آموزش مخفی کردن چت ، کانال و گروه تلگرام با برنامه موبوگرام

خواندن پيام در تلگرام بدون خوردن تيك دوم

یکی از کاربردی‌ترین قابلیت های برنامه موبوگرام مربوط به امکان مخفی کردن چت ها، کانال ها و گروه ها می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه مخفی کردن چت ، کانال و گروه تلگرام با برنامه موبوگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با مخفی کردن چت ، کانال و گروه تلگرام با برنامه موبوگرام

موبوگرام برخلاف نسخه اصلی برنامه تلگرام از قابلیت مخفی کردن پنجره های گفتگو پشتیبانی می‌کند. این پنجره گفتگو می‌تواند مربوط به یک چت انفرادی، چت گروهی یا حتی کانال باشد. قابلیت پنهان کردن چت ها یکی از ویژگی های بسیار کاربردی موبوگرام است که کاربران زیادی هم اکنون بنا به دلایل مختلف از آن استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه مخفی کردن چت ، کانال و گروه تلگرام با برنامه موبوگرام بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

نحوه مخفی کردن چت ها در موبوگرام

به منظور پنهان کردن چت، گروه یا کانال تلگرام مورد نظرتان از طریق اپلیکیشن موبوگرام لازم است تا ابتدا قابلیت مخفی سازی چت ها را در این برنامه فعال نمایید. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد نحوه فعال کردن این قابلیت از مقاله آموزش فعال سازی قابلیت مخفی کردن گفتگو در موبوگرام استفاده کنید. پس از اینکه این قابلیت را در گوشی خود فعال کردید، به صورت زیر می‌توانید یک پنجره گفتگو را مخفی نمایید:

  • برنامه موبوگرام را اجرا کنید.
  • به لیست تمام گفتگوی خود بروید و پنجره گفتگویی که تمایل دارید به بخش چت های برگزیده اضافه شود را بیابید.
  • انگشت خود را بر روی چت مورد نظر قرار داده و کمی نگه دارید تا یک پنجره پاپ آپ نمایان شود.
  • گزینه مخفی شود را انتخاب کنید.

مشاهده خواهید کرد که پنجره گفتگوی مورد نظر از لیست پنجره های گفتگو پنهان شده است. اما چگونه می‌توانیم به لیست چت های مخفی شده خود در موبوگرام دسترسی پیدا کنیم؟

مشاهده لیست چت های مخفی شده موبوگرام

در حالت پیش فرض برای دسترسی به لیست چت های مخفی شده خود در برنامه موبوگرام و خارج کردن موارد مورد نیازتان از حالت مخفی کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

  • برنامه موبوگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را انتخاب کنید.
  • انگشت خود را بر روی گزینه جستجو قرار دهید و کمی نگه دارید.
  • رمز عبوری که برای مخفی سازی چت ها تعیین کرده بودید را وارد کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

مشاهده خواهید کرد که لیست پنجره های گفتگوی مخفی شما نمایان می‌شوند. دقت داشته باشید که روش دسترسی به چت های مخفی در موبوگرام قابل تغییر است، اما روش پیش فرض انتخاب شده در موبوگرام به شکلی است که شرح دادیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع از مقاله آموزش تغییر روش دسترسی به چت های مخفی موبوگرام استفاده کنید. برای اینکه یک چت یا پنجره گفتگو را از لیست گفتگوهای مخفی خارج کنید، کافیست که بعدی از مراجعه به لیست چت های مخفی شده موبوگرام مراحل زیر را طی نمایید:

  • انگشت خود را بر روی چت یا پنجره گفتگوی مورد نظرتان قرار دهید و کمی نگه دارید.
  • گزینه از حالت مخفی خارج شود را انتخاب کنید.

به همین سادگی پنجره گفتگویی که انتخاب کرده‌اید در موبوگرام از حالت مخفی خارج می‌شود.

آموزش مخفی کردن چت ، کانال و گروه تلگرام با برنامه موبوگرام

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه مخفی کردن چت ، کانال و گروه تلگرام با برنامه موبوگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

iPhone 8 Plus شیشه

iPhone X شیشه

قطعات آیفون اس ای

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments