معرفی و دانلود برنامه هواشناس ۳ ؛ پیش بینی وضعیت آب و هوا

برنامه هواشناس 3

برنامه هواشناس 3 امکان اطلاع دقیق از وضعیت آب و هوای شهرهای ایران را برایتان فراهم می‌کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه هواشناس 3 بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن هواشناس 3

اپلیکیشن هواشناس 3 یکی از برنامه های معتبر و کاربردی در زمینه پیش بینی وضعیت آب و هوا محسوب می‌شود که توسط توسعه دهندگان ایرانی در اختیار کاربران قرار داده شده است. اپلیکیشن مذکور با دریافت داده از 18 منبع معتبر هواشناسی و ترکیب آن‌ها قادر است تا شما را از وضعیت دقیق آب و هوای شهرهای ایران مطلع کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرکار تلفن

اپلیکیشن هواشناس 3 برای سیستم عامل اندروید عرض شده و به صورت رایگان قابل دانلود است. با این وجود شامل پرداخت درون برنامه‌ای هم می‌شود. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق‌تر اپلیکیشن هواشناس 3 بپردازیم. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه هواشناس 3

برنامه هواشناس 3 شما را از وضعیت آب و هوایی شهر مورد نظرتان مطلع می‌سازد. این برنامه علاوه بر نمایش وضعیت آب و هوای تمامی استان‌ها و شهرهای ایران، از کشورهای و شهرهای خارجی هم پشتیبانی می‌کند. پس از اجرای برنامه مذکور جهت نمایش آب و هوا می‌توانید از قابلیت مکان یابی خودکار برنامه استفاده کرده و یا به جستجوی شهر بپردازید. پس از انتخاب شهر مورد نظر، دمای و وضعیت هر ساعت از آب و هوا بر روی ساعت قابل مشاهده خواهد بود. همچنین در قسمت انتهایی صفحه می‌توانید از سرعت باد و میزان رطوبت هم مطلع شوید.

برنامه هواشناس 3

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل اپل

با لمس آیکون هر ساعت اطلاعات بیشتری نظیری احتمال بارش باران در اختیارتان قرار خواهد گرفت. برنامه هواشناس 3 علاوه بر نمایش لحظه‌ای دما می‌تواند گزارش آب و هوا یک هفته آینده را هم نمایش دهد. از دیگر قابلیت های برنامه مذکور می‌توان به امکان اشتراک گذاری وضعیت آب و هوا اشاره کرد. شما می‌توانید در هر زمان با لمس آیکون موجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه وضعیت هوا را از طریق سایر اپلیکیشن ها به اشتراک بگذارید.

برنامه هواشناس 3

با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه منوی برنامه هواشناس 3 نمایان می‌شود که از طریق این منو به سایر امکانات برنامه مذکور دسترسی خواهید داشت. به عنوان مثال شما می‌توانید با مراجعه به بخش مکانها به وضعیت آب و هوایی شهرهای مختلف دسترسی داشته باشید و آن‌ها را به برنامه بیفزایید.

 

برنامه هواشناس 3

برنامه هواشناس 3 امکان مشاهده تصاویر ماهواره‌ای از آسمان ایران را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است. از دیگر قابلیت های کاربردی و جالب برنامه هواشناس 3 می‌توان به امکان اطلاع از وضعیت آب و هوای ده سال گذشته و شصت سال آینده اشاره کرد. بدین منظور به بخش ماشین زمان مراجعه نموده و تاریخ و شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برنامه هواشناس 3

 بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ در تهران 

کاربران برنامه هواشناس 3 می‌توانند با مراجعه به بخش آلودگی هوا از کیفیت هوای شهر تهران مطلع شوند. این برنامه شامل قابلیتی تخت عنوان هواشناس آفلاین هم می‌شود. کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت در مکان های که دسترسی به اینترنت ندارید، از طریق پیامک از وضعیت آب و هوا مطلع شوند.

برنامه هواشناس 3

یکی دیگر از قابلیت های برنامه هواشناس 3 مربوط به نمایش وضعیت آب و هوا در نوار اعلان گوشی می‌شود. در صورت تمایل به غیر فعال سازی این قابلیت به بخش تنظیمات مراجعه کرده و اسلایدر گزینه نمایش آگاهساز را در حالت غیر فعال قرار دهید.

برنامه هواشناس 3

بیشتر بخوانید:  گلس ال سی دی گوشی سامسونگ

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، برنامه هواشناس 3 شامل پرداخت درون برنامه ای می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه و پرداخت هزینه نسبت به فعال سازی قابلیت های نظیر هواشناس آفلاین اقدام نمایید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه هواشناس 3 پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت:

  • نمایش وضعیت آب هوا به صورت ساعتی
  • نمایش میزان رطوبت، سرعت باد و درصد احتمال بارش
  • امکان اطلاع از وضعیت آب و هوا بدون نیاز به اتصال به اینترنت
  • پیش بینی وضعیت آب و هوا تا هفت روز آینده

نقاط ضعف:

  • رایگان نبودن برخی از قابلیت های برنامه

بیشتر بخوانید:

گلس آیفون آیفون 6 اس

گلس iPhone 6

گلس آیفون SE

تعمیرات موبایل

 هواشناس ۳
نام هواشناس ۳
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده فرهاد شیرزاد

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments