معرفی و دانلود شبکه اجتماعی پاساژ : تجربه خرید آگاهانه

شبکه اجتماعی پاساژ

پاساژ نام یک شبکه اجتماعی ایرانی است که با استفاده از آن می‌توانید از محصولات فروشگاه ها و پاساژهای مختلف شهر تهران مطلع شوید و خرید های خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. در این مقاله قصد داریم به معرفی شبکه اجتماعی پاساژ بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با شبکه اجتماعی پاساژ

شبکه اجتماعی پاساژ تجربه خرید آگاهانه را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد. کاربران می‌توانند توسط این اپلیکیشن به لیستی از محصولات فروشگاه ها و پاساژهای مختلف شهر تهران به همراه جزییات و قیمت آن‌ها دسترسی داشته باشند و پس از انتخاب محصول مورد نظر، نسبت به خرید حضوری آن اقدام نمایند. علاوه بر آن کاربران می‌توانند تجربه خرید خود را در این اپلیکیشن به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط این شبکه اجتماعی می‌توان به امکان اطلاع از آخرین حراجی ها و تخفیف های محصولات فروشگاه ها اشاره کرد. اپلیکیشن پاساژ برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی شبکه اجتماعی پاساژ بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی شبکه اجتماعی پاساژ

همانند سایر شبکه های اجتماعی به منظور استفاده از قابلیت های برنامه پاساژ نیازمند ایجاد حساب کاربری خواهید بود. پس از ورود به برنامه از شما خواسته می‌شود تا موقعیت یاب دستگاه خود را جهت نمایش نزدیک‌ترین فروشگاه ها و پاساژها فعال نمایید. بدین ترتیب می‌توانید با مراجعه به بخش جستجو به لیستی از فروشگاه ها و پاساژها دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن، پست های سایر کاربران هم در این بخش قابل مشاهده خواهد بود.

شبکه اجتماعی پاساژ

فروشگاه ها و پاساژ ها در این شبکه اجتماعی در دسته بندی های جداگانه قابل دسترسی هستند و می‌توانید ترتیب نمایش آن‌ها را بر اساس فاصله و یا محبوبیت تغییر دهید. اگر به دنبال فروشگاه و یا پاساژ خاصی هستید، تنها کافیست تا با استفاده از کادر جستجو موجود در قسمت فوقانی صفحه به جستجوی آن بپردازید. همچنین کاربران می‌توانند در این بخش به لیست محصولات بر اساس دسته بندی های مختلف دسترسی داشته باشند.

شبکه اجتماعی پاساژ

با انتخاب هر یک از فروشگاه ها قادر به مشاهده محصولات، آدرس و شماره تماس آن فروشگاه خواهید بود. همچنین با دنبال کردن فروشگاه های مورد علاقه خود می‌توانید از آخرین و جدیدترین محصولات آن‌ها مطلع شوید. از دیگر قابلیت های کاربردی ارائه شده توسط شبکه اجتماعی پاساژ می‌توان به نمایش موقعیت فروشگاه و یا پاساژ بر روی نقشه و امکان مسیریابی اشاره کرد.

شبکه اجتماعی پاساژ

علاوه بر امکان اطلاع از محصولات فروشگاه ها و پاساژها شما می‌توانید تجربه خرید خود را در شبکه اجتماعی پاساژ به اشتراک بگذارید و لایک و نظر دریافت کنید. همچنین این شبکه اجتماعی شما را از آخرین تخفیف ها و حراجی های برندهای مختلف مطلع می‌سازد. شبکه اجتماعی مذکور شامل بخشی تحت عنوان چالش هم می‌شود. با شرکت در این چالش ها می‌توانید سطح خود را افزایش دهید و بدون قرعه کشی جوایز و پاداش دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S20 پلاس

شبکه اجتماعی پاساژ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی شبکه اجتماعی پاساژ پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان اطلاع از محصولات فروشگاه ها و پاساژها
  • دسته بندی محصولات
  • امکان دنبال کردن اکانت ها
  • امکان اطلاع از تخفیف ها و حراجی ها
  • دریافت جوایز و پاداش

نقاط ضعف:

  • این برنامه تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

ال سی دی iPhone X

قیمت دوربین اصلی iPhone 8 Plus

شیشه آیفون 8

تعمیرات موبایل

شبکه اجتماعی پاساژ
نام شبکه اجتماعی پاساژ
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده مبتکران نرم افزار حامی

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
سهیل جهان بخش
سهیل جهان بخش
2 سال گذشته

برنامه اجتماعی خوبیه،فقط کاش میشد از ورود کاربرانی که برای اخاذی و یا هرگونه سوءاستفاده از کاربران دیگه انجام میدن هم جلوگیری میشد واقعا عالی میشد،
و اینکه برنامه اعلام می‌کرد که چه شخصی برای دیگران گزارش تخلف زده،
اگه این مشکلات هم بشه رفع کنید بنظر من بهترین شبکه اجتماعی میتونه تو کشور عزیزمون باشه.
ممنونم از شما پرسنل زحمت کش برنامه اجتماعی پاساژ (پاتوق)