معرفی و دانلود برنامه درمانه – تشخیص بیماری با هوش مصنوعی

برنامه درمانه

برنامه درمانه جزو اپلیکیشن های کاربردی در حوزه سلامت به حساب می‌آید. این برنامه با  استفاده از هوش مصنوعی بیماری احتمالی کاربر را تشخیص می‌دهد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه درمانه بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن درمانه

بدون شک تکنولوژی در علوم پزشکی نقش به سزایی دارد. امروزه با رشد روز افزون تکنولوژی تشخیص بیماری ها نسبت به گذشته بسیار آسان‌تر شده است. به طوری که کاربران می‌توانند از اپلیکیشن های موبایلی برای تشخیص بیماری خود کمک بگیرند. اپلیکیشن درمانه با استفاده از هوش مصنوعی بیماری احتمالی کاربر را تشخیص می‌دهد و با هدف افزایش سطح سلامت جامعه در اختیار کاربران قرار داده شده است.

کاربران اپلیکیشن درمانه به قابلیت هایی نظیر ویزیت مجازی، اطلاعات پزشکی معتبر و اطلاعات کامل بیمارستان ‌ها و داروخانه ها در سرتاسر کشور دسترسی خواهند داشت. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن درمانه بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی برنامه درمانه

برنامه درمانه به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. پس از اجرای برنامه مذکور از شما خواسته می‌شود تا شماره تلفن خود را جهت ثبت نام و عضویت وارد نمایید. با این وجود استفاده از قابلیت های برنامه به عنوان کاربر مهمان نیز امکان‌پذیر است. برنامه درمانه از رابط کاربری خوبی بهره می‌برد و هر یک از قابلیت های این برنامه نظیر ویزیت مجازی، پرونده پزشکی، مطالب پزشکی و مراکز پزشکی در بخش‌های جداگانه قابل دسترسی هستند.

برنامه درمانه

ویزیت مجازی و تشخیص بیماری جزو قابلیت های اصلی اپلیکیشن درمانه محسوب می‌شوند. تشخیص بیماری در اپلیکیشن مذکور به کمک هوش مصنوعی و بر اساس نتایج پزشکی اثبات شده انجام می‌پذیرید. پس از مراجعه به بخش ویزیت مجازی از شما خواسته می‌شود تا مشخصات فردی خود را وارد نموده و علائم خود را مشخص کنید. کاربران می‌توانند با وارد کردن علائم خود در کادر جستجو موجود در قسمت فوقانی صفحه به جستجوی آن بپردازند و یا به بخش دسته‌بندی علائم مراجعه کنند.

برنامه درمانه

در مرحله بعد سوالاتی در رابطه با علائم از شما پرسیده خواهد شد. سپس بیماری های احتمالی به ترتیب درصد احتمال نمایش داده می‌شوند. همچنین کاربران می‌توانند به اطلاعات کاملی در رابطه با هر یک از بیماری ها دسترسی داشته باشند. برنامه درمانه این امکان را فراهم آورده تا کاربر بتواند نتایج تشخیص را به پرونده پزشکی خود بیفزاید.

برنامه درمانه

کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش پرونده پزشکی به اطلاعات حساب کاربری، سوابق و مطالب منتخب دسترسی داشته باشند.

برنامه درمانه

برنامه درمانه مطالب پزشکی را جهت افزایش آگاهی در اختیار کاربران خود قرار داده که در دسته‌بندی های مختلفی قابل دسترسی هستند. همچنین کاربران می‌توانند مطلب مورد نظر را جهت دسترسی آسان به لیست علاقه‌مندی‌ها بیفزایند و یا آن را از طریق سایر اپلیکیشن ها به اشتراک بگذارند.

برنامه درمانه

از دیگر قابلیت های برنامه درمانه می‌توان به امکان دسترسی به لیست مراکز درمانی و داروخانه های شهرهای مختلف اشاره کرد. اطلاعات کامل بیمارستان ها و داروخانه ها نظیر آدرس و شماره تماس در بخش مراکز پزشکی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. همچنین کاربران می‌توانند اطلاعات مذکور را از طریق سایر اپلیکیشن ها به اشتراک بگذارند.

برنامه درمانه

بیشتر بخوانید:  هزینه تعویض گلس آیفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه درمانه پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • تشخیص بیماری با استفاده از هوش مصنوعی
  • امکان دسترسی به مطالب پزشکی
  • قابلیت به اشتراک گذاری مطالب پزشکی
  • امکان افزودن مطالب به لیست علاقه‌مندی‌ها
  • امکان دسترسی به مشخصات کامل مراکز درمانی و داروخانه ها

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

گلس آیفون ایکس اس

گلس آیفون ایکس آر

قطعات آیفون ایکس اس

تعمیرات موبایل

 درمانه - تشخیص بیماری
نام درمانه - تشخیص بیماری
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده درمانه

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
جعفر طاوسی
جعفر طاوسی
4 سال گذشته

سلام دیگه وصل نمیشه…