معرفی و دانلود برنامه Moldiv ؛ ساخت تصاویر کلاژ

برنامه Moldiv

برنامه Moldiv یکی از اپلیکیشن های کاربردی در زمینه ویرایش تصاویر به شمار می‌رود که امکان ادغام تصاویر و ساخت کلاژهای زیبا را برایتان فراهم می‌کند. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه Moldiv پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با رابطه با اپلیکیشن Moldiv

امروزه با گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، محبوبیت اپلیکیشن های ویرایش عکس هم در بین کاربران افزایش یافته است. برنامه های متعددی در این زمینه ارائه شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به اپلیکیشن Moldiv اشاره کرد. اپلیکیشن مذکور قابلیت های گسترده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و از اپلیکیشن های کاربردی و جامع در زمینه ویرایش عکس به شمار می‌رود. از قابلیت های این اپلیکیشن می‌توان به ارائه فیلترهای گوناگون و امکان کلاژ کردن تصاویر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: مراکز تعمیر موبایل

برنامه Photo Grid (فوتو گرید) هم از دیگر اپلیکیشن های کاربردی ویرایش عکس و ساخت تصویر کلاژ محسوب می‌شود که پیش‌تر در مقاله‌ای با عنوان معرفی و دانلود برنامه Photo Grid (فوتو گرید): ساخت ویدیو و عکس به معرفی جامع قابلیت های آن پرداخته بودیم. اپلیکیشن Moldiv برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق‌تر قابلیت های اپلیکیشن Moldiv بپردازیم. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه Moldiv

برنامه Moldiv برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال یک اپلیکیشن ویرایش عکس حرفه‌ای هستند، بسیار کاربردی خواهد بود. این برنامه شامل طیف گسترده‌ای از امکانات مختلف می‌شود که با استفاده از آن‌ها قادر به ایجاد تصاویر خلاقانه و زیبا خواهید بود. یکی از اصلی ترین قابلیت های برنامه مذکور مربوط به ارائه افکت های گوناگون می‌شود. شما می‌توانید توسط این برنامه با افکت های مختلفی که به صورت زنده بر روی تصویر شما اعمال می‌شوند، عکس ثبت کنید.

برنامه Moldiv

برنامه Moldiv علاوه بر امکان ثبت عکس با فیلترهای گوناگون، قابلیت افزودن افکت به تصاویر از پیش ثبت شده را هم در اختیارتان قرار می‌دهد. بنابراین شما می‌توانید تصویر مورد نظر خود را از گالری انتخاب کرده سپس نسبت به اعمال افکت دلخواه به تصویر مورد نظر و ویرایش آن اقدام نمایید.

ترکیب تصاویر و ساخت کلاژ از دیگر قابلیت های برنامه Moldiv به شمار می‌رود. برنامه مذکور شامل قاب ها و فریم های بسیار متنوعی می‌شود که از آن‌ها می‌توانید جهت ساخت تصاویر کلاژ استفاده کنید. توجه داشته باشید که توسط این قابلیت نهایتا می‌توانید 9 عکس را در کنار یکدیگر قرار دهید.

برنامه Moldiv

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل تهران

علاوه بر قابلیت های ذکر شده در فوق، برنامه Moldiv شامل استیکرهای گوناگون و جالبی می‌شود که با قرار دادن آن‌ها بر روی تصویر می‌توانید عکس هایی خلاقانه و جالب ایجاد کنید. برنامه مذکور قابلیت افزودن نوشته به عکس را هم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. توجه داشته باشید که برخی از افکت ها و استیکرهای موجود در برنامه به صورت رایگان قابل استفاده نیستند و به منظور دانلود آن‌ها نیازمند پرداخت هزینه خواهید بود.

برنامه Moldiv

برنامه Moldiv شامل بخشی تحت عنوان Magazine می‌شود. با مراجعه بخش مذکور قادر به قرار دادن تصاویر مورد نظر خود را بر روی جلد مجلات مختلف خواهید بود. در نهایت پس از ویرایش تصاویر می‌توانید آن را با رزولوشن دلخواه خود ذخیره کرده و به صورت مستقیم در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و فیسبوک به اشتراک بگذارید.

برنامه Moldiv

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ Note 10

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه Moldiv پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت:

  • ارائه افکت های گوناگون
  • امکان ساخت تصاویر کلاژ
  • امکان افزودن استیکر و متن به عکس
  • امکان قرار دادن عکس بر روی جلد مجلات
  • امکان اشتراک گذاری مستقیم تصاویر در شبکه های اجتماعی

نقاط ضعف:

  • رایگان نبودن برخی از افکت ها و استیکرها

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی iPhone 11 Pro

تاچ ال سی دی iPhone 11

تاچ ال سی دی iPhone SE 2020

تعمیرات موبایل

Moldiv
نام Moldiv
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده JellyBus Inc

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments