معرفی و دانلود برنامه سیاره ملون : آموزش دروس تخصصی کنکور

معرفی برنامه سیاره ملون

برنامه سیاره ملون شامل مجموعه کاملی از ویدیوهای آموزشی و سوالات تستی کنکور می‌شود. بنابراین این برنامه برای آن دسته از داوطلبانی که قصد قبولی در کنکور را دارند، یک اپلیکیشن کاربردی به حساب می‌آید. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه سیاره ملون بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن سیاره ملون

کاربران می‌توانند با استفاده از ویدیوهای آموزشی اپلیکیشن سیاره ملون، به یادگیری مفاهیم و نکات کلیدی دروس تخصصی کنکور بپردازند. هر مبحث در این برنامه توسط معلمان با سابقه به صورت مفهومی آموزش داده می‌شود.

همچنین کاربر می‌تواند با شرکت در آزمون‌های این برنامه، میزان اطلاعات خود را مورد سنجش قرار دهد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن سیاره ملون بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات موبایل

بررسی و معرفی برنامه سیاره ملون

برنامه سیاره ملون دروس تخصصی پیش دانشگاهی و پایه دهم را به صورت دسته‌بندی شده در اختیار کاربران خود قرار داده است. کاربران می‌توانند با لمس هر یک از دروس به ویدیوهای آموزشی مربوط به آن درس دسترسی داشته باشند. امکان مشاهده برخی از ویدیوهای آموزشی به صورت رایگان فراهم آمده در حالی که به منظور دانلود برخی دیگر نیاز به پرداخت هزینه خواهید داشت. از قابلیت‌های کاربردی اپلیکیشن سیاره ملون می‌توان به امکان به اشتراک گذاری ویدیوهای آموزشی اشاره کرد.

معرفی برنامه سیاره ملون

در بخش آزمون‌ها می‌توانید به سوالات و پاسخنامه آزمون تخصصی سیاره ملون دسترسی داشته باشید. همچنین در این بخش امکان دسترسی به آرشیو آزمون‌های سال‌های گذشته نیز فراهم آمده است. توجه داشته باشید که برنامه سیاره ملون تنها آزمون‌های دو رشته تجربی و ریاضی را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

معرفی برنامه سیاره ملون

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه اپل

برنامه سیاره ملون شامل قسمتی تحت عنوان مشاوره آموزشی نیز می‌شود. با مراجعه به این قسمت می‌توانید ویدیوهای مربوط به هدف، برنامه مشخص و انواع روش‌های برنامه‌ریزی را مشاهده کنید.

معرفی برنامه سیاره ملون

در قسمت فوقانی صفحه اصلی با لمس آیکون ذره بین می‌توانید به جستجوی دروس مورد نظر خود بپردازید. در نهایت با لمس آیکون موجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه امکان مطالعه اخبار مربوط به کنکور و برنامه سیاره ملون فراهم آمده است.

معرفی برنامه سیاره ملون

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی محصولات سامسونگ  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه سیاره ملون پرداختیم. کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه به ویدیوهای آموزشی دروس تخصصی کنکور و آرشیو آزمون‌ها دسترسی داشته باشند. به منظور دانلود برنامه سیاره ملون می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • ارائه ویدیوهای آموزشی با کیفیت
  • امکان به اشتراک گذاری ویدیوها
  • امکان دسترسی به آرشیو آزمون‌ها
  • ارائه مشاوره آموزشی

نقاط ضعف:

  • پوشش دهی محدود رشته‌ها

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی iPhone XR

تاچ ال سی دی iPhone XS

قطعات گوشی آیفون XS

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments