معرفی و دانلود برنامه دلیون(Delion):صبحانه آنلاین سفارش دهید

برنامه دلیون

برنامه دلیون (Delion) این امکان را فراهم آورده تا کاربران شهر تهران بتوانند به صورت آنلاین و تنها با استفاده از گوشی هوشمند خود صبحانه، ناهار و یا میان وعده دلخواه خود را سفارش دهند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه دلیون (Delion) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن دلیون (Delion)

شاید برایتان جالب باشد که بدانید با یک اپلیکیشن موبایل قادر به سفارش آنلاین صبحانه خواهید بود! اپلیکیشن دلیون (Delion) امکان سفارش آنلاین مهم‌ترین وعده غذایی یعنی صبحانه را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

علاوه بر امکان سفارش آنلاین صبحانه، کاربران اپلیکیشن Delion (دلیون) می‌توانند ناهار و یا میان وعده خود را نیز توسط این اپلیکیشن سفارش دهند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به بررسی و معرفی اپلیکیشن دلیون (Delion) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

معرفی برنامه دلیون (Delion)

به منظور مشاهده منو و سفارش غذا در برنامه دلیون (Delion) نیاز است تا ابتدا محله خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب محله منوی برنامه Delion (دلیون) نمایان می‌شود.

برنامه دلیون

برنامه دلیون (Delion) از سه بخش پروفایل، غذا و پشتیبانی تشکیل شده است. کاربران می‌توانند با مراجعه به تب پروفایل نسبت به ثبت نام و عضویت در برنامه Delion (دلیون) اقدام نمایند. پس از عضویت در برنامه با لمس گزینه شارژ کیف پول می‌توانید اعتبار خود را در برنامه دلیون (Delion) افزایش دهید و از این طریق هزینه سفارش خود را پرداخت کنید. با لمس آیکون به شکل مداد در گوشه بالا و سمت راست صفحه نیز امکان ویرایش اطلاعات کاربری فراهم آمده است.

در بخش غذا، منوی اپلیکیشن دلیون (Delion) نمایش داده می‌شود. با انتخاب هر یک از غذاهای موجود در منو می‌توانید محتویات پکیج مورد نظر را مشاهده کنید. به منظور سفارش غذا نیاز است تا گزینه خرید را لمس نمایید. کاربران می‌توانند با کشیدن انگشت خود از قسمت انتهایی صفحه به سمت بالا به جزییات سفارش خود دسترسی داشته باشند و در بخش توضیحات ساعت تحویل سفارش را تعیین نمایند. برنامه دلیون (Delion) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند هزینه سفارش خود را به صورت نقدی، کیف پول دلیون و یا اینترنتی پرداخت کنند.

برنامه دلیون

در نهایت با مراجعه به بخش پشتیبانی امکان گفتگوی آنلاین و یا تماس تلفنی با تیم پشتیبانی اپلیکیشن دلیون (Delion) فراهم آمده است.

بیشتر بخوانید:  تعمیر گلس شکسته گوشی

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه دلیون (Delion) پرداختیم. به منظور دانلود برنامه دلیون (Delion) می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • سفارش آنلاین صبحانه و میان وعده
  • امکان پرداخت نقدی و اینترنتی هزینه

نقاط ضعف:

  • پوشش دهی محدود مناطق
  • تنوع کم منو

بیشتر بخوانید:

iPhone XS گلس

iPhone XS Max گلس

قطعات iPhone 7

تعمیرات موبایل

دلیون سفارش آنلاین صبحانه
نام دلیون سفارش آنلاین صبحانه
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده دلیون

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments