معرفی و دانلود برنامه Merck PTE HD ؛ جدول تناوبی عناصر

برنامه Merck PTE HD

برنامه Merck PTE HD امکان دسترسی آسان به جدول تناوبی عناصر به صورت سه بعدی را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد. بنابراین این برنامه می‌تواند برای افراد علاقه‌مند به علم شیمی یک اپلیکیشن کاربردی باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه Merck PTE HD پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن Merck PTE HD

اگر از علاقه‌مندان علم شیمی هستید و تمایل دارید تا به اطلاعات جامع در رابطه با جدول تناوبی عناصر دسترسی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن Merck PTE HD بر روی گوشی خود نصب کنید. از قابلیت های این اپلیکیشن می‌توان به نمایش سه بعدی عناصر جدول تناوبی و ارائه اطلاعات کامل در رابطه با هر یک از عناصر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل پایتخت

اپلیکیشن مذکور برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی اپلیکیشن Merck PTE HD بپردازیم. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه Merck PTE HD

برنامه Merck PTE HD یکی اپلیکیشن های کاربردی در زمینه آموزش شیمی محسوب می‌شود که توسط آن قادر به کسب اطلاعات جامع در رابطه با عناصر شیمیایی خواهید بود. بنابراین شما می‌توانید از این برنامه جهت آشنایی بیشتر با عناصر جدول تناوبی استفاده کنید. برنامه مذکور قابلیت های متعددی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. به عنوان مثال شما می‌توانید توسط این برنامه نقطه جوش و نقطه ذوب عناصر را مشاهده نمایید. همچنین دسترسی به چگالی و جرم اتمی عناصر نیز توسط این اپلیکیشن امکان پذیر است.

برنامه Merck PTE HD

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل در تهران

برنامه Merck PTE HD شامل یک ماشین حساب علمی هم می‌شود که کاربران می‌توانند با استفاده از آن به راحتی به محاسبه واکنش های استوکیومتری بپردازند. خوشبختانه به منظور استفاده از قابلیت های ارائه شده توسط این برنامه نیازی به اتصال به اینترنت نخواهید داشت و تمامی این قابلیت ها به صورت رایگان قابل استفاده هستند. از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط برنامه مذکور می‌توان به نمایش تصاویر کاشفان عناصر و معرفی آن‌ها اشاره کرد.

برنامه Merck PTE HD

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه Merck PTE HD پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ با گارانتی معتبر  

نقاط قوت:

  • ارائه اطلاعات کامل در رابطه با عناصر شیمیایی
  • امکان مشاهده نقطه جوش، نقطه ذوب، چگالی و جرم اتمی عناصر
  • ارائه ماشین حساب علمی
  • نمایش جدول تناوبی عناصر به صورت سه بعدی

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی iPhone 11

دوربین اصلی آیفون ایکس

قیمت گلس iPhone 11

دانلود Merck PTE از مایکت

تعمیرات موبایل

Merck PTE
نام Merck PTE
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Merck KGaA

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments