معرفی و دانلود بازی Bridge Constructor Medieval – مهندسی پل!

معرفی و دانلود بازی Bridge Constructor Medieval ؛ مهندسی پل!

اگر مهندس عمران هستید یا بنا به هر دلیل به بازی های مرتبط با ساخت و ساز علاقه دارید، توصیه می‌کنیم که بازی زیبای Bridge Constructor Medieval را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Bridge Constructor Medieval بپردازیم و لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Bridge Constructor Medieval

بازی Bridge Constructor Medieval یک بازی خاص به سبک طراحی پل است که متاسفانه به صورت رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن از اپ استور و گوگل پلی استور باید هزینه ای در حدود 2 دلار پرداخت شود. این بازی در کافه بازار هم با قیمت 6000 تومان منتشر شده است. اما گیم پلی بازی به قدری جذاب است که مطمئنا ارزش دانلود را خواهد داشت.

در ادامه مقاله قصد داریم به معرفی دقیق‌تر بازی Bridge Constructor Medieval بپردازیم. برای هدایت شدن به صفحه دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی زیبای Bridge Constructor Medieval نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی بازی Bridge Constructor Medieval

بازی زیبای Bridge Constructor Medieval شما را به قرون وسطی و زمانی که ساخت قلعه از معیارهای بناسازی یک تمدن بود باز می‌گرداند. شما در این بازی نقش یک مهندس پل ساز را ایفاء می‌کنید و باید بر روی مسیرهای صعب‌العبوری که فرماندهان و پادشاه از شما درخواست می‌کند، پل بنا کنید. برای ساخت پل آزاد هستید که از ایده و مصالح مورد نظرتان استفاده کنید، اما در نظر داشته باشید که مقاوم بودن پل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

معرفی و دانلود بازی Bridge Constructor Medieval

اگر پل را به درستی و مطلوب طراحی کنید، سربازهای خودی بدون بروز هیچ مشکلی از روی آن عبور می‌کنند و شما به مرحله بعد راه پیدا خواهید کرد. اما اگر پل شما کیفیت و پایداری لازم را نداشته باشد، سرباز ها سقوط می‌کنند و احتمالا شما سرتان را هم بر باد داده‌اید! در برخی موارد حتی نیاز است تا پل از حالت عادی مقاوم تر باشد و بتواند با سرپوشیده بودن خود از حملات دشمنان جلوگیری کند.

اما موضوعی که بازی Bridge Constructor Medieval را بسیار جذاب تر از سایر بازی های مشابه کرده است، مربوط به گرافیک سه بعدی و بسیار دلنشین آن می‌شود. در این بازی شما محیطی کاملا سه بعدی و با گرافیک خوب را مشاهده می‌کنید و این مسئله جذابی بازی را دو چندان می‌کند. همچنین برای جلوگیری از تکراری نشدن مراحل بازی، سعی شده که المان های اختصاصی هم به آن اضافه شود که در ادامه توضیحات بیشتری در مورد این المان ها ارائه خواهیم کرد.

معرفی و دانلود بازی Bridge Constructor Medieval

برای مثال ممکن است در یک مرحله پادشاه از شما بخواهد که هزینه ساخت پل را به کمترین مقدار ممکن کاهش دهید! در این شرایط شما باید سعی کنید پلی بسازید که در عین برطرف کردن رفت و آمد و مقاومت در برابر عبور سربازان، هزینه ناچیزی را هم به همراه داشته باشد. پس باید در انتخاب مصالح و ساخت شکل پل دقیق عمل کنید. اینجاست که بازی Bridge Constructor Medieval بیشتر ذهن گیمر را به چالش می‌کشد و این مسئله برای گیمر شیرین و جذاب خواهد بود.

بازی Bridge Constructor Medieval به گونه‌ای طراحی شده که مرحله به مرحله دشوارتر می‌شود. به بیان دیگر با پیشروی در بازی درخواست های دشوارتری هم از شما به عمل می‌آید و شما باید با قدرت تفکر و آنالیز خود بتوانید بهترین حالت ممکن را برای بنای پل ایجاد کنید. صداگذاری بازی هم بسیار خوب انجام شده است و از دیگر نقاط قوت آن به شمار می‌رود. ضمن اینکه بازی با توجه به گرافیک خوبی که دارد، حجم چندان بالایی نداشته و در اغلب دستگاه‌های اندرویدی میان رده رو به پایین هم قابل اجرا خواهد بود.

معرفی و دانلود بازی Bridge Constructor Medieval

بنابراین اگر از علاقمندان به بازی های سبک پل سازی یا خانه سازی هستید، بازی زیبای Bridge Constructor Medieval می‌تواند یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان به شمار آید. در این بازی شما نقش یک مهندس عمران را ایفاء خواهید کرد و باید برای فرمانروایان پل های پایدار و باکیفیت بسازید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S20

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Bridge Constructor Medieval پرداختیم. به منظور دانلود این بازی از اپ استور، گوگل پلی استور یا کافه بازار می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای این مقاله استفاده کنید.  چنانچه در رابطه با بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • گیم پلی جذاب
  • گرافیک سه بعدی و زیبا
  • به چالش کشیدن ذهن کاربر برای عبور از مراحل بالاتر
  • صداگذاری خوب

نقاط ضعف

  • رایگان نبودن بازی

بیشتر بخوانید:

قاب پشت آیفون 7 Plus

قاب پشت آیفون 7

قطعات گوشی آیفون ایکس

تعمیرات موبایل

 Bridge Constructor Medieval
نام Bridge Constructor Medieval
قیمت 6000 تومان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Headup Games
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments