بهترین تلویزیون ایرانی در بازار در سال کدام است[راهنمای خرید تلویزیون]

بهترین تلویزیون ایرانی در بازار در سال کدام است[راهنمای خرید تلویزیون]

چکیده : یکی از مفرح‌ترین سرگرمی‌های عصر جدید تماشای فیلم و سریال‌های جذاب تلویزیون است.در حدی که در هر خانه ایرانی بدون شک یک محصول از بهترین تلویزیون ایرانی در بازار یا بهترین برند خارجی وجود دارد و جالب‌تر، این امر محدود به خانواده های ایرانی نیست!

 

یکی از مفرح‌ترین سرگرمی‌های عصر جدید تماشای فیلم و سریال‌های جذاب تلویزیون است.در حدی که در هر خانه ایرانی بدون شک یک محصول از بهترین تلویزیون ایرانی در بازار یا بهترین برند خارجی وجود دارد و جالب‌تر، این امر محدود به خانواده های ایرانی نیست!

 

طبق گزارش گلوب اند میل، کانادایی ها در سال 2017 به طور متوسط 30 ساعت تلویزیون تماشا کرده‌اند. با توجه به اینکه در «عصر طلایی تلویزیون» هستیم، جای تعجب نیست. اما آیا این همه تماشای تلویزیون برای ما خوب است؟ خوب، مانند بسیاری از چیزها، همه چیز در مورد تعادل است. اما اگر در مورد تماشای زیاد تلویزیون خود احساس بدی داشتید، اجازه دهید برخی از نگرانی‌های شما را کاهش دهیم. تماشای تلویزیون به دور از جزئیات فیزیکی و یا برند آن در واقع می‌تواند بسیار مفید باشد! اما چگونه؟ در ادامه به چند مورد از مزایای تماشای تلویزیون اشاره می‌کنیم:

 

1. تماشای تلویزیون بسیار جنبه آموزشی دارد؛ چه در تلویزیون43 اینچ باشد چه 55 اینچ !!

 

2. با تماشای تلویزیون بدون اهمیت به مارک تلویزیون از اخبار شهر و کشور باخبر می‌شوید.

 

3. تماشای برنامه‌های تلویزیونی در ترویج نکات فرهنگی بسیار موثر است، بافرهنگ می‌شویم.

 

4 .با بالارفتن کیفیت برنامه‌های تلویزیونی سطح کیفیت ما به عنوان تماشاچی نیز افزایش یافته است.

 

5. تلویزیون باعث می شود کمتر احساس تنهایی کنیم. از برخی جهات تماشای تلویزیون چه LED باشد چه OLED، می تواند به عنوان پرکننده‌ای برای گذراندن وقت با دوستان و خانواده عمل کند.

بهترین تلویزیون ایرانی در بازار در سال کدام است[راهنمای خرید تلویزیون]

6. نزدیکی بیشتر با خانواده از مزایای تماشای تلویزیون است. گذراندن وقت با هم به عنوان یک خانواده و تماشای یک برنامه تلویزیونی فرصتی را برای همه فراهم می‌کند تا با هم ارتباط برقرار کرده و آرامش پیدا کنیم. پیوند با یک برنامه تلویزیونی مورد علاقه فرصتی برای ساختن خاطرات مادام العمر فراهم می‌کند.

 

اگر بخواهیم به بیان نکات مفید تماشای تلویزیون ادامه دهیم بسیار طولانی و خسته کننده خواهد بود، پس به همین میزان بسنده می‌کنیم و به اصل مطلب می‌پردازیم.

 

بهترین تلویزیون ایرانی در بازار کدام است و دقیق تر بگوییم، بهترین تلویزیون ایرانی کدام است؟ بهترین تلویزیون مونتاژ ایرانی موجود در بازار چیست؟

 

برای پاسخ به سوال بالا در ابتدا باید مشخصات یک تلویزیون خوب را بدانیم فارق از بردن اسم هیچ برند خاصی همچون سامسونگ یا ال جی یا سونی، تا بتوانیم یک انتخاب مناسب و خوب داشته باشیم و بعد به این سوال پاسخ دهیم که بهترین مارک تلویزیون ایرانی کدام است؟!

 

هنگام خرید یک تلویزیون نکات کیفی و کمی وجود دارد که باید با دقت به آنها توجه کنیم.

 

نکات مهم در خرید تلویزیون

مورد اول: توجه به اندازه و وزن تلویزیون

فارق از این که تلویزیون 55 اینچ اسنوا داریم یا هر برند دیگر ،اندازه تلویزیون باید به گونه‌ای باشد که بین فضاهایی که در آن قرار می‌گیرد متناسب باشد. شما باید وزن تلویزیون را بررسی کنید، به ویژه به این دلیل که مجبور به تغییر مکان آن در اتاق هستید، باید تلویزیون سبک تری بخرید. قطعاً دوست ندارید تلویزیونی بخرید که جابه‌جایی آن بسیار دشوار است. همچنین، تلویزیون باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بینندگانی که آن را تماشا می‌کنند، از حس وسیع‌تری از کیفیت تصویر لذت ببرند. اندازه اتاق نقش بسیار مهمی در این مورد دارد .

 

مورد دوم: نوع تلویزیون

 

انواع مختلفی از تلویزیون در بازار موجود است. برخی از آنها دارای یک صفحه تصویر بسیار گسترده برای ارائه هستند. برخی دیگر با یک نوع صفحه تصویر بسیار باریک عرضه می‌شوند و همچنین برخی دیگر به دلیل کیفیت تلویزیون از نوع LCD یا LED بودن، اصلاً لوله تصویر را نشان نمی‌دهند. تلویزیون‌هایی که از انواع صفحه تخت هستند، می‌توانند روی دیوارهای اتاق آویزان شوند.حال میخواد این تلویزیون 55 اینچ دوو باشد یا بهترین مارک تلویزیون ایرانی.

 

مورد سوم امکانات و ویژگی های تلویزیون

مورد سوم که بسیار حائز اهمیت است؛ بحث امکانات و ویژگی های تلویزیون است که در برند‌های مختلف با اختلاف های کوچکی متفاوت است: برخی از تلویزیون‌ها وجود دارند که دارای ورودی آنالوگ و دیجیتال هستند. بسیار ضروری است محصولی را بخرید که به راحتی بتواند هر دو ورودی را داشته باشد. فناوری با سرعت بسیار زیادی در حال تغییر است و از این رو لازم است لوازمی را بخریم که را برای استقبال از جدیدترین فناوری ها آماده باشد. اگر اپراتور پخش، سیگنال دریافتی در خانه شما را از انواع آنالوگ به دیجیتال تغییر دهد، نباید تلویزیون را تغییر دهید. همچنین بسیار ضروری است که تلویزیون مجهز به مجموعه‌ای از کنترل‌های والدین باشد تا والدین بتوانند کانال‌هایی را که در حال تماشا هستند نظارت کنند و همچنین قفل کودک را با رمز عبور مخفی اعمال کنند تا امکان محدود کردن برخی از آن‌ها وجود داشته باشد. ودیگر امکانات کیفیت تصویر و صدا…

 

مورد بعدی در رابطه با نکات فنی بهترین تلویزیون ایرانی در بازار ،ورودی و خروجی صدا/فیلم است: اگر قرار است تلویزیونی به عنوان تلویزیون خوب رتبه بندی شود، باید تعدادی دستگاه وجود داشته باشد که تلویزیون بتواند با آنها تعامل داشته باشد. این شامل تعدادی از محصولات مانند ست تاپ باکس، پخش کننده دی وی دی، دوربین دیجیتال، VCR، هارد‌های اکسترنال و غیره می‌شود. اگر تلویزیون خریداری می‌کنید مطمئن شوید دارای انواع پورت‌ها و کانال‌های ورودی خروجی است.

 

در ادامه میخواهیم به صورت دقیق تر در خصوص تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU725 سایز 55 اینچ صحبت کنیم و از ویژگی ها و خصوصیات آن سخن بگوییم. اگر در صدد خرید تلویزیونی برای خانه خود هستید لطفا با ما همراه شوید.

 

یکی از تلویزیون‌های هوشمند مطرح در بازار ایران محصولات برند پر طرفدار کمپانی «ایکس ویژن» (X.Visiona) است. مدل «55XTU725» از سیستم‌عامل اندروید پشتیبانی می‌کند.

 

سایز 55 اینچی این محصول برای فضاهای بزرگ مانند اتاق نشیمن بسیار مناسب است. صفحه‌نمایش تخت این تلویزیون و زاویه گسترده دید آن، امکان تماشای تلویزیون را در طیف وسیعی از سالن در تمام جهات فراهم می‌کند. کیفیت تصویر این مدل ‌4K است. برای دیدن کانال های استانی، نیازی به تهیه ریسیور جداگانه ندارید زیرا تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU725 سایز 55 اینچ دارای یک گیرنده‌ی دیجیتال داخلی با تیونر‌ DVB-T2 است. در خصوص توضیح در رابطه با پورت‌های ورودی و خروجی این تلویزیون، باید بگوییم که روی بدنه‌ی آن، دو درگاه‌ USB 2.0‌ تعبیه شده است. به منظور اتصال فلش‌مموری و هارداکسترنال. سه درگاه‌ HDMI‌ این تلویزیون، امکان اتصالش را به سایر پخش‌کننده‌های صوتی ‌و‌تصویری ممکن کرده است. فرمت‌های صوتی ‌و‌تصویری بسیار متنوعی در این تلویزیون پشتیبانی شده که باعث می‌شود مصرف‌کنندگان بتوانند از اکثر فایل‌های خود به‌راحتی استفاده کنند. این امر باعث می شود تا تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU725 سایز 55 اینچ عملکردی مانند یک مدیاپلیر به کاربرانش ارائه دهد. پایه‌ی این تلویزیون از نوع رومیزی و از جنس بادوامی ساخته شده است تا بتواند برای مدت زمان زیادی نگهدارنده وزن محصول باشد.

 

در روزگاری به سر می‌بریم که مصرف انرژی متحمل هزینه مالیاتی بسیاری برای هر خانواده می‌شود ؛ این در صورتی است که تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU725 سایز 55 اینچ مصرف برق به‌صرفه‌ای دارد و تا حدودی شما را در صرفه‌جویی مصرف برق یاری می‌کند.

 

پردازنده 4 هسته‌ای به‌کار رفته در تلویزیون ایکس‌ویژن 55 اینچ باعث ارائه عملکرد مطلوبی در این محصول شده است.

 

از طرف دیگر باید اضافه کنیم ، این محصول که یکی از بهترین تلویزیون ایرانی در بازار به حساب می‌آید؛ امکاناتی نظیر PVR، EPG و ماشین زمان دارد که استفاده از این تلویزیون را ساده‌تر کرده و امکانات کاربردی در اختیار کاربر قرار داده‌اند.

 

در آخر باید بگوییم تلویزیون‌های ال‌جی، سونی و سامسونگ جزو محبوب‌ترین تلویزیون‌های موجود در بازار ایران هستند، اما با توجه به پیش آمدن تحریم‌های ناعادلانه قیمت‌ محصولات برند کره‌ای بسیار بالا رفت و این نیز هست که هر دو برند ال‌جی و سامسونگ در راستای این تحریم‌ها ایران را ترک کردند. اگر به‌ راستی دنبال جایگزینی برای تلویزیون‌های این دو برند محبوب کره‌ای هستید، تلویزیون‌های ایکس ویژن این قابلیت را دارند که راضی‌تان کنند. تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU725 سایز 55 اینچ یک انتخاب عالی است و با اطمینان می‌گوییم جایگزینی مناسب برای تلویزیون‌های غول‌پیکر کره‌ای است.

 

در خصوص ویژگی‌های فنی بهترین تلویزیون ایرانی در بازار باید به پردازنده گرافیکی Mali T۷۲۰ MP۲ اشاره کنیم. رم به‌کار رفته در تلویزیون ایکس‌ویژن 55 ۱.۵GByte DDR است. حافظه رام برای این محصول ۸GB EMMC تعبیه شده است تا آن را هم ردیف غول‌های کره ای قرار گیرد. حافظه فلش ۸GB EMMC HDR ۱۰ on USB باعث شده تا در بین بهترین تلویزیون ایرانی در بازار حرفی برای گفتن داشته باشد. ماشین زمان نیز دارد.

مورد سوم امکانات و ویژگی های تلویزیون

از دیگر موارد قابل پیشنهاد به عنوان بهترین تلویزیون ایرانی باید به تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-65SA620U سایز 65 اشاره کنیم.

 

در همین اول سخن باید بگوییم که تلویزیون اسنوا 65 اینچ دارای گارانتی ۲۴ ماهه انتخاب سرویس است که بسیار عالیست!

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-65SA620U سایز 65 همانطور که از اسمش مشخص است محصولی از برند اسنوا (Snowa) می‌باشد. سایز 65 اینچ به بازار عرضه شده آن مناسب محیط خانه و اتاق نشیمن است. این محصول اسنوا یک تلویزیون هوشمند است که از اندروید نسخه 9 بهره می‌برد. تلویزیون اسنوا مدل SSD-43SA560 دارای یک نمایشگر با پنل IPS و با کیفیت تصویر 4K است. دارای دو درگاه USB ست که می‎توان فلش و هارد اکسترنال را به آن متصل کرد و فایل های صوتی‌تصویری را روی تلویزیون اجرا کرد و هم برنامه‎های تلویزیونی را روی آن‎ها ذخیره کرد.

 

برای این تلویزیون سه درگاه HDMI تعبیه شده که بسیار کاربردی است. سیستم صوتی تلویزیون دو کاناله می‌باشد و توان خروجی کلی آن برابر با 30 وات است. داشتن گیرنده دیجیتال داخلی، شما را از خرید یک دستگاه جداگانه معاف می‌سازد و می‌توانید از تمام کانال های استانی و شبکه‌های دیجیتالی صداوسیما استفاده کنید. تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-65SA620U سایز 65شبکه بی‌سیم wifi دارد، قابلیت ضبط تصاویر در حافظه خارجی (PVR) از دیگر ویژگی‌های آن است. راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها (EPG)، قابلیت اتصال به گوشی همراه (MHL) و ارتباط بدون سیم DLNA دارد.

 

باید اضافه کنیم که دارای تکنولوژی LED و HDR۱۰ است. رزولوشن ۸.۳ میلیون پیکسل آن تصویری با کیفیت بالا ارائه می‌دهد .از بهترین ویژگی های این محصول به زاویه دید ۱۷۵ درجه آن باید اشاره کنیم. زمان پاسخ‌دهی ۵ میلی ثانیه است. پنل IPS با نرخ بازسازی ۴۰۰ هرتز و کیفیت پنل +A می‌باشد.

بهترین تلویزیون ایرانی در بازار در سال کدام است[راهنمای خرید تلویزیون]

تلویزیون اسنوا 55 اینچ

یکی دیگر از بهترین تلویزیون ایرانی در بازار باید به تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA560U سایز 55 اینچ اشاره کنیم. در ادامه در خصوص ویژگی‌های تلویزیون اسنوا 55 اینچ را آورده ایم :

 

تلویزیون تلویزیون اسنوا 55 اینچ به عنوان بهترین تلویزیون ایرانی در بازار به شمار می‌رود . زیرا یک تلویزیون هوشمند است، از اندروید نسخه 9 پشتیبانی می‌کند. نمایشگر تلویزیون اسنوا 55 اینچ با پنل IPS و با کیفیت تصویر 4K به بازار راهی شده است. این تلویزیون دو درگاه USB دارد که می‎توان از طریق آن فایل‎های صوتی و تصویری را با فلش و هارد اکسترنال روی تلویزیون اجرا کرد و یا برنامه‎های تلویزیونی را روی آن‎ها ذخیره کرد؛ پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از قیمت تلویزیون اسنوا 55 اینچ هوشمند 4k سری به سایت شیانچی بزنید.

 

از دیگر امکانات تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA560U سایز 55 اینچ باید به برخورداری از شبکه بی‌سیم wifi، قابلیت ضبط تصاویر در حافظه خارجی (PVR)، راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها (EPG)، اتصال به گوشی همراه (MHL) و ارتباط بدون سیم DLNA اشاره کرد. تلویزیون اسنوا سه درگاه HDMI دارد که بسیار کاربردی است. سیستم صوتی تلویزیون دو کاناله است و توان خروجی کلی آن برابر با 30 وات است. گیرنده دیجیتال داخلی، شما را از خرید یک دستگاه جداگانه معاف می‌سازد.

بهترین تلویزیون ایرانی در بازار در سال کدام است[راهنمای خرید تلویزیون]

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-55K5700U سایز 55 اینچ

 

تلویزیون دوو ۵۵ اینچ یکی از تلویزیون‌های محبوب برند دوو است که از کیفیت بالای تصویر و صدا برخورداراست. این تلویزیون از فرمت‌های تصویری متنوعی پشتیبانی می‌کند، این امر باعث می‌شود تا مصرف‌کنندگان بتوانند از اکثر فایل‌ها استفاده کنند. تلویزیون دوو ۵۵ اینچ به همراه یک ریموت کنترل طراحی شده‌است که کارایی بسیار ساده‌ای دارد. یکی از امکانات بسیار پر کاربرد این مدل، گیرنده‌ دیجیتال داخلی آن است. دو عدد بلندگوی قوی با توان 15 وات دارد.با کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K نمونه ای از بهترین تلویزیون ایرانی در بازار است. این دستگاه باعث می‌شود که بتوانید شبکه‌های دیجیتالی را روی تلویزیون خود دریافت کنید. همچنین از فرمت‌های رایج صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند از فایل‌های خود به‌راحتی استفاده کنند. این تلویزیون دارای تکنولوژی محافظ چشم است که باعث می‌شود آسیبی به چشمان عزیزان شما وارد نشود. این تلویزیون از تکنولوژی LED برخوردار بوده و با نمایش تصویری با کیفیت 4K، یک تجربه عالی از تماشای فیلم به شما می‌بخشد. در این مدل، دو پورت USB تعبیه شده است و برای شما این امکان را فراهم می‌کند که فایل‌های خود را با آن به اشتراک بگذارید و از گزینه‌های بیشتری برخوردار باشید. همچنین ورودی‌های HDMI این تلویزیون باعث می‌شود تا بتوانید سایر لوازم صوتی و تصویری را به تلویزیون خود متصل کنید. برای اطلاع از قیمت تلویزیون دوو 55 اینچ 4k اسمارت به سایت شیانچی مراجعه کنید.

بهترین تلویزیون ایرانی در بازار در سال کدام است[راهنمای خرید تلویزیون]

تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل UA55TU7000TH سایز 55 اینچ

 

یکی از باکیفیت‌ترین تلویزیون‌های 2020 تلویزیون سام ۵۵ اینچ است که از گارانتی معتبر و رسمی برخوردار است. این تلویزیون با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K و صفحه نمایش LED تصویر باکیفیتی نمایش می‌دهد. تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل UA55TU7000TH سایز 55 اینچ از فناوری 4K UpScaling برخوردار است که کیفیت تصاویر را به مراتب افزایش می‌دهد و آنها را در حد کیفیت 4K پخش میکند. تلویزیون سام ۵۵ اینچ از صدای خوب با فناوری Dolby بهره می‌برد که صدای باکیفیتی را به گوش میرساند. این محصولیک تلویزیون هوشمند است که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی میکند. سیستم عامل Android در این تلویزیون امکانات هوشمند مختلفی را در دسترس شما قرار میدهد. پشتیبانی از نرم افزار Smart View در این تلویزیون باعث می‌شود تا بتوانید تلفن همراه هوشمند خود را به TU7000 سام الکترونیک متصل کنید. تلویزیون سام ۵۵ اینچ از طراحی زیباو چشم نوازی برخوردار است .

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50K5900U سایز 50 اینچ

 

تلویزیون دوو 50 اینچ امکانات متعددی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد از طراحی بسیار زیبایی برخوردار بوده و قیمت بسیار مناسبی دارد. دارای سه درگاه HDMI و کامپوزیت و کامپوننت برای اتصال پخش‌کننده‌ها به این تلویزیون است. درگاه HDMI قادر است تصاویر را با کیفیت 4K پخش کند. از دیگر ویژگی‌های این مدل، باید به قابلیت ماشین زمان (Time Shift) اشاره کرد؛ با ذخیره‌کردن برنامه‌ درحال‌پخش، می‌توانید به لحظات قبلی بازگردید که بسیار مهیج است. فرمت‌های تصویری قابل‌ پخش بسیار متنوعی دارد و به شما کمک می‌کند که به‌راحتی، فایل‌های خود را به‌وسیله‌ی تلویزیون دوو 50 اینچ پخش ‌کنید. این تلویزیون به‌همراه یک عدد ریموت ‌کنترل ارائه می‌شود که کارایی بسیار ساده‌ای دارد. تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50K5900U سایز 50 اینچ توانایی پخش و پشتیبانی از شبکه‌های تلویزیونی 4K و HD صدا و سیما را دارد. کیفیت‌تصویر تلویزیون دوو 50 اینچ 4K است که این امر باعث می‌شود تصاویر را با وضوح و شفافیت بسیار بالایی نمایش دهد و نیز دارای جستجو خودکار کانال تلتکست HBBTV ، راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها ، قابلیت ضبط برنامه ماشین زمان و خاموش شدن خودکار است.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments