خرید دوربین مداربسته

خرید دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته در انواع متفاوتی می باشد . شاید برای خرید دوربین مداربسته دچار تردید شوید و ندانید بهترین مدل از لحاظ فنی مناسب محیط شما هست یا نه ! ما در این مطلب به شما خواهیم آموخت تا بهترین مدل دوربین مداربسته که مناسب محیط شما باشد را انتخاب کنید و خریداری نمایید .

به چه دلیل می خواهید دوربین مداربسته بخرید؟؟ برای نظارت می خواهید یا جلوگیری از سرقت!

اپر دوربین مداربسته ای می خواهید تا از سرقت جلوگیری کند پیشنهاد ما استفاده از پکیج دوربین مداربسته می باشد .

حالا می پرسید از کجا پکیج دوربین مداربسته تهیه کنیم . ما به شما فروشگاه اینترنتی کارپیما را معرفی می کنیم . که با بیش از چندین سال سابقه در صنعت دوربین مداربسته هم اکنون بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات امنیتی و نظارتی در سراسر کشور می باشد .

خرید دوربین مداربسته

خرید دوربین مداربسته توضیحات

در هنگام خرید دوربین مداربسته بهتر است عجله نکنید و با دانش کافی خرید خودتان را نهایی کنید . البته قبل از خرید همیشه مشاورین هستند که به شما راهنمایی کافی را انجام بدهند . اما بهتر است در خرید دقت نمایید و خودتان با دانش کامل اقدام نمایید .

دوربین های مداربسته انواع مختلفی دارند . و در چند قالب به فروش می رسند . بطور مثال دوربین مداربسته بیسیم که نیاز به هیچ گونه کابل کشی ندارد و به آسانی متصل می شود .

پکیج های کامل دوربین مداربسته : شامل تجهیزات کامل نصب ، دستگاه ضبط و تعداد مشخصی از دوربین مداربسته در آن بکار رفته است .

اگر نیاز به تعداد زیادی دوربین دارید بهتر است از دوربین های کابلی استفاده کنید . چرا که دوربین های مداربسته کابلی دقت بالایی دارند و در صورت سرقت فیلم داخل دستگاه اصلی ضبط شده است .

دقت داشته باشید در هنگام خرید هارد دستگاه بصورت جداگانه به فروش می رسد که باید تهیه نمایید .

بهترین برندی که می توانید در پکیج های دوربین مداربسته تهیه کنید برند داهوا و یوشیتا  می باشد .

خرید دوربین مداربسته توضیحات

دوربین مداربسته بیسیم و انواع آن

دوربین مداربسته بیسیم بدون نیاز به هیچ گونه کابل کشی تنها با یک برق و وای فای یا سیم کارت می توانند کار کنند .

در این چند سال اخیر دوربین مداربسته های بیسیم بسیار پیشرفت داشته اند و در انواع مختلفی بطور مثال دوربین بیسیم چرخشی ، دوربین لامپی ، مینی اسپید دام ها ، دوربین های بیسیم خورشیدی و … در فروشگاه اینترنتی کارپیما موجود شده است.

این دوربین های بیسیم در انواع مختلفی در فروشگاه اینترنتی کارپیما موجود می باشد .

تنوع در این دسته بسیار زیاد می باشد .

دوربین مداربسته سیم کارت خور: این دوربین ها با یک سیم کارت و برق کار خواهند کرد . شما می توانید تصاویر را بصورت زنده از هر کجای دنیا که هستید مشاهده نمایید .

قابلیت های کلی دوربین مداربسته بیسیم : امکان مکالمه دو طرفه ، دید در شب رنگی ، قابلیت چرخش در بعضی از مدل ها ، امکان دیدن تصاویر از راه دور ، ضبط صدا و تصاویر ، آلارم و دزدگیر

قیمت این دوربین های بیسیم از 800 هزار تومان تا 5 میلیون تومان نیز می باشد .

همچنین از قابلیت های ویژه دوربین های بیسیم نصب بسیار آسان و نیاز نداشتن به نصاب می باشد .

تصاویر بر روی رم ذخیره می شود و می توانید تصاویر ذخیره شده را از روی گوشی مشاهده نمایید .

 

قیمت دوربین مداربسته

با توجه به اینکه در این چند سال اخیر قیمت ارز تغییرات زیادی داشته است و به دلیل وارداتی بودن اکثر دوربین های مداربسته قیمت دوربین ها متغیر می باشد .

همچنین نوع برند دستگاه بسیار مهم و تاثیر گذار در قیمت دوربین مداربسته می باشد .

دوربین های مداربسته داهوا از قیمت بالاتری نسبت به برند یوشیتا و برند های متفرقه دارد .

کاربرد دوربین مداربسته در مدل های مختلف

دوربین های مداربسته در انواع مختلفی می باشد . شاید برای شما هم جالب باشد تا بدانید هر دوربین در چه محیطی کاربرد بیشتری دارد .

دوربین مداربسته دام : این نوع دوربین ضد آب نمی باشد و در محیط های داخلی قابل استفاده نیز می باشد . در مدل های گوناگون تولید شده و دارای کیفیت های متفاوت با برند های مختلفی نیز در فروشگاه کارپیما موجود می باشد .

دوربین های مداربسته بولت : این نوع دوربین ها که ضد آب هستن را می توانید در فضاهای باز مورد استفاده قرار دهید . در کیفیت های متفاوت و برند های مختلف موجود می باشد .

این را بدانید دوربین های AHD  از کیفیت پایین تری نسبت به دوربین های تحت شبکه یا Ip قرار دارند .

اما برای مصارف عادی از دوربین های AHD  استفاده می شود . چرا که قیمت دوربین های تحت شبکه بسیار بالا می باشد .

قیمت دوربین مداربسته

دوربین کابلی بهتر است یا بیسیم؟

دوربین مداربسته کابلی به واسطه کابل تصاویر را به پردازشگر(DVR) ارسال می‌کنند که همین موضوع می‌تواند معایب زیادی داشته باشد. برای مثال افزایش هزینه‌های خرید کابل، طولانی و سخت شدن مراحل نصب و… از جمله معایب دوربین‌های مجهز به سیستم کابلی هستند.

اما مزایای دوربین‌های کابلی این است که احتمال تداخل سیگنال در مکان‌های شلوغ وجود ندارد و همچنین احتمال هک شدن شما بسیار کم است. و دسترسی به دستگاه ضبط تصویر بسیار دشوار تر می باشد.

در طرف دیگر دوربین‌های مداربسته بیسیم وجود دارند که انتقال اطلاعات آنها به صورت وایرلس انجام می‌شود و یا بر روی رم تصاویر ذخیره می شوند .. اما همانطورکه نقاط مثبت زیادی دارد؛ نقاط ضعف نیز دارد. برای مثال در سیستم‌های بیسیم احتمال تداخل امواج وجود دارد. اگرچه احتمال هک شدن هم وجود دارد؛ اما نفوذ در سیستم‌های دوربین مداربسته امروزی کار آسانی نیست.

اما با سرقت دوربین مداربسته بیسیم دسترسی شما به تصاویر ضبط شده کاملا از بین می رود . در کل اگر مایل به نصب و خریداری کابل نیستید؛ می‌توانید دوربین های مداربسته بی سیم خریداری کنید. اگر قصد خرید دوربین مداربسته بیسیم با بهترین کیفیت را دارید؛ می‌توانید به فروشگاه اینترنتی “کارپیما” مراجعه کنید.

دوربین مداربسته بیسیم برای نظارت کاربرد بسیار زیادی نیز دارند.

دوربین کابلی بهتر است یا بیسیم؟

جمع بندی

فروشگاه اینترنتی کارپیما با سال ها تجربه در صنعت دوربین های مداربسته و با داشتن تجربه فروان در این حوزه می کوشد تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد .

در این فروشگاه بیش از 400 مدل دوربین مداربسته وجود دارد که می توانید آن ها را یکدیگر مقایسه کنید ، مشاوره بگیرید سپس اقدام به خرید نمایید .

همچنین نشانی فروشگاه اینترنتی کارپیما به آدرس www.karpeyma.com  می باشد . کارشناسان کارپیما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند .

شما همه روزه می توانید با ما با شماره تماس 02191035862 در ارتباط باشید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments