلی استیشن اختصاص یافته و روزانه کاربران از امکانات این دسته از کارت‌ها استفاده می‌کنند. با این توصیف اگر از کمبود امکانات اپلیکیشن‌های موبایلی و نرم‌افزارهای کامپیوتری رنج می‌برید، سریعاً نسبت به خرید گیفت کار موردنیاز و دلخواهتان اقدام کنید تا علاوه‌بر بهره‌مندی از تمامی قابلیت‌ها، نهایت لذت و بهره را از کار با انواع بازی و نرم‌افزار ببرید.

در پایان امید است که مطالب ارائه‌شده، مؤثر واقع گردیده باشد. در بخش‌های بعدی قصد داریم به جنبه‌های دیگری از خرید انواع گیفت کارت بپردازیم.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments