معرفی و دانلود بازی Sniper 3D Assassin Gun Shooter

معرفی و دانلود بازی Sniper 3D Assassin Gun Shooter

علاقمندان به بازی های سبک اکشن و تیراندازی اول شخص بدون تردید از انجام بازی زیبایی مثل Sniper 3D Assassin Gun Shooter لذت خواهند برد. پس اگر از این دسته افراد هستید، این بازی زیبا را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Sniper 3D Assassin Gun Shooter بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Sniper 3D Assassin Gun Shooter

بازی های سبک تک تیر اندازی و اول شخص (First Persian Shooter) همواره علاقمندان خاص خود را دارند. بازی زیبای Sniper 3D Assassin Gun Shooter یک نمونه از این دسته بازی هاست که به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده و شامل خرید های درون برنامه ای می‌شود.

در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Sniper 3D Assassin Gun Shooter بپردازیم. برای دانلود این بازی می‌توانید از لینک های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با این بازی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

معرفی بازی Sniper 3D Assassin Gun Shooter

بازی زیبای Sniper 3D Assassin Gun Shooter به سبک اول شخص و اکشن (تیراندازی) است. شما در این بازی نقش یک تک تیر انداز قاتل را ایفاء می‌کنید باید به مأموریت های مختلف اعزام شوید. گیم پلی بازی و حتی گزینه هایی که در آن ارائه شده‌اند بسیار نزدیک و شبیه به بازی Hitman Sniper هستند که برای آشنایی با این بازی می‌توانید از مقاله معرفی و دانلود بازی Hitman Sniper -تیراندازی هیتمن! استفاده کنید.

معرفی و دانلود بازی Sniper 3D Assassin Gun Shooter

مأموریت هایی که در بازی Sniper 3D Assassin Gun Shooter با آن ها مواجه می‌شوید بسیار متنوع هستند و شامل زمینه های گسترده‌ای می‌شوند. در برخی موارد شما باید سعی کنید مأموریت تک تیراندازی خود را در خفا انجام دهید. بنابراین لازم می‌شود تا از لوازمی مثل صدا خفه کن برای جلوگیری از جلب توجه استفاده کنید. با پیشروی در بازی می‌توانید سلاح های جدیدی را خریداری کنید یا سلاح فعلی خود را ارتقاء دهید و قدرت آن را بهبود بخشید.

گرافیک بازی Sniper 3D Assassin Gun Shooter بسیار زیبا طراحی شده و از نقاط قوت آن به شمار می‌رود. محیط بازی کاملا سه بعدی است. در این بازی امکان چالش با سایر گیمر ها و دوستان هم وجود دارد و این مسئله منجر به افزایش جذابیت بازی Sniper 3D Assassin Gun Shooter می‌شود. صداگذاری بسیار خوب و با کیفیت آن هم از دیگر نقاط قوتی است که باید مورد اشاره قرار گیرد. به صورت کلی اگر از علاقمندان به بازی های اکشن و به ویژه تک تیر اندازی و مأموریتی باشید، بازی زیبای Sniper 3D Assassin Gun Shooter به شدت شما را سرگرم می‌کند.

معرفی و دانلود بازی Sniper 3D Assassin Gun Shooter

بیشتر بخوانید:  تعمیر گوشی گلس شکسته سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Sniper 3D Assassin Gun Shooter پرداختیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با این بازی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • گرافیک بالا
  • گیم پلی جذاب
  • تنوع سلاح و مأموریت ها
  • صداگذاری مناسب

نقاط ضعف

بیشتر بخوانید:

ال سی دی آیفون 8 پلاس

ال سی دی آیفون 8

قطعات آیفون XR

تعمیرات موبایل

Sniper 3D Gun Shooter
نام Sniper 3D Gun Shooter
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Fun Games For Free Action
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments