ربات دانلود از اینستاگرام؛ دستیار هوشمند شما!

ربات دانلود از اینستاگرام

بعضی وقت‌ها عکس پروفایل اینستاگرام متن بیو یک نفر آنقدر به دل شما می‌نشیند که دوست دارید آن را داشته باشید! اما متاسفانه اینستاگرام اجازه دانلود کردن عکس پروفایل یا کپی کردن متن بیو صفحات اینستاگرامی را به شما نمی‌دهد! جای نگرانی نیست چون ما می‌خواهیم یک راه سریع و آسان را به شما معرفی کنیم؛ ربات دانلود از اینستاگرام! در این مطلب می‌خواهیم ربات تلگرام Regram و Instasave را به شما معرفی کنیم.

اگر به دنبال روشی هستید تا با استفاده از آن اطلاعات یک پروفایل اینستاگرام را به صورت دقیق استخراج کنید، ربات تلگرام Regram و ربات Instasave به شما کمک می‌کند!

ربات تلگرام دانلود از اینستاگرام؛ دستیار اینستاگرامی!

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که وقت زیادی را در دنیای اینستاگرام سپری می‌کنید یک ربات اینستاگرامی می‌تواند دستیار خوبی برای شما باشد! با استفاده از این ربات‌ها می‌توانید محدودیت‌های اینستاگرام مثل دانلود عکس پروفایل اینستاگرام، دانلود پست‌ها و استورهای اینستاگرام و حتی دیدن محبوب‌ترین پست‌های یک پیج اینستاگرامی را به راحتی دور بزنید.

در این مطلب قصد داریم 2 ربات دانلود از اینستاگرام را معرفی کنیم؛ ربات Regram و ربات Instasave. در ادامه این ربات‌ها را معرفی می‌کنیم و روش استفاده از آنها را آموزش می‌دهیم.

معرفی و آموزش کار با ربات تلگرام Regram

اولین ربات، ربات دانلود از اینستاگرام Regram است. این ابزار فوق‌العاده می‌تواند تمام اطلاعات مورد نیاز شما از اینستاگرام را دانلود کند. استفاده از تمام ویژگی‌های این ربات با خرید اشتراک ماهانه امکان‌پذیر است اما امکان دانلود پست و استوری به صورت رایگان و از طریق دایرکت دانلود برای شما وجود دارد.

برای شروع کار با ربات Regram تنها کافیست به صفحه ربات Regram بروید یا در قسمت جستجوی تلگرام، Regrambot@ را وارد کنید و ربات Regram را انتخاب کنید.

دانلود از اینستاگرام

بعد از ورود به ربات، دکمه Start رو بزنید و زبان مورد نظرتان را انتخاب کنید. بعد از انتخاب زبان ربات ریگرام آماده دریافت دستورات شماست!

دانلود استوری و پست اینستاگرام

حالا آیدی یا نام پیج موردنظرتان را به یکی از سه روش زیر وارد کنید:

  • نام پیج به تنهایی: برای مثال PinkFloyd
  • نام پیج با پیشوند @: @pinkfloyd
  • URL پیج اینستاگرام: https://instagram.com/pinkfloyd

بعد از وارد کردن نام پیج، ریگرام 2 گزینه در اختیار شما قرار می‌دهد. اولین گزینه خرید اشتراک ربات Regram است که تمام امکانات این ربات را فعال می‌کند. اگر قصد خرید اشتراک ریگرام را دارید /upgrade را بزنید و از بین گزینه‌های موجود یکی را انتخاب کنید.

خرید اشتراک ربات تلگرام regram

بعد از خرید اشتراک می‌توانید به راحتی با وارد کردن نام صفحه، تمام اطلاعات آن پیج را یکجا ببینید! نام نمایشی، نام کاربری، تعداد پست‌ها، تعداد فالوورها و فالووینگ‌ها و بیو پیج مواردی است که برای شما نمایش داده می‌شود.

در ادامه هم می‌توانید با انتخاب گزینه‌های موجود، تمام اطلاعات اکانت اینستاگرام را دانلود کنید:

  • دانلود عکس پروفایل
  • دانلود استوری‌ها
  • دانلود پست‌ها
  • محبوب‌ترین پست و محبوب‌ترین ویدئو
  • و حتی دانلود تمام پست‌ها و استوری‌ها به صورت یکجا!

ربات دانلود از اینستاگرام regram

اگر قصد خرید اشتراک ریگرام را ندارید بازهم می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید. در این حالت باید از ویژگی دایرکت دانلود استفاده کنید. این ویژگی امکان دانلود استوری، پست و لایو‌های ذخیره شده در اینستاگرام هر کاربری را به شما می‌دهد.  پس /directdownload را انتخاب کنید. آیدی پیج اینستاگرام خودتان را وارد کنید و با زدن دکمه آره، آن را تایید کنید.

دایرکت دانلود ریگرام

حالا ربات Regram یک کد فعال‌سازی برای شما ارسال می‌کند. برای تایید اینستاگرامتان، به اینستاگرام بروید و صفحه Regrambotpage را جستجو کنید. از طریق دایرکت، کد فعال سازی را برای ریگرام ارسال کنید تا اینستاگرام شما در ربات ریگرام ثبت شود.

فعال سازی regram

حالا برای دانلود پست و استوری تنها کافیست در اینستاگرام آن را برای صفحه Regrambotpage دایرکت کنید تا ریگرام آن پست را در تلگرام برای شما ارسال کند! اگر ربات تلگرام Regram بروید می‌توانید مشخصات پست را ببینید و آن را با بالاترین کیفیت دانلود کنید!

دانلود پست اینستاگرام

بیشتر بخوانید: آموزش کامل دانلود از اینستاگرام

معرفی ربات دانلود از اینستاگرام InstaSave_bot

ربات دیگری که امکان دانلود از اینستاگرام را در اختیار شما قرار می‌دهد، InsataSave_bot است. این ربات اینستاگرام نیز امکان دانلود عکس پروفایل اینستاگرام، دانلود پست، استوری، فیلم و عکس را برای شما فراهم می‌کند.

برای استفاده از این ربات به صفحه ربات تلگرام InstaSave_bot بروید یا در تلگرام InstaSave_bot را جستجو کنید. و ربات InstaSave را انتخاب کنید.

ربات تلگرام instasave

برای شروع کار دکمه Start را بزنید و با عضویت در کانال تلگرام اینستاسیو و لایک کردن چند پست آن، این ربات را فعال کنید. بعد از عضویت دوباره به ربات برگردید و مجددا start را بزنید.

فعال کردن ربات تلگرام instasave

حالا همه چیز برای دانلود از اینستاگرام آماده است. اسم صفحه اینستاگرامی که می‌خواهید اطلاعات آن را دریافت کنید را با پیشوند @ وارد کنید؛ برای مثال @mobilekomak. بعد از وارد کردن نام پیج، عکس پروفایل و بیوی آن پیج در اختیار شما قرار می‌گیرد و اگر آن صفحه استوری فعالی داشته باشد آن نیز برای دانلود در اختیار شما قرار می‌گیرد.

ربات دانلود از اینستاگرام INSTASAVE

برای دانلود پست یا ویدئوی IGTV، به اکانت اینستاگرام مورد نظرتان بروید. پست را باز کنید و لینک آن پست را کپی کنید. حالا مانند ربات اینستاگرام Regram، با وارد کردن لینک پست در ربات اینستاگرام InstaSave، می‌توانید پست و کپشن آن را دانلود کنید!

أانلود ویدئو اینستاگرام

دانلود از اینستاگرام با ربات‌ها!

بعضی از ربات‌های تلگرامی ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای در اختیار شما قرار می‌دهند! برای مثال اگر به دنبال دانلود از اینستاگرام هستید می‌توانید از ربات دانلود از اینستاگرام استفاده کنید تا به راحتی و با سرعت زیاد همه اطلاعاتی که از یک صفحه اینستاگرام نیاز دارید را دانلود کنید. دو نمونه عالی از این نوع ربات‌ها، ربات تلگرام Regram و ربات تلگرام InstaSave هستند.

با استفاده از این ربات‌ها می‌توانید عکس پروفایل اینستاگرام را دانلود کنید و با چند لمس ساده پست‌ها و استوری‌های محبوبتان را دانلود کنید. اگر شما نیز ربات دیگری برای دانلود از اینستاگرام می‌شناسید می‌توانید در بخش نظرات آن را معرفی کنید.

 

 

تعمیرات موبایل

برچسب‌ها: ربات‌ تلگرام

نظرات کاربران (16)

guest
16 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
m k
m k
1 سال گذشته

درود
موردی داریم که فقط صوت لایو یا پست رو ذخیره کنه؟

Abolfazl kazemi
Abolfazl kazemi
1 سال گذشته

پسورد اینستامو فراموش کردم و ربات ازم میخواد تا پسورد و آیدی مو بفرستم تا بتونم با ربات دانلودر اینستا کار کنم لطفا کمک کنین

متضرر شده
متضرر شده
1 سال گذشته

الکی پول دادم سه ماه اشتراک گرفتم
کلاهبرداریه
به کانال وصلش کردم فقط پست میاد
استوری نمیاره

الهام
الهام
1 سال گذشته

سایت ایندانلودر https://www.indownloader.com/download-instagram-stories رو هم معرفی کنید. هم نسخه موبایل داره هم نسخه کامپیوتر. نیاز به لاگین هم نداره. سرعت دانلودش عالیه و کیفیت عکس و فیلمش هم خوبه.

ممنون از سایت خوبتون.

Melikakhosravi
Melikakhosravi
1 سال گذشته

پسورد اینستام یادم رفته ممنون میشم کمکم کنید

Elaheh Layeghi
Elaheh Layeghi
1 سال گذشته
پاسخ به  Melikakhosravi

سلام با قسمت نرم افزارمون تماس بگیرید راهنماییتون میکنن ۰۲۱۷۵۱۴۷

m k
m k
1 سال گذشته
پاسخ به  Melikakhosravi

ایملیتون رو بزنید براتون تغییر رمز می فرسته!