دانلود Notepad برای کامپیوتر ؛ بهترین برنامه های نوت پد PC

اگر از افرادی هستید که تمایل دارید در کامپیوترتان یک برنامه نوت پد را نصب کنید، این مقاله اختصاصی راهنمای بسیار کاربردی را در اختیاران قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم یک راهنمای دانلود Notepad برای کامپیوتر (ویندوز و مک) را ارائه و بهترین برنامه های نوت پد PC را به شما معرفی کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین برنامه های نوت پد PC

برنامه های Notepad یا نوت پد از جمله ابزارهای پرطرفداری هستند که کاربران زیادی از آن ها برای یادداشت برداری و همچنین تهیه تو دو لیست (To Do List) یا کارهایی که باید انجام شوند استفاده می‌کنند. اگر به خاطر داشته باشید، پیش از این در مقاله “راهنمای دانلود Notepad اندروید ؛ بهترین برنامه های نوت پد برای اندروید” پانزده نمونه از بهترین برنامه های Notepad موجود برای سیستم عامل اندروید را خدمتتان معرفی کردیم، اما حالا نوبت به کامپیوتر یا PC می‌رسد!

در جریان این مقاله قصد داریم که راهنمای دانلود Notepad برای کامپیوتر (ویندوز و مک) را در اختیارتان قرار دهید و بهترین برنامه های نوت پد PC را خدمتتان معرفی کنیم. برنامه هایی که معرفی می‌شوند می‌توانند با سیستم عامل ویندوز و مک او اس ایکس سازگاری داشته باشند که در توضیحات هر برنامه به این مسئله اشاره می‌شود. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

دانلود Notepad برای کامپیوتر (ویندوز و مک)؛ برنامه Evernote

دانلود Notepad برای کامپیوتر (ویندوز و مک)؛ بهترین برنامه های نوت پد PC

برنامه Evernote علاوه بر اینکه یکی از بهترین برنامه های نوت پد (Notepad) موجود برای دو سیستم عامل اندروید و iOS است، شامل نسخه های سازگار با ویندوز و مک او اس ایکس هم می‌شود که هر دوی آن ها کیفیت عملکرد عالی دارند. این برنامه به صورت رایگان قابلیت دانلود و نصب است، اما برخی محدودیت‌ها در نسخه رایگان آن وجود دارند. برای استفاده بدون محدودیت از برنامه Evernote می‌توانید با صرف هزینه‌ای ناچیز اشتراک سالیانه آن را خریداری کنید. برنامه مذکور قابلیت های بسیار متنوعی را از طریق کامپیوتر در اختیارتان قرار می‌دهد که قابلیت نوشتن نوت، کپی کردن صفحات وب و رکورد صدا از اصلی ترین آن‌ها خواهد بود.

 دانلود Notepad برای کامپیوتر (ویندوز و مک)؛ برنامه Microsoft OneNote

دانلود Notepad برای کامپیوتر (ویندوز و مک)؛ بهترین برنامه های نوت پد PC

اگر راهنمای دانلود بهترین Notepad های اندرویدی ما را مطالعه کرده باشید، می‌دانید که برنامه Microsoft OneNote در آن مقاله حضور داشت! خوشبختانه برنامه مذکور شامل نسخه های سازگار با ویندوز و مک او اس ایکس هم می‌شود که کیفیت بسیار عالی دارند و قابلیت های بسیار متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نسخه رایگان این برنامه برخی محدودیت های خاص را به همراه دارد که برای رفع آن ها باید اشتراک Microsoft OneNote را خریداری کنید.

دانلود Notepad برای کامپیوتر (ویندوز و مک)؛ برنامه Zoho Notebook

دانلود Notepad برای کامپیوتر (ویندوز و مک)؛ بهترین برنامه های نوت پد PC

برنامه Zoho Notebook فقط با سیستم عامل مک او اس ایکس سازگاری دارد، بنابراین نمی‌توانید از این برنامه در کامپیوترهای ویندوزی استفاده کنید. این برنامه همچنین شامل نسخه های اندرویدی و iOS هم می‌شود. رابط کاربری برنامه Zoho Notebook بسیار ساده طراحی شده و قابلیت های آن چندان گسترده نیستند. پس اگر به دنبال یک برنامه Notepad ساده و کاربردی برای مک بوک خود هستید، برنامه Zoho Notebook یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. ضمنا برنامه مذکور به صورت کاملا رایگان عرضه شده و قابل استفاده است.

 دانلود Notepad برای کامپیوتر (ویندوز و مک)؛ برنامه Simplenote

دانلود Notepad برای کامپیوتر (ویندوز و مک)؛ بهترین برنامه های نوت پد PC

برنامه Simplenote از برنامه های نوت پدی (Notepad) است که شامل نسخه های اندرویدی، iOS، مک او اس ایکس، لینوکس و ویندوزی می‌شود. بنابراین برنامه مذکور از نظر سازگاری با سیستم عامل های مختلف یکی از بهترین گزینه های موجود به شمار می‌رود. رابط کاربری این برنامه و محیط آن بسیار زیبا طراحی شده و برای دانلود و بکارگیری قابلیت های آن نیازی به صرف هیچ هزینه ای وجود ندارد. پس برنامه Simplenote را به عنوان یکی از بهترین برنامه های Notepad برای کامپیوترهای ویندوزی و مک بوک های اپل به خاطر بسپارید.

دانلود Notepad برای کامپیوتر (ویندوز و مک)؛ برنامه Apple Notes

دانلود Notepad برای کامپیوتر (ویندوز و مک)؛ بهترین برنامه های نوت پد PC

برنامه Apple Notes د ر واقع نوت پد (Notepad) اختصاصی محسوب می‌شود که شرکت اپل آن را طراحی کرده است. جای تعجبی ندارد که این برنامه فقط با سیستم عامل های مک او اس ایکس و iOS سازگاری داشته باشد و شامل نسخه های اندروید یا ویندوزی نباشد. ضمنا برنامه Apple Notes با سرویس ذخیره سازی ابری آیکلود در تعامل خواهد بود. نسخه رایگان آن شامل محدودیت های خاصی می‌شود که برای عبور از آن ها باید اشتراک ماهیانه برنامه مذکور را خریداری کنید.

دانلود Notepad برای کامپیوتر (ویندوز و مک)؛ برنامه Quip

دانلود Notepad برای کامپیوتر (ویندوز و مک)؛ بهترین برنامه های نوت پد PC

به دنبال دانلود یک Notepad باکیفیت برای کامپیوتر خود هستید؟ برنامه Quip یکی از بهترین گزینه های موجود است که با هر دو سیستم عامل ویندوز و مک او اس ایکس سازگاری دارد. ضمنا این برنامه شامل نسخه های اندرویدی و iOS هم می‌شود. رابط کاربری برنامه Quip بسیار دقیق و زیبا طراحی شده است و در حالت عادی شما می‌توانید به صورت رایگان از اغلب قابلیت های آن استفاده کنید. اما اگر تمایل داشتید که به قابلیت های بیشتری دست یابید، می‌بایست مبلغی را برای خرید اشتراک ماهیانه برنامه Quip پرداخت نمایید. پس برنامه Quip را به عنوان یکی از بهترین برنامه های نوت پد (Notepad) موجود برای کامپیوتر به خاطر داشته باشید.

دانلود Notepad برای کامپیوتر (ویندوز و مک)؛ برنامه Bear

دانلود Notepad برای کامپیوتر (ویندوز و مک)؛ بهترین برنامه های نوت پد PC

برنامه Bear به صورت اختصاصی برای دستگاه های برند اپل طراحی شده است، بنابراین با سیستم عامل iOS و مک او اس ایکس سازگاری دارد و متاسفانه از اندروید و ویندوز پشتیبانی نمی‌کند. کیفیت عملکرد این برنامه بسیار مطلوب بوده و رابط کاربری مناسب آن هم از دیگر ویژگی های مطلوبش به شمار می‌رود. نسخه رایگان این برنامه شامل محدودیت هایی می‌شود که برای رفع آن‌ها می‌توانید ضمن پرداخت هزینه ناچیزی اشتراک ماهیانه آن را خریداری کنید. پس Bear هم یکی دیگر از برنامه های Notepad خود موجود برای مک بوک های اپل خواهد بود.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله یک راهنمای دانلود Notepad برای کامپیوتر را در اختیارتان قرار دادیم. 7 برنامه مناسب را بدین منظور خدمتتان معرفی کردیم. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
بهار
بهار
1 سال گذشته

سلام میشه لینک دانلود رو بزارید

امیر
امیر
4 سال گذشته

سلام ببخشید حیچ نوپدی واسه ویندوز نیست که شکلش مثل نوت پد لینوکس یا مک باشه منظورم اینه که پشتش دیده بشه