معرفی و دانلود همراه بانک بانک سپه؛ جدیدترین نسخه

همراه بانک سپه

اگر از مشتریان بانک سپه هستید، می‌توانید با نصب همراه بانک بانک سپه بر روی گوشی همراه خود در هر ساعت از شبانه روز از خدمات بانکداری الکترونیکی استفاده کرده و امور بانکی خود را انجام دهید. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی همراه بانک بانک سپه پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی و دانلود همراه بانک بانک سپه

بانک سپه با ارائه یک اپلیکیشن اختصاصی این امکان را فراهم می‌آورد تا مشتریان این بانک بتوانند تنها با در دست داشتن گوشی همراه، به آسانی امور بانکی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام برسانند و در وقت خود صرفه جویی کنند. همراه بانک بانک سپه امکان بهره‌مندی از خدماتی نظیر دریافت موجودی، انتقال وجه، پرداخت قبوض و بسیاری دیگر را برایتان فراهم می‌کند. توجه داشته باشید که تمامی خدمات ارائه شده توسط این موبایل بانک به صورت شبانه روزی و 24 ساعته قابل استفاده هستند.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

 همراه بانک سپه

به منظور فعال سازی همراه بانک حساب خود تنها کافیست تا به یکی از شعب بانک سپه مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید. پس از فعال سازی، می‌توانید اپلیکیشن موبایل بانک سپه را بر روی گوشی خود نصب کنید و در هر زمان و هر مکان از طریق گوشی همراه خود به خدمات بانکداری ارائه شده توسط این اپلیکیشن دسترسی داشته باشید. همراه بانک بانک سپه شامل سه نسخه اندروید، آی او اس و ویندوز فون می‌شود که هر سه نسخه به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده هستند. به منظور دانلود جدیدترین نسخه همراه بانک بانک سپه می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید. چنانچه در مورد قابلیت های برنامه موبایل بانک سپه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

همراه بانک بانک سپه

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون 6s

تاچ ال سی دی آیفون 6

تاچ ال سی دی آیفون SE

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments