معرفی و دانلود برنامه رسید : پرداخت کرایه تاکسی با موبایل

برنامه رسید

برنامه رسید یک سرویس پرداخت موبایلی است که امکان پرداخت کرایه تاکسی از طریق موبایل را برای کاربران خود میسر می‌سازد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه رسید بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن رسید

نداشتن پول خرد جزو مشکلات همیشگی مسافران و رانندگان تاکسی به شمار می‌رود. اکثر افراد حداقل یک بار با مشکل نداشتن پول خرد پس از سوار شدن به تاکسی مواجه شده‌اند. خوشبختانه اپلیکیشن رسید می‌تواند این مشکل را حل کند.

رانندگان می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن رسید نسبت به دریافت کرایه از طریق موبایل اقدام نمایند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن رسید بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی برنامه رسید

برنامه رسید یک سرویس پرداخت موبایلی است که کاربران را از پرداخت پول نقد بی نیاز می‌کند. این برنامه شامل دو نسخه جداگانه به منظور پرداخت و دریافت پول می‌شود. به عنوان مثال شرایطی را در نظر بگیرید که قرار است از شخصی 10 هزار تومان دریافت کنید. بدین منظور ابتدا نسخه پذیرنده رسید را بر روی گوشی خود نصب نمایید. سپس نسبت به ایجاد حساب کاربری و وارد کردن شماره شبا و کد ملی خود اقدام کنید.

برنامه رسید

پس از عضویت در برنامه رسید از شما خواسته می‌شود تا مبلغ مورد نظری که قصد دریافت آن را دارید، مشخص کنید.

برنامه رسید

در مرحله بعدی نیاز است تا شخص پرداخت کننده پول پس از مراجعه به کافه بازار آیکون رسید را لمس کند و یا با مراجعه به وب سایت Resid.ir نسبت به فعال سازی سرویس رسید اقدام نماید.

برنامه رسید

پس از آن شخص پرداخت کننده می‌تواند با لمس گزینه پرداخت و وارد کردن شماره کارت و رمز دوم خود مبلغ مورد نظر را به حساب شخص دریافت کننده واریز نماید. پس از واریز، پیامکی مبنی بر دریافت وجه به شخص دریافت کننده ارسال می‌شود. در صورتی که راننده تاکسی به بارکد مجهز باشد، مسافر می‌تواند با مراجعه به کافه بازار و اسکن بارکد، مبلغ کرایه را وارد نموده و کرایه تاکسی خود را از این طریق به حساب بانکی راننده واریز کند.

برنامه رسید

کاربران نسخه پذیرنده برنامه رسید می‌توانند با لمس آیکون موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه به لیست تراکنش های خود به همراه جزییات آن‌ها دسترسی داشته باشند.

برنامه رسید

از طرف دیگر امکان مشاهده اطلاعات پروفایل با لمس آیکون موجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه فراهم می‌آید. با این وجود متاسفانه قابلیتی مبنی بر ویرایش اطلاعات حساب کاربری در اختیار کاربران قرار داده نشده است.

برنامه رسید

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ Note 20

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه رسید پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان پرداخت کرایه تاکسی با اسکن بارکد
  • امکان دسترسی به لیست تراکنش ها
  • اطلاع از دریافت وجه از طریق پیامک

نقاط ضعف:

  • عدم امکان ویرایش اطلاعات حساب کاربری

بیشتر بخوانید:

قیمت گلس iPhone 6 Plus

ال سی دی آیفون 6s

قطعات گوشی آیفون ایکس

تعمیرات موبایل

رسید (نسخهٔ راننده)
نام رسید (نسخهٔ راننده)
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده رسید

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
آندره عیسائیان
آندره عیسائیان
6 سال گذشته

.سلام می خواستم بدانم که این سرویس از چه زمانی در ایران آغاز به کار کرده و تا کنون جه تعداد عضو و یا مشترک دارین؟ ممنون