معرفی و دانلود برنامه فیدیلیو (Fidilio): رستوران گردی تهران

معرفی برنامه فیدیلیو

برنامه فیدیلیو (Fidilio) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند بدون نیاز به اتصال به اینترنت به لیستی از رستوران‌ها و کافی شاپ‌های تهران به همراه جزییات آن‌ها دسترسی داشته باشند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه فیدیلیو (Fidilio) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن فیدیلیو (Fidilio)

اپلیکیشن Fidilio (فیدیلیو) فهرستی کاملی از رستوران‌ها و کافی شاپ‌های تهران را در اختیار کاربران خود قرار داده است. کاربران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن به نشانی، شماره تلفن، امکانات و منوی رستوران‌ها دسترسی داشته باشند و بر اساس معیارهای خود بهترین رستوران یا کافی شاپ را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل در کرج

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن فیدیلیو (Fidilio) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بررسی و معرفی برنامه فیدیلیو (Fidilio)

در صفحه اصلی برنامه Fidilio (فیدیلیو) لیستی از نزدیک‌ترین، جدیدترین و پر بازدیدترین رستوران‌ها نمایش داده می‌شوند. کاربران می‌توانند با استفاده از نوار قرمز رنگ در قسمت انتهایی صفحه به لیست رستوران‌ها و کافی شاپ‌های تهران دسترسی داشته باشند.

معرفی برنامه فیدیلیو

با لمس آیکون سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه می‌توانید ترتیب نمایش رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها را بر اساس حروف الفبا و یا فاصله تغییر دهید.

معرفی برنامه فیدیلیو

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی آیفون در تهران

اپلیکیشن فیدیلیو یا Fidilio از قابلیت کاربردی جستجو پیشرفته نیز بهره می‌برد. بنابراین کاربران می‌توانند با لمس آیکون ذره بین در گوشه بالا و سمت راست صفحه بر اساس پارامترهای مختلف به جستجو رستوران‌ها و کافی‌ شاپ‌ها بپردازند.

معرفی برنامه فیدیلیو

با انتخاب هر یک از کافی‌ شاپ‌ها و یا رستوران‌ها  می‌توانید به نشانی، شماره تلفن، ساعت کاری و تصاویر رستوران مورد نظر دسترسی داشته باشید. همچنین امکان مشاهده موقعیت رستوران بر روی نقشه نیز فراهم آمده است. اپلیکیشن فیدیلیو (Fidilio) لیستی از امکانات کافی شاپ و یا رستوران مورد نظر نظیر وای فای و پارکینگ را نیز نمایش می‌دهد. در صورت تمایل به افزودن رستوران به لیست علاقه‌مندی‌ها تنها کافیست تا آیکون به شکل قلب در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس نمایید. همچنین امکان به اشتراک گذاری کافی شاپ و یا رستوران از طریق آیکون موجود در قسمت فوقانی صفحه نیز فراهم آمده است.

معرفی برنامه فیدیلیو

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ با گارانتی معتبر  

از دیگر قابلیت‌های کاربردی که برنامه فیدیلیو (Fidilio) در اختیار کاربران خود قرار داده می‌توان به امکان مشاهده منو و قیمت رستوران‌ها و کافی شاپ‌‌ها اشاره کرد. بدین منظور در قسمت انتهایی صفحه گزینه مشاهده منو را لمس نمایید.

معرفی برنامه فیدیلیو

به‌ منظور عضویت در برنامه فیدیلیو (Fidilio) آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت چپ صفحه را لمس نمایید. سپس در منوی نمایان شده گزینه ثبت نام در فیدیلیو را انتخاب کنید. کاربران می‌توانند با عضویت در این اپلیکیشن از تخفیف رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها بهره‌مند شوند.

معرفی برنامه فیدیلیو

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A30s

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه فیدیلیو (Fidilio) پرداختیم. به منظور دانلود برنامه فیدیلیو (Fidilio) می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • نمایش نزدیک‌ترین رستوران‌ها و کافی ‌شاپ‌ها
  • امکان مشاهده موقعیت رستوران و کافی شاپ بر روی نقشه
  • امکان امتیازدهی و ثبت دیدگاه
  • قابلیت جستجو پیشرفته
  • عدم نیاز به اتصال به اینترنت

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

 بیشتر بخوانید:

قاب پشت آیفون آیفون ایکس اس مکس

iPhone XS Max دوربین اصلی

ال سی دی آیفون آیفون ایکس اس مکس

تعمیرات موبایل

فیدیلیو
نام فیدیلیو
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده فیدیلیو

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments