معرفی و دانلود برنامه مثقال(Mesghal)-اطلاع رسانی نرخ ارز

برنامه مثقال (Mesghal)

برنامه مثقال (Mesghal) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به صورت لحظه‌ای از قیمت ارز، طلا و سکه در بازار مطلع شوند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه مثقال (Mesghal) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن مثقال (Mesghal)

اپلیکیشن مثقال (Mesghal) یک برنامه جامع و کاربردی در زمینه اطلاع رسانی نرخ ارز، سکه و طلا محسوب می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید به صورت لحظه‌ای از قیمت های دقیق بازار مطلع شوید. علاوه بر امکان اطلاع از نرخ ارز و طلا، کاربران می‌توانند از قیمت خودروهای ایرانی و خارجی و قیمت موبایل و تبلت هم توسط این اپلیکیشن مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط اپلیکیشن Mesghal (مثقال) می‌توان به امکان مدیریت چک های بانکی و محاسبه قیمت طلا و جواهر اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن مثقال (Mesghal) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه مثقال (Mesghal)

برنامه مثقال (Mesghal) برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این برنامه شامل پرداخت درون برنامه‌ای می‌شود و به منظور دسترسی به برخی از قابلیت ها نیازمند پرداخت هزینه و تهیه اشتراک خواهید بود.

برنامه مثقال (Mesghal)

اصلی‌ترین ویژگی برنامه Mesghal (مثقال) مربوط به نمایش نرخ لحظه‌ای ارز، طلا و سکه می‌شود. به عنوان مثال کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش ارز به نرخ خرید و فروش ارزهای مختلف دسترسی داشته باشند. همچنین زمان آخرین به روز رسانی نرخ ارزها در قسمت انتهایی صفحه قابل مشاهده خواهد بود. به منظور به روز رسانی نرخ ارزها نیاز است تا آیکون موجود در گوشه پایین و سمت چپ صفحه را لمس کنید.

برنامه مثقال (Mesghal)

با لمس هر یک از نرخ ها قادر به مشاهده تغییرات قیمت بر روی نمودار خواهید بود. برنامه Mesghal (مثقال) قابلیت اشتراک گذاری نرخ ارزها را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است. بدین منظور تنها کافیست تا انگشت خود را بر روی ارز مورد نظر خود نگه داشته سپس آیکون موجود در گوشه بالا و سمت چپ را لمس نمایید.

برنامه مثقال (Mesghal)

برنامه مثقال (Mesghal) از قابلیت کاربردی جستجو نرخ هم بهره می‌برد. بنابراین کاربران می‌توانند به راحتی با لمس آیکون به شکل ذره بین در گوشه بالا و سمت چپ صفحه به جستجو نرخ مورد نظر خود بپردازند.

برنامه مثقال (Mesghal)

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، کاربران می‌توانند توسط اپلیکیشن مثقال (Mesghal) از قیمت روز خودروهای ایرانی و خارجی و قیمت موبایل و تبلت مطلع شوند. البته به منظور دسترسی به این قابلیت نیاز به تهیه اشتراک خواهید داشت.

با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه منوی برنامه مثقال (Mesghal) نمایان خواهد شد. کاربران می‌توانند از طریق این منو به قابلیت هایی نظیر اطلاع از نوسان قیمت نرخ ها و مبدل ارز دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:  هزینه تعویض گلس آیفون

برنامه مثقال (Mesghal)

اپلیکیشن مثقال شامل قابلیتی تحت عنوان تجارت یار می‌شود که با ثبت خرید و فروش ارز، سکه و طلا در این بخش قادر به مدیریت و پیش بینی سود و زیان معاملات خود خواهید بود.

برنامه مثقال (Mesghal)

از دیگر قابلیت های کاربردی ارائه شده توسط برنامه مثقال می‌توان به امکان مدیریت چک های بانکی اشاره کرد. کاربران می‌توانند توسط این قابلیت اطلاعات چک های دریافتی و پرداختی خود را ثبت نمایند و از زمان سررسید چک ها توسط نوتیفیکیشن مطلع شوند.

برنامه مثقال (Mesghal)

کاربران برنامه مثقال می‌توانند توسط این برنامه به محاسبه قیمت قطعه طلا و جواهر بپردازند. از طرف دیگر امکان محاسبه سود سپرده و بهره وام هم توسط اپلیکیشن مثقال امکان پذیر است.

برنامه مثقال (Mesghal)

برنامه مثقال امکان ویرایش و شخصی سازی نحوه نمایش نرخ ها را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است. بدین معنی که کاربر می‌تواند نرخ هایی با اهمیت بالا را در قسمت فوقانی لیست قرار دهد و نرخ هایی را که از اهمیت پایین‌تری برخوردار هستند، به قسمت انتهایی لیست منتقل نماید و یا از نمایش آن‌ها در لیست جلوگیری کند.

برنامه مثقال (Mesghal)

اپلیکیشن مثقال (Mesghal) شامل یک ویجت اختصاصی هم می‌شود که با قرار دادن آن بر روی صفحه گوشی می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به اجرای برنامه مثقال، از نرخ  ارز، سکه و طلا مطلع شوید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ Note 10

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه مثقال (Mesghal) پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • اطلاع از نرخ لحظه‌ای ارز، طلا و سکه
  • امکان دسترسی به قیمت روز خودرو و موبایل
  • امکان به اشتراک گذاری قیمت ها
  • امکان اطلاع از نوسان نرخ ها
  • امکان مدیریت چک ها
  • محاسبه سود سپرده و بهره وام
  • امکان محاسبه قیمت قطعه طلا و جواهر
  • دارای ویجت اختصاصی

نقاط ضعف:

  • رایگان نبودن برخی از قابلیت های مهم برنامه

بیشتر بخوانید:

قیمت ال سی دی آیفون 6s Plus

دوربین اصلی iPhone 6 Plus

قیمت درب پشت iPhone 7 Plus

تعمیرات موبایل

 مثقال(نرخ ارز،سکه،طلا،خودرو)+مدیرچک
نام مثقال(نرخ ارز،سکه،طلا،خودرو)+مدیرچک
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده طراحی بدون مرز

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments