معرفی و دانلود برنامه Dumpster (دامپستر): بازیابی فایل ها

برنامه Dumpster

برنامه Dumpster (دامپستر) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند اپلیکیشن ها و فایل‌های حذف شده نظیر تصاویر، ویدیوها، اسناد و غیره را به راحتی توسط این برنامه بازیابی کنند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه Dumpster (دامپستر) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن Dumpster (دامپستر)

اپلیکیشن Dumpster (دامپستر) دقیقا همانند Recycle Bin (سطل زباله) در ویندوز عمل می‌کند. بدین معنی که فایل پس از حذف به اپلیکیشن مذکور منتقل می‌شود و کاربر می‌تواند به راحتی با مراجعه به اپلیکیشن دامپستر (Dumpster) فایل حذف شده خود را بازیابی کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تلفن همراه

پیش از این در مقاله بازیابی فایل های حذف شده گوشی با برنامه Dumpster؛ سطل آشغال اندروید به طور مختصر در رابطه با این برنامه صحبت کرده بودیم، اما در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی جزئی‌تر محیط اپلیکیشن Dumpster (دامپستر) و کاربرد آن بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه Dumpster (دامپستر)

همان‌طور که در فوق نیز به آن اشاره شد، برنامه Dumpster (دامپستر) دقیقا مانند Recycle Bin در ویندوز عمل می‌کند. بنابراین تنها فایل‌هایی که پس از نصب برنامه مذکور حذف شوند، قابل بازیابی خواهند بود. به منظور دسترسی به لیست فایل‌های حذف شده، برنامه دامپستر (Dumpster) را اجرا کنید. فایل‌های حذفی در برنامه مذکور به بخش‌های مختلفی از جمله تصاویر (Images)، ویدیوها (Videos)، صدا (Audio)، اپلیکیشن ها (Apps) و غیره دسته‌بندی شده‌اند. به منظور دسترسی به این دسته‌بندی‌ها تنها کافیست تا آیکون Dumpster موجود در قسمت فوقانی صفحه را لمس نمایید.

برنامه Dumpster

بیشتر بخوانید: خدمات اپل

با لمس اولین آیکون موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه می‌توانید ترتیب نمایش فایل‌ها و اپلیکیشن‌ های حذف شده را بر اساس تاریخ (Date)، حجم (Size)، نوع (Type) و یا نام (Name) تغییر دهید. با لمس دومین آیکون امکان بازیابی، حذف و یا به اشتراک گذاری فایل‌ها فراهم می‌آید.

برنامه Dumpster

با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت چپ صفحه منوی برنامه Dumpster (دامپستر) نمایان می‌شود. در صوت تمایل به حذف فایل‌های موجود در این برنامه تنها کافیست تا گزینه Empty Dumpster را لمس نمایید. از سوی دیگر با مراجعه به بخش Settings به تنظیمات برنامه مذکور دسترسی خواهید داشت. به عنوان مثال با لمس گزینه Recycle Bin Settings می‌توانید مشخص کنید که کدام فایل‌ها پس از حذف در برنامه ذخیره شوند.

 

برنامه Dumpster

از دیگر قابلیت‌های برنامه Dumpster (دامپستر) می‌توان به امکان تغییر تم برنامه اشاره کرد. به منظور دسترسی به تم‌های مختلف این برنامه تنها کافیست تا به بخش  Themes مراجعه کنید.

برنامه Dumpster

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ با گارانتی  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه Dumpster (دامپستر) پرداختیم. با استفاده از آیکون‌های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقا قوت:

  • امکان بازیابی فایل‌ها و اپلیکیشن های حذف شده
  • دسته‌بندی فایل‌ها
  • امکان تغییر ترتیب نمایش فایل‌ها
  • امکان تغییر تم

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 6s

دوربین اصلی آیفون SE

قیمت گلس آیفون XS Max

تعمیرات موبایل

Dumpster
نام Dumpster
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده Baloota

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments