معرفی و دانلود بازی Clash Of Kings نبرد پادشاهان؛یک بازی RTS

معرفی بازی Clash Of Kings (نبرد پادشاهان) ؛ یک بازی RTS بسیار جذاب

طرفداران بازی های استراتژیک یا راهبردی به واقع نباید بازی Clash Of Kings (نبرد پادشاهان) را از دست دهند. این بازی زیبا که به صورت آنلاین قابل انجام است، شما را غرق در جنگ های خونین برای پادشاهی بر 7 قلمرو می‌کند.  در این مقاله قصد داریم به معرفی مختصر بازی Clash Of Kings (نبرد پادشاهان) به عنوان یکی از بهترین بازی های استراتژیک و آنلاین فعلی موجود برای موبایل بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Clash Of Kings (نبرد پادشاهان)

بازی های سبک استراتژیک همیشه طرفداران منحصر به فرد خود را داشته‌اند. زمانی که پای ایجاد یک قلمرو، ساخت ارتش و تاخت و تاز به میان آید، بازی های استراتژیک جایگاه ویژه ای پیدا می‌کنند. بازی زیبای نبرد پادشاهان یک نمونه از بازی های این سبکی توسعه داده شده برای موبایل است. این بازی سبک Real-Time Strategic یا استراتژیک بی‌درنگ دارد. بنابراین تغییرات در بازی بدون توقف و به طور دائم در حال انجام هستند. (چیزی شبیه به بازی کلش اف کلنز).

بازی زیبای نبرد پادشاهان تقریبا در اواخر سال 2014 توسط استودیوی بازی سازی Elex Wireless منتشر شد. این بازی برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS موجود بوده و به صورت رایگان قابل دانلود است، اما شامل خریدهای درون برنامه ای می‌شود. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی مختصر بازی Clash Of Kings (نبرد پادشاهان) بپردازیم. چنانچه در رابطه با این بازی نیاز به اطلاعات ییشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی بازی Clash Of Kings (نبرد پادشاهان)

معرفی بازی زیبای نبرد پادشاهان (Clash of Kings)

همانطور که اشاره شد، داستان یا گیم پلی بازی زیبای نبرد پادشاهان در ایجاد یک امپراتوری و قلمرو خلاصه می‌شود. گیمر باید سعی کنید قلمرو خود را گسترش دهد و در نهایت بتواند پادشاهی هفت اقلیم را در دست بگیرد که البته کار بسیار دشوار و تقریبا نشدنی است! برای کسب موفقیت در بازی شما باید ارتش قدرتمند خود را بسازید و به تاخ و تاز برای کسب غنائم و گسترش قلمرو خود بپردازید. اما فراموش نکنید که دیگران هم با هدف مشابه بازی را دنبال می‌کنند، پس شما هم مورد هدف حمله دیگران قرار خواهید گرفت و باید سعی کنید تا تقویت قوای دفاعی خود در برابر دشمنانتان مقابله کنید.

معرفی بازی Clash Of Kings (نبرد پادشاهان)

زمانی که بازی Clash Of Kings (نبرد پادشاهان) را برای اولین بار اجرا می‌کنید، با یک میدان جنگ و ارتشی در آن رو به رو می‌شوید که با هدف تصرف یک قطعه ایجاد شده است. شما در هر حال پیروز این نبرد آزمایشی خواهید بود و قلعه مورد نظر را تصرف می‌کنید. بدین ترتیب پایه فرمانروایی شما بنا می‌شود. سپس با راهنمای تصویری بازی رو به رو خواهید شد که جزئیاتی را در رابطه با نحوه ساخت ساختمان های مختلف و جمع آوری منابع ارائه می‌کند. نگران نباشید، شما خیلی زود با بازی و شیوه کنترل آن آشنا خواهید شد.

معرفی بازی Clash Of Kings (نبرد پادشاهان)

پس باید تلاش کنید تا هر روز و هر ساعت قلمرو خود را گسترش دهید. برای انجام این کار باید زمان زیادی صرف شود و با توجه به Real Time یا بی درنگ بودن بازی، ایجاد وقفه در هر دقیقه آ منجر به عقب ماندگی شما از سایر دشمنان می‌شود. پس بازی Clash Of Kings (نبرد پادشاهان) به شدت شما را درگیر خود خواهد کرد و برای دستیابی به موفقیت های بیشتر در این بازی باید زمان زیادی را صرف کنید.

معرفی بازی Clash Of Kings (نبرد پادشاهان)

در بازی Clash Of Kings (نبرد پادشاهان) قابلیت ایجاد اتحاد وجود دارد. برای مثال شما می‌توانید با قلمرو دیگری متحد شوید و بدین ترتیب از کمک های آن ها برای پیشرفت و دفاع در برابر دشمنان استفاده کنید. در سمت مقابل متحد شما هم انتظار دارد که به او کمک کنید و در مواقع نیاز یاری رسان وی باشید. گرافیک بازی بسیار خوب طراحی شده و از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. صداگذاری بازی هم از دیگر نقاط مثبت آن است.

معرفی بازی Clash Of Kings (نبرد پادشاهان)

بازی زیبای نبرد پادشاهان از زبان شیرین پارسی هم پشتیبانی به عمل می‌آورد و این مسئله باری افرادی که چندان با زبان انگلیسی آشنا نیستند، خبر بسیار خوبی است. به صورت کلی اگر از علاقمندان به بازی های استراتژیک بی‌درنگ (RTS) هستید، بازی Clash Of Kings (نبرد پادشاهان) یکی از بهترین گزینه هایی است که هم اکنون می‌توانید از تجربه آن در گوشی یا تبلت خود لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی رسمی اپل تهران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Clash Of Kings (نبرد پادشاهان) پرداختیم. چنانچه در رابطه با این بازی نیاز به اطلاعات ییشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

دوربین جلو آیفون X

دوربین جلو آیفون 8 Plus

قطعات آیفون 11

تعمیرات موبایل

نبرد پادشاهان
نام نبرد پادشاهان
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Elex Wireless

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments