لیست بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱

لیست بهترین انیمیشن های 2021

تعداد انیمه هایی که در سال 2021 ساخته شد بسیار زیاد بود و تا حدودی با محصولات سینمایی برابری می کرد و همین تنوع باعث شد تا برخی از آنها در لیست بهترین های 2021 قرار بگیرند.

رشد داستان های انیمیشن و پر مغز شدن آنها باعث شده تا مخاطبان زیادی از طیف های سنی متفاوت از دنبال کنندگان این ساخته ها باشند. در گذشته انیمه ها با داستان های معمولی و پندآموز کودکانه ساخته میشدند و مخاطب هدف آنها کودکان بود اما امروزه داستان های اکشن، معمایی بسیاری در بطن اصلی کارتون ها قرار گرفته است. برای شناخت لیست برترین انیمه های 2021 و همچنین دانلود انیمیشن جدید با رسانه همراه مووی باشید.

1- بازگشت به اوت بک

کارتون سینمایی بازگشت به اوت‌ بک یا بازگشت به صحرا (Back to the Outback) انیمیشنی ماجراجویی، کمدی و خانوادگی به کارگردانی مشترک هری کریپس و کلر نایت محصول کشورهای استرالیا و آمریکا و نویسندگی ری کریپس و گریگوری لسانس است که در سال 2021 میلادی توسط سه کمپانی Netflix Animation و Reel FX Creative Studios و Weed Road Pictures ساخته شد؛ در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی همچون جکی ویور، گای پیرس، آیلا فیشر، ریچل هاوس، اریک بانا، وین نایت، کایلی مینوگ به صداپیشگی به جای کاراکترهای اصلی انیمیشن پرداخته‌ اند؛ همچنین این انیمیشن اولین بار در تاریخ 3 دسامبر سال 2021 میلادی به صورت محدود در سینماهای کشور آمریکا اکران شد سپس در 10 دسامبر نیز توسط نتفلیکس NETFLIX در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ انیمیشن بازگشت به اوت بک پس از پخش با استقبال گسترده و نظرات مثبت فراوان از سوی منتقدین و مخاطبان مواجه شد و آن‌ها داستان سرگرم‌کننده، شخصیت‌پردازی‌ها و همچنین نحوه کارگردانی آن را ستودند؛ این انیمیشن پس از حضور در جشنواره بین‌المللی ReFrame موفق شد برنده جایزه ReFrame Stamp برای بهترین داستان شود؛ داستان انیمیشن بازگشت به اوت‌بک درباره گروهی از خطرناک‌ترین حیوانات استرالیا است که تصمیم می‌گیرند از باغ وحش فرار کنند؛ رهبری این گروه برعهده یک مار سمی با قلبی مهربان به نام مدی است؛ یک مارمولک شیطان خاردار به نام زوئی، عنکبوت مودار و دوست‌داشتنی به نام فرانک و یک عقرب حساس به نام نایجل نیز اعضای دیگر این گروه بامزه هستند؛ در این میان یک کولای دوست‌داشتنی به نام پسر زیبا نیز در این باغ‌ وحش وجود دارد؛ او دارای چشمانی درشت و خزهای کرکی و حالت‌دار می‌باشد که مردم را به خود علاقمند کرده‌ است؛ حال این کولای بانمک به طور غیرمنتظره‌ای به فرار حیوانات دیگر پیوسته و مدی و سایر اعضای گروه مجبور می‌شوند او را نیز همراه خود ببرند.

2- شکست ناپذیر

2- شکست ناپذیر

کارتون سریالی شکست ناپذیر یا اینوینسیبل (Invincible) سریالی انیمیشنی، اکشن و ماجراجویانه محصول سال ۲۰۲۱ کشور آمریکا به کارگردانی رابرت کرکمن و ریان اوتلی است که توسط کمپانی آمازون Amazon Studios منتشر شد. در نسخه اصلی این سریال هنرمندانی همچون استیون ین، ساندرا اوه، جی. کی. سیمونز، زازی بیتز، گری دلیسل، کوین میشل ریچاردسون، والتون گوگینس، گیلیان جیکوبز، کلنسی براون به جای کاراکترهای انیمیشن صداپیشگی کرده اند؛ همچنین این سریال که براساس شخصیت یک کتاب کمیک به همین نام نوشته رابرت کرکمن ساخته شده است اولین بار در ۲۶ آوریل سال ۲۰۲۱ توسط Amazon Prime Video منتشر شد؛ جالب است بدانید فصل اول این سریال که در قالب ۸ قسمت ساخته شده است توانست در رتبه ۸۴ ام لیست بهترین برنامه‌های تلویزیونی سایت معتبر IMDB قرار بگیرد.

در مورد پسر قدرتمندترین ابرقهرمان زمین به نام مارک گریسون است که اکنون در حال تبدیل شدن به ابرقهرمانی قوی‌تر از پدر خود میباشد. قهرمانی جسور و شکست ناپذیر که پس از پدر خود نولان گریسون به مدافع بزرگ زمین تبدیل شده و مردم او را با نام Omni-Man میشناسند.

در صورتی که تمایل دارید نسخه دوبله این آثار را دریافت کنید به دسته بندی دانلود فیلم دوبله فارسی 2021 مراجعه کنید.

3- رایا و آخرین اژدها

کارتون سینمایی رایا و آخرین اژدها (Raya and the Last Dragon) انیمیشنی اکشن، ماجراجویی، کمدی، خانوادگی، فانتزی و ماجراجویی محصول ایالات متحده آمریکا و کمپانی والت دیزنی پیکچرز است که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد؛ برای ساخت این فیلم جذاب از فرهنگ، تمدن و مذاهب برخی از کشورهای قرارگرفته در جنوب شرق آسیا همچون تایلند، ویتنام، کامبوج، مالزی، اندونزی و لائوس الهام گرفته شده است؛ پاول بریگز و دین ویلنز کارگردانی و ادل لیم، نویسنده‌ی فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی‌های خرپول)، وظیفه‌ی نوشتن فیلم‌نامه‌ی انیمیشن Raya and the Last Dragon را بر عهده داشته اند؛ از صداپیشگان نسخه اصلی این انیمیشن میتوان به کلی مری تران، نورا لوم، ایزاک ونگ، جما چان، دنیل دای کیم، بندیکت وانگ، جوآنا شیاو، ساندرا اوه، تالیا ترن، لوسیل سونگ، آلن تودیک، گوردن ایپ، دیچن لاچمن، پتی هریسون، جان پارک و… اشاره کرد.

اتفاقات انیمیشن Raya and the Last Dragon در سرزمینی به‌ نام کوماندرا (Kumandra) جریان پیدا می‌ کنند؛ دنیایی شامل پنج قبیله که همگی در سرزمینی زندگی می‌ کنند که توسط اژدهایی خلق شده است که مدت‌ها از نابودی او می‌ گذرد؛ این سرزمین آخرین هدیه‌ ی اژدهایان به مردم ساکن آنجا محسوب می‌ شود و کوماندرا اکنون توسط یک نیروی شرور و تاریک مورد حمله گرفته است؛ رایا یک جنگجوی تنهاست که در تلاش برای نجات خود و مردمانش است و تصمیم دارد هرطور که می‌شود آخرین اژدهای باقی‌مانده را پیدا کند؛ چون اعتقاد دارد این اژدها می‌تواند کوماندرا و ساکنین آن را نجات دهد.

4- دفترچه خاطرات یک بی عرضه

4- دفترچه خاطرات یک بی عرضه

کارتون دفترچه خاطرات یک بی عرضه یا خاطرات یک بچه دست و پا چلفتی (Diary of a Wimpy Kid) انیمیشنی کمدی، درام و خانوادگی به کارگردانی سوئینتون او. اسکات سوم محصول کشور آمریکا و نویسندگی جف کینی براساس کتابی به همین نام به قلم خودش در سال 2007 میلادی است که در سال 2021 میلادی توسط سه کمپانی 20th Century Studios و Bardel Entertainment و Color Force تولید و منتشر شد؛ در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی همچون سیروس آرنولد، برکستون بیکر، اریکا سرا، لوسن چمبرز، اتان ویلیام چیلدرس، کریستین کانوری، برندا کریچلو، کریس دیامانتوپولوس و غیره به صداپیشگی به جای کاراکترهای اصلی انیمیشن پرداخته‌اند؛ همچنین این انیمیشن اولین بار در تاریخ 3 دسامبر سال 2021 میلادی توسطDisney+i در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد؛ این انیمه پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌ های خاطرات یک بچه چلمن Diary of a Wimpy Kid محسوب می‌شود و اولین انیمیشن از این مجموعه می‌ باشد؛ فیلم خاطرات یک بچه چلمن در سال 2010 و فیلم بچه چلمن: چله تابستون نیز در سال 2012 میلادی منتشر گردید.

کلکسیونی از دانلود فیلم های جدید و انیمه های 2022 را میتوانید در سایت همراه مووی با امکان پخش آنلاین مشاهده کنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments