راهنمای آپگرید یا ارتقا تله ها کلش اف کلنز (Clash of Clans)

ارتقا تله ها در کلش

تله ها در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) نقش مهمی ایفاء می‌کنند و مانند سایر ساختمان ها و نیروها قابل ارتقا یا آپگرید هستند. در این مقاله قصد داریم راهنمای جامعی در مورد آپگرید یا ارتقا تله ها در کلش اف کلنز (Clash of Clans) خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با آپگرید یا ارتقا تله ها در کلش اف کلنز (Clash of Clans)

تله ها در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) نقش بسیار مهمی در دفاع درست از بیس و دهکده ایفاء می‌کنند. برای آشنایی دقیق با تله هایی که در این بازی ارائه شده و گیمر ها قادر به استفاده از آن‌ها هستند، حتما مقاله “معرفی کامل تله های بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans)” را مطالعه کنید. تله ها در بازی کلش اف کلنز قابل ارتقاء هستند. یعنی شما می‌توانید با صرف هزینه مشخصی یک کارگر را ملزم به آپگرید تله های مپ خود کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل در کرج

اما آپگرید تله ها چه مزیتی را دارد؟ در این مقاله قصد داریم راهنمای جامعی در مورد آپگرید یا ارتقا تله ها در کلش اف کلنز (Clash of Clans) خدمتتان ارائه کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

ارتقا تله ها در کلش

چگونه تله ها را در بازی کلش اف کلنز آپگرید کنیم؟

برای آپگرید کردن هر یک از تله ها در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) کافیست که مقدار طلایی که برای ارتقاء آن نیاز است را به همراه داشته باشید و یک کارگر آماده کار هم در دهکده وجود داشته باشد. در این شرایط به سادگی تله مورد نظر را انتخاب و گزینه Upgrade را لمس می‌کنید. پس ارتقا تله ها در کلش اف کلنز (Clash of Clans) به صورت کاملا مشابه با ارتقاء سایر ساختمان ها انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون و تعمیرات دیگر دستگاه های اپل

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که تله در حال آپگرید توسط نیرو های دشمن قابل دید بوده و قدرت انفجار و آسیب رسانی ندارد! به بیان دیگر تله ها در طول دوره ارتقاء نمی‌توانند به نیرو های دشمن آسیب بزنند و همچنین توسط فرد اتک دهنده دیده می‌شوند. این مسئله در برخی شرایط می‌تواند منجر به از بین رفتن کارایی کل تله هایی که جاسازی کرده‌اید شود، چرا که اغلب ما سعی می‌کنیم تله هایی نظیر بمب ها را در یک قسمت از مپ جاسازی کنیم تا قدرت آسیب رسانی بیشتری داشته باشند. در این شرایط اگر در حال آپگرید یکی از بمب ها باشید، دشمن مکان آن را دیده و با آگاهی بر اینکه در اطراف آن بمب احتمالا بمب های دیگری هم وجود دارد، مسیر اتک خود را تغییر می‌دهد.

ارتقا تله ها در کلش

پس پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد آپگرید یا ارتقا تله ها در کلش اف کلنز (Clash of Clans) را دارید، به طور تک تک این کار را انجام و هر تله‌ای که در حین ارتقاء است را به مکانی از مپ منتقل کنید که تمایل ندارید نیرو های دشمن در آن بخش پیاده شده و به بیس شما آسیب بزنند. در بسیاری از موارد این ترفند سبب می‌شود که به هدف مد نظرتان دست پیدا کنید. اما به نظر شما با توجه به قدرت آسیب رسانی تله های مختلف موجود در بازی Clash of Clans (کلش اف کلنز) آپگرید کدام یک از آن‌ها ارزش صرف هزینه و زمان را دارد؟

کدام تله های کلش اف کلنز ارزش ارتقاء یا آپگرید را دارند؟

پیش از هر چیز باید بگوییم که ارتقاء یا آپگرید هر چیزی در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) سودمند است، اما مطمئنا برای آپگرید ها می‌توان با توجه به قابلیت هایی که ارائه می‌کنند اولویت‌بندی داشته باشیم. بنابراین تحت هر شرایط شما با آپگرید تله های مپ خود در بازی کلش اف کلنز یک حرکت مفید انجام داده‌ایم اما در برخی شرایط ممکن است آپگرید یک تله چندان بازده رضایت بخشی نداشته باشد. در ادامه وارد جزئیات ارتقای تله های کلش اف کلنز می‌شویم.

ارتقا تله ها در کلش اف کلنز: بمب های مخفی – Hidden Bomb

بمب های مخفی از تله های رایج در بازی کلش اف کلنز محسوب می‌شوند که قدرت آسیب رسانی نه چندان زیادی دارند. از بمب ها عموما به صورت دسته جمعی و برای دفاع از ساختمان های مهمی همچون مورتار، کنون، آرچر تاور و دیگر سازه های دفاعی استفاده می‌شود. زمانی که شما این بمب ها را ارتقاء دهید، قدرت آسیب رسانی آن‌ها افزایش پیدا می‌کند اما با این حال قدرت آسیب رسانی این بمب ها به قدری نخواهد بود که معجزه کند! برای کسب اطلاعات دقیق‌تر موارد زیر را مطالعه کنید:

ارتقا تله ها در کلش

بربرین در مقابل بمب های مخفی کلش: یک بمب هیچوقت نمی‌تواند یک سرباز بربرین را از بین ببرد، حتی اگر بربرین لول 1 باشد هم این امر انجام شدنی نیست!

آرچر در مقابل بمب های مخفی کلش: یک بمب مخفی که به لول 5 ارتقاء داده شده باشد، می‌تواند آرچرهای لول 4 و پایین‌تر را از بین ببرد. از بین بردن آرچرهای لول 5 توسط یک بمب مخفی لول 6 قابل انجام است اما آرچر های با لول بالاتر توسط یک بمب مخفی از بین نمی‌روند.

گوبلین در مقابل بمب های مخفی کلش: حتی یک بمب مخفی که کاملا لول آپ شده باشد و در بالاترین سطح ممکن قرار داشته باشد هم فقط می‌تواند گوبلین‌های لول 3 و پایین‌تر را از بین ببرد.

وال بریکر در مقابل بمب های مخفی کلش: اگر بمب را به لول 5 ارتقا دهید، می‌تواند یک وال بریکر لول 3 را نابود کند. همچنین یک بمب مخفی که کاملا لول آپ شده باشد و در بالاترین سطح ممکن قرار داشته باشد، می‌تواند وال بریکر لول 5 و پایین‌تر را از بین ببرد.

بنابراین با توجه به توضیحاتی که ارائه کردیم، مشخص است که آپگرید یا ارتقاء بمب ها در کلش اف کلنز (Clash of Vlans) می‌تواند از اولویت های اصلی شما نباشد! ارتقا این بمب ها تا لول 5 بهترین بازده ممکن را به همراه دارد، اما بعد از آن دیگر چندان شاهد تغییر محسوسی نخواهید بود. اگر تاون هال دشمنان به لول 9 رسیده باشد، تقریبا ارتقاء بمب های مخفی غیر ضروری می‌شود.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ  

ارتقا تله ها در کلش اف کلنز: تله های فنری  Spring Trap

تله های فنری از بهترین و کاربردی ترین تله های موجود در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) محسوب می‌شوند. برخلاف بمب های مخفی، ارتقای تله های فنری از اهمیت بالایی برخوردار است و گاها می‌تواند سرنوشت اتک های دشمن را تغییر دهید. وقتی تله های فنری آپگرید می‌شوند، ظرفیت سرباز هایی که توسط آن‌ها قابل حذف هستند افزایش می‌یابد. لازم به اشاره است که تله های فنری در لول 1 می‌توانند سرباز های با فضای اشغال 15 خانه در کمپ را نابود کنند.

ارتقا تله ها در کلش

این موضوع به آن معناست که در لول 1 یک تله فنری می‌تواند 15 آرچر یا 3 جاینت را به طور آنی محو کند. تله های فنری نقش بسیار موثری در دفاع از بیس ایفا می‌کنند و می‌توانند منجر به از بین رفتن آنی نیروهای قدرتمندی همچون جاینت، والکری، بولر، ماینر و هاگ رایدر شوند. در ادامه عملکرد تله های فنری در قبال یرخی از سرباز های کلش اف کلنز را شرح می‌دهیم:

جاینت در مقابل تله فنری کلش: تله فنری در لول 1 می‌تواند به طور آنی 3 جاینت را از بین ببرد. متاسفانه یک تله فنری با لول 4 هم نهایتا می‌توانید همین تعداد جاینت را از بین ببرد.

هاگ رایدر در مقابل تله فنری کلش: وضعیت هاگ رایدر ها در مقابل تله های فنری بازی کلش اف کلنز هم دقیقا مشابه با جاینت است. بنابراین تله فنری در هر لولی که باشد، نهایتا می‌تواند 3 هاگ رایدر را از بین ببرد.

والکری در مقابل تله فنری کلش: تله فنری در لول 1 می‌تواند فقط یک والکری را از بین ببرد، چرا که هر والکری 8 فضا در کمپ را اشغال می‌کند. با آپگرید یا ارتقای تله فنری به لول 2، امکان از بین بردن آنی 2 والکری توسط آن فراهم می‌شود. متاسفانه لول های بعدی تله فنری هم به شیوه مشابه عمل می‌کنند و تعداد بیشتری از سربازهای نام برده شده توسط آن ها قابل حذف نیست.

بولر در مقابل تله فنری کلش: تله فنری لول 4 می‌تواند 3 بولر را به طور آنی از بین ببرد.

ماینر در مقابل تله فنری کلش: وضعیت ماینر ها در مقابل تله فنری هم مشابه با جاینت هاست. پس یک تله فنری با لول 4 نهایتا می‌تواند 3 ماینر را به طور آنی از بین ببرد.

بنابراین کاملا مشخص است که برای آپگرید یا ارتقا تله ها در کلش اف کلنز (Clash of Clans) باید اولویت ویژه‌ای برای تله های فنری قائل شوید، چرا که این تله ها تقریبا در تمام لول های تاون هال کاربرد داشته و منجر به از بین برفتن نیرو های دشمن می‌شوند. در سمت مقابل باید در نظر داشته باشید که برای آپگرید تله های فنری در لول های پایین نیازی به عجله وجود ندارد، چرا که قدر تخریب تله فنری در لول 1 به مقداری است که کارایی لازم را در مراحل ابتدایی بازی ارائه می‌کند. به نظر ما نیازی نیست تا قبل از دستیابی به تاون هال 9، تله های فنری را به لول 4 ارتقاء دهید. در تاون هال 9 استفاده از تله های فنری با لول 4 برای از بین بردن 2 والکری و 3 بولر حائز اهمیت می‌شود.

ارتقا تله ها در کلش اف کلنز: جاینت بمب  – Giant Bomb

جاینت بمب دمیج یا قدرت آسیب رسانی بسیار بالای داشته و با انفجار محدوده نسبتا بزرگی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. سرباز های کوچکی همچون بربرین و آرچر ها در مقابل جاینت بمب هیچ شانسی برای زنده ماندن ندارند، اما وضعیت سرباز های دیگری همچون ویزارد، هاگ رایدر، بولر، ماینر، والکری و جاینت در مقابل این نوع از تله های کلش اف کلنز  به شرح زیر است:

آپگرید یا ارتقا تله ها در کلش اف کلنز

ویزارد در مقابل جاینت بمب کلش: ویزاردها با خون 164 مانند آرچر ها و بربرین ها هیچ شانسی برای زنده ماند در مقابل جاینت بمب های کلش اف کلنز ندارند. حتی لول 1 جاینت بمب هم ویزارد ها را نابود می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 8 پلاس

هاگ رایدر در مقابل جاینت بمب کلش: هاگ رایدر ها در مقابل جاینت بمب زیاد ضعیف عمل نمی‌کنند، با این حال دو جاینت بمب می‌تواند یک هاگ رایدر مکس (لول آخر) را از بین ببرند.

جاینت در مقابل جاینت بمب کلش: مانند هاگ رایدرها، یک جاینت بمب نمی‌تواند به طور آنی یک جاینت را از بین ببرد، اما با این حال دمیج قابل توجهی به آن‌ها وارد می‌شود.

والکری، ماینر و بولر در مقابل جاینت بمب کلش: جاینت بمب برای مقابله با سرباز هایی همچون والکری، ماینر و بولر یک تله بسیار عالی محسوب می‌شود، اما انتظار نداشته باشید که به راحتی بتواند این نیروی دشمن را کاملا نابود کند.

به صورت کلی جاینت بمب ها از اهمیت بالایی برخوردار بوده و قابلیت آسیب رسانی بسیار زیادی دارند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که در آپگرید جاینت بمب تسریع به خرج دهید و هرچه سریع‌تر آن را به لول های بالاتر برسانید. این مسئله در مبحث آپگرید یا ارتقا تله ها در کلش اف کلنز (Clash of Clans) از اهمیت بالایی برخوردار است.

ارتقا تله ها در کلش اف کلنز: ایر بمب – Air Bomb

بمب های هوایی یا همان ایر بمب در بازی کلش اف کلنز می‌توانند با هر ضربه 173 دمیج را به نیرو های هوایی دشمن وارد کنند. بنابراین ایر بمب ها تله های بسیار خوبی برای از بین بردن نیرو های هوایی با خون کمی همچون بالون و مینیون محسوب می‌شوند. در ادامه توضیحات دقیق‌تری در این باره ارائه می‌کنیم:

آپگرید یا ارتقا تله ها در کلش اف کلنز

مینیون در مقابل ایر بمب کلش: یک ایر بمب لول 1 به راحتی یک مینیون لول 7 را از بین می‌برد. بنابراین آپگرید ایر بمب برای از بین بردن مینیون ها ضروری نیست.

بالون در مقابل ایر بمب کلش: از نظر تئوری یک ایر بمب مکس یا همان لول آخر ایر بمب می‌تواند یک بالون لول 1 را به طور کامل نابود کند. اما در اغلب موارد بالون هایی که در اتک ها استفاده می‌شوند، حداقل لول 5 هستند. در این شرایط ایر بمب کمتر از 50 درصد به بالون صدمه می‌زند.

هیلر در مقابل ایر بمب کلش: شما حتی با 5 ایر بمب مکس (لول آخر) هم نمی‌توانید یک هیلر مکس را از بین ببرید. پس از استراتژی را از ذهن خود بیرون بیاندازید.

به نظر ما برای ارتقای ایر بمب ها در کلش اف کلنز می‌توانید چندان عجله به خرج ندهید، اما این موضوع به آن معنا نیست که ایر بمب ها را به هیچ وجه آپگرید نکنیم! بهتر است آپگرید ایر بمب ها را در بازه های زمانی نسبتا طولانی و مابین آپگرید تله های فنری و جاینت بمب ها انجام دهید. این موضوع هم از دیگر نکات مهم آپگرید یا ارتقا تله ها در کلش اف کلنز (Clash of Clans) محسوب می‌شود.

ارتقا تله ها در کلش اف کلنز: مین ردیاب هوایی – Seeking Air Mine

مین ردیاب هوایی تله‌ای است که فقط نیروهایی همچون دراگون، لاوا هاند و گرند واردن در حالت هوایی را مورد هدف قرار می‌دهد و آسیب بسیار زیادی به آن‌ها می‌رساند. برای آپگرید یا ارتقای مین ردیاب هوایی باید هزینه بسیار زیادی صرف شود، اما آیا این هزینه ارزش ارتقاء این تله را دارد؟

آپگرید یا ارتقا تله ها در کلش اف کلنز

دراگون در مقابل مین ردیاب هوایی کلش: یک مین ردیابی هوایی مکس یا لول آخر می‌تواند یک دراگون لول 2 را از بین ببرد.

لاوا هاند در مقابل مین ردیابی هوایی کلش: لاوا هاند خون یا Hitpoint بسیار زیادی دارد. برای از بین بردن یک لاوا هاند نیاز است تا از 3 الی 4 مین ردیابی هوایی مکس استفاده شود.

گرند واردن در مقابل مین ردیاب هوایی کلش: شاید این موضوع برایتان بسیار جالب باشد که بدانید یک مین ردیاب هوایی لول 1 می‌تواند هیروی گرند واردن لول 20 را در حالت هوایی از بین ببرد!

هیلر در مقابل مین ردیاب هوایی کلش: هیلر ها تحت هر شرایط توسط مین های ردیابی هوایی از بین می‌روند.

بنابراین مین ردیاب هوایی یک تله بسیار خوب برای از بین بردن نیرو های هوایی با خون زیاد دشمن محسوب می‌شود. توصیه ما برای آپگرید این تله ها آن است که در فرصت مناسب آن را به لول 2 ارتقاء دهید و از آن استفاده کنید، اما نیازی برای اولویت قائل شدن برای آپگرید این تله در بازی کلش اف کلنز وجود ندارد.

ارتقا تله ها در کلش اف کلنز: تله اسکلتی – Skeleton Trap

آپگرید یا ارتقا تله ها در کلش اف کلنز

تله اسکلتی در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) می‌تواند در برخی شرایط برگ برنده‌ای برای شما باشد. این مسئله به ویژه در شرایطی که دشمن از بالون استفاده کند، بیشتر محسوس می‌شود. این تله برای تاخیر در حرکت سرباز های دشمن هم بسیار مناسب است. به نظر ما سعی کنید که تله اسکلتی را هرچه سریع‌تر آپگرید کنید و به لول های بالاتر برسانید. پس برای آپگرید این تله اولویت ویژه‌ای قائل شوید. البته تا زمانی که این تله برایتان آزاد شود، فرصت دارید تا سایر تله‌های نام برده شده را ارتقاء دهید.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی اپل در تهران خیابان جمهوری

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله راهنمای جامعی در مورد آپگرید یا ارتقا تله ها در کلش اف کلنز (Clash of Clans) خدمتتان ارائه کردیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

گلس آیفون 8

تاچ ال سی دی ام 01

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments