معرفی و دانلود برنامه ایران آفلاین : نقشه آفلاین ایران

معرفی برنامه ایران آفلاین

برنامه ایران آفلاین شامل نقشه کامل تمام شهرهای ایران می‌شود و این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند بدون نیاز به اتصال به اینترنت به نقشه ایران دسترسی داشته باشند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه ایران آفلاین بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن ایران آفلاین

بسیاری از افراد در طول سفر به دلیل عدم آشنایی با جاده‌ها از نقشه‌های کاغذی استفاده می‌کنند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی کاربران می‌توانند تنها با استفاده از گوشی هوشمند خود به راحتی به نقشه شهرها و جاده‌های ایران دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل

از اپلیکیشن هایی که امکان دسترسی آفلاین به نقشه ایران را فراهم آورده، می‌توان به اپلیکیشن ایران آفلاین اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن ایران آفلاین بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بررسی و معرفی برنامه ایران آفلاین

پس از اجرای برنامه ایران آفلاین با لمس آیکون موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه می‌توانید موقعیت دقیق خود را بر روی نقشه مشاهده کنید. به منظور به اشتراک گذاری موقعیت خود با سایر افراد آیکون فلش آبی رنگ را لمس کرده سپس گزینه به اشترک گذاری موقعیت را انتخاب نمایید. اپلیکیشن ایران آفلاین از قطب نما نیز بهره می‌برد. به منظور دسترسی به قطب نمای این برنامه آیکون موجود در گوشه بالا و سمت چپ نقشه را لمس کنید.

معرفی برنامه ایران آفلاین

با لمس آیکون به شکل سه نقطه در گوشه بالا و سمت چپ صفحه به تنظیمات برنامه و تنظیمات مکان‌یاب گوشی خود دسترسی خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل اپل

معرفی برنامه ایران آفلاین

به منظور دسترسی به منوی برنامه ایران آفلاین آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کنید. در منوی نمایان شده کاربران می‌توانند با انتخاب اولین گزینه، به نقشه شهر مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. اپلیکیشن ایران آفلاین از قابلیت ذخیره موقعیت بر روی نقشه نیز بهره می‌برد. بدین منظور تنها کافیست تا موقعیت مورد نظر خود را بر روی نقشه لمس کرده سپس آیکون به شکل تیک در قسمت فوقانی صفحه را لمس نمایید. پس از آن با مراجعه به بخش مکان‌های ذخیره شده در منوی برنامه می‌توانید به ویرایش، حذف و یا به اشتراک گذاری موقعیت ذخیره شده بر روی نقشه بپردازید.

معرفی برنامه ایران آفلاین

از دیگر قابلیت‌های کاربردی برنامه ایران آفلاین می‌توان به امکان جستجو آنلاین شهر، روستا و یا خیابان و مشاهده موقعیت آن بر روی نقشه اشاره کرد. کاربران می‌توانند با مراجعه به منوی برنامه و انتخاب گزینه جستجو آنلاین در بخش سایر امکانات به جستجوی موقعیت مورد نظر خود بر روی نقشه بپردازند.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ با گارانتی معتبر  

معرفی برنامه ایران آفلاین

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه ایران آفلاین پرداختیم. به منظور دانلود برنامه ایران آفلاین می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A80

نقاط قوت:

  • دسترسی به نقشه کامل ایران به صورت آفلاین
  • امکان ذخیره موقعیت بر روی نقشه
  • امکان به اشتراک گذاری موقعیت
  • امکان جستجو آنلاین
  • نمایش موقعیت دقیق کاربر بر روی نقشه

نقاط ضعف:

  • عدم ارائه قابلیت مسیریابی

بیشتر بخوانید:

درب پشت iPhone 8 Plus

دوربین اصلی آیفون آیفون 8 پلاس

ال سی دی آیفون آیفون 8 پلاس

تعمیرات موبایل

ایران آفلاین
نام ایران آفلاین
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده فرهاد کارگران

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments