معرفی و دانلود برنامه Quizlet:یادگیری با استفاده از فلش کارت

معرفی برنامه Quizlet

اگر به دنبال برنامه ای هستید که در یادگیری مطالب به شما کمک کند، برنامه Quizlet یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه Quizlet بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن Quizlet

در گذشته بسیاری از افراد از فلش کارت‌های کاغذی به منظور یادگیری مطالب استفاده می‌کردند. در حالی که امروزه با پیشرفت تکنولوژی امکان ایجاد فلش کارت‌های دیجیتالی توسط گوشی‌های هوشمند فراهم آمده است.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل در محل تهران

اپلیکیشن کوییزلت (Quizlet) این امکان را فراهم آورده تا کاربران فلش کارت‌ها را بر اساس نیازهای خود را طراحی کرده و از روش‌های مختلف یادگیری استفاده کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن Quizlet بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بررسی و معرفی برنامه Quizlet یا کوییزلت

در صورتی که برنامه Quizlet را برای نخستین بار اجرا می‌کنید، از شما خواسته می‌شود تا در این برنامه عضو شوید. پس از عضویت در برنامه در تب Latest Activity می‌توانید نسبت به ایجاد فلش کارت‌ها اقدام نمایید. بدین منظور آیکون به شکل به علاوه در گوشه پایین و سمت راست صفحه را لمس نمایید. پس از ایجاد فلش کارت‌ها، برنامه Quizlet 4 روش مختلف یادگیری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

معرفی برنامه Quizlet

در بخش Cards و Learn می‌توانید به یادگیری و مرور فلش کارت‌های ایجاد شده بپردازید. اپلیکیشن کوییزلت (Quizlet) از قابلیت کاربردی تلفظ صوتی نیز بهره می‌برد. بدین منظور تنها کافیست تا آیکون به شکل بلندگو را لمس نمایید.

معرفی برنامه Quizlet

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی آیفون

در بخش Match امکان یادگیری مطالب از طریق انجام بازی فراهم آمده است. در نهایت در بخش Test نیز می‌توانید در آزمون‌های‌ تشریحی (Written)، چند گزینه‌ای (Multiple choice) و صحیح و غلط (True / False) برنامه Quizlet شرکت کنید.

معرفی برنامه Quizlet

از قابلیت‌های کاربردی که برنامه Quizlet در اختیار کاربران خود قرار داده می‌توان به امکان استفاده از فلش کارت‌های ایجاد شده توسط سایر کاربران اشاره کرد. بدین منظور تنها کافیست تا آیکون ذره بین در گوشه بالا و سمت  راست صفحه را لمس نمایید.

معرفی برنامه Quizlet

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی آیفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه Quizlet پرداختیم. به منظور دانلود برنامه Quizlet می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • ارائه 4 روش مختلف یادگیری
  • امکان به اشتراک گذاری فلش کارت‌ها با سایر کاربران
  • امکان استفاده از فلش کارت‌های ایجاد شده توسط سایر کاربران

نقاط ضعف:

  • این برنامه تقریبا هیچ نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

باتری آیفون ایکس اس

باتری آیفون ایکس اس مکس

قطعات گوشی آیفون 6s Plus

تعمیرات موبایل

Quizlet
نام Quizlet
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Quizlet LLC

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Parva
Parva
4 سال گذشته

بعد از آپدیت برنامه دیگه قسمت صدا کار نمیکنه با فیلتر باز کردم فرقی نکرد چگونه مشکل رو حل کنم