معرفی و دانلود برنامه منظوم (Manzoom)-اخبار سینما و تلویزیون

برنامه منظوم (Manzoom)

برنامه منظوم (Manzoom) امکان دسترسی به اخبار روز سینما و تلویزیون ایران را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه منظوم (Manzoom) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن منظوم (Manzoom)

اپلیکیشن منظوم (Manzoom) اطلاعات کاملی در رابطه با فیلم های سینمایی در حال اکران و سریال ها تلویزیونی در حال پخش در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن به تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون دسترسی داشته باشند.

از دیگر قابلیت های اپلیکیشن Manzoom (منظوم) می‌توان به امکان دسترسی به نقد و بررسی تخصصی فیلم و سریال ها اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن منظوم (Manzoom) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی برنامه منظوم (Manzoom)

برنامه منظوم (Manzoom) به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. پس از اجرای برنامه مذکور به صفحه اصلی منتقل می‌شوید که در این صفحه به آخرین اخبار، داغ ترین ویدیوها، نقد روز  و غیره دسترسی خواهید داشت.

برنامه منظوم (Manzoom)

با مراجعه به بخش خبر و نقد به اخبار، نقد و بررسی تخصصی فیلم و سریال ها و نظرات کاربران دسترسی خواهید داشت. با انتخاب هر یک از اخبار، متن کامل خبر مورد نظر نمایش داده می‌شود. برنامه منظوم (Manzoom) قابلیت به اشتراک گذاری خبر از طریق سایر اپلیکیشن ها را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. همچنین کاربران می‌توانند با مراجعه بخش انتهایی صفحه نسبت به ثبت دیدگاه خود در رابطه با خبر مورد نظر اقدام نمایند.

برنامه منظوم (Manzoom)

در صورت تمایل به دسترسی به نقد و بررسی تخصصی فیلم ها و سریال‌ ها تنها کافیست تا به بخش نقد مراجعه نمایید.

برنامه منظوم (Manzoom)

کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش آثار روز به لیست سریال های در حال پخش در تلویزیون و فیلم های در حال اکران در سینماها دسترسی داشته باشند.

برنامه منظوم (Manzoom)

برنامه Manzoom (منظوم) اطلاعات کاملی در رابطه با هر یک از سریال ها و فیلم ها در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. از دیگر قابلیت های اپلیکیشن منظوم (Manzoom) می‌توان به امکان ثبت نظر و امتیاز دهی به سریال و فیلم اشاره کرد. همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از آیکون های موجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه فیلم و یا سریال مورد نظر خود را جهت دسترسی سریع و آسان به لیست علاقه‌مندی‌ها بیفزایند و یا آن را از طریق سایر اپلیکیشن ها به اشتراک بگذارند.

برنامه منظوم (Manzoom)

برنامه منظوم (Manzoom) قابلیت جستجو پیشرفته را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. بنابراین کاربران می‌توانند به راحتی به جستجو فیلم، سریال و یا بازیگر مورد علاقه خود بپردازید.

برنامه منظوم (Manzoom)

بیشتر بخوانید:  نمایندگی اپل در پاساژ چارسو

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه منظوم (Manzoom) پرداختیم. به منظور دانلود برنامه مذکور می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • دسترسی به اخبار روز سینما و تلویزیون
  • ارائه اطلاعات کامل در رابطه با فیلم ها و سریال های در حال پخش
  • امکان ثبت نظر و امتیاز دهی
  • امکان دسترسی به نقد سریال ها و فیلم ها
  • قابلیت جستجو پیشرفته

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون 11 پرو مکس

گلس آیفون 11 پرو مکس

قطعات آیفون 8 پلاس

تعمیرات موبایل

مرجع سینما و تلویزیون: منظوم
نام مرجع سینما و تلویزیون: منظوم
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده منصه

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments