چرا خرید سرور HP را پیشنهاد میکنیم ؟

وجود دلایلی مختلف از جمله ، کیفیت بالای قطعات ، قابلیت تغییر راحت کانفیگ سرور ، پاسخ گو بودن سرورهای اچ پی (HP) به انواع نیاز ها و در نهایت امکان دست یابی آسان به پیشتیبانی های مورد نیاز برای سرور HP باعث شده تا خرید سرور اچ پی (HP) را به شما مشتریان محترم پیشنهاد کنیم.

  • کیفیت بالای قطعات : شرکت اچ پی (HP) ، قبل از عرضه قطعات قابل استفاده بر روی سرورهای خود ، این قطعات را تحت شدید ترین آزمون و تست ها قرار میدهد. همانطور که میدانیم سرورها نقش اساسی و مهمی در شبکه های کامپیوتری موجود در کسب و کارها دارند. پس بروز هرگونه مشکل در عملکرد سرور میتوانند خسارت های جبران ناپذیری به کسب و کار ما بزند. پس بهتر است در هنگام خرید سرور برای کسب و کارمان ، با کیفیت ترین سرور ممکن را انتخاب کنیم.
  • قابلیت تطابق کانفیگ سرور HP با نیاز مشتری: سرورهای اچ پی (HP) به گونه ای طراحی شده اند که بتوانیم متناسب با هرگونه نیازمان ، کانفیگ سرور HP را تغییر دهیم. علاوه بر این موضوع وجود مدل های مختلف برای سرور های اچ پی (HP) از جمله سرورهای رک مونت و یا ایستاده سبب شده تا بتوان از سرور اچ پی (HP) متناسب با زیرساخت موجود در کسب و کار های مختلف استفاده کرد.
  • امنیت بالا سرور اچ پی (HP) : همانطور که قبلا هم توضیح دادیم ، سرورها نقش اساسی و مهمی در کسب و کار ما را دارند. با توجه به این موضوع ، در صورتی که سرورما از امنیت کافی برخوردار نباشد ما متحمل هزینه های جبران ناپذیر خواهیم شد.
  • خدمات پشتیبانی: سرورهای اچ پی (HP) سهم عمده از بازار فروش سرورها در جهان به خود اختصاص داده اند. بازار ایران مستثنی از این قاعده نیست. از این رو شرکت های بسیاری اقدام به فروش سرورهای HPE در بازار ایران کرده اند. این موضوع باعث شده تا دسترسی به خدمات نگهداری و پشتیبانی متناسب با سرورهای HP در ایران کار دشواری نباشد.

وجود موارد فوق باعث شده تا سرور اچ پی (HP) ، به یکی از سرورهای قابل اعتماد برای استفاده در کسب و کار شما شود.

چرا خرید سرور HP را پیشنهاد میکنیم ؟

 

چرا خرید سرور HP ؟

ویژگی های متمایز کننده سرور HPE نسبت به سایر برندها

یکی از بزرگترین شرکت ها در فناوری اطلاعات شرکت HP می باشد که در همه ی کشورهای جهان فعالیت دارد این شرکت با ارائه بهترین راهکار ها و محصولات ، تمام نیاز کسب و کار شما را برطرف می کند. سرور HP ، یکی از این محصولات می باشد که شما می توانید با مطالعه ویژگی های سرور HP که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم نیاز خود را برظرف کنید.

از جمله ویژگی های سرور HPE ، تنوع زیاد و کیفیت بالای آن می باشد که تقریبا برای همه ی کسب و کارها حداقل یک نوع سرور عرضه نموده است. شما می توانید برای مشاوره و انتخاب بهترین سرور hp مناسب کسب و کار خود با مشاوران فروش شرکت یاقوت سرخ تماس حاصل فرمایید تا آن ها ویژگی های سرور اچ پی (HP) را متناسب با نیاز شما شرح دهند.

از جمله ویژگی های سرور hp می توان به موارد زیر اشاره کرد؟

  • محصولات متنوع و متناسب با نیازهای مختلف.
  • هزینه مناسب خرید و نگهداری سرور HP
  • انعطاف پذیری و مقیاس پذیری بالا در شبکه های متفاوت.
  • سرور HP در اندازه ها و Form Factor های متفاوتی تولید شده که قدرت انتخاب مشتریان را بالا میبرد.
  • سرورهای اچ پی (HP) از پردازنده های مطرح Intel و AMD پشتیبانی میکند.
  • قابلیت نصب درایو ها با حجم بالا و در نهایت دست یابی به فضای ذخیره سازی بسیار بالا.

مزایای سرور HP نسبت به سایر برندهای موجود در بازار چیست ؟

  • به راحتی میتوانید ظرفیت های سرور مثل حافظه رم، ذخیره سازی و پردازش را افزایش دهید. البته در مورد افزایش ظرفیت سرور HP با کارشناسان فنی شرکت یاقوت سرخ مشاوره بگیرید.
  • از طریق ILO که مخصوص سرورهایhp است به راحتی میتوانید سرور را از راه دور مدیریت کنید.
  • سرور اچ پی(HP) با استفاده از قطعات Redundant همیشه در دسترس است و این یک امتیاز مثبت در رشد و توسعه کسب و کار شما است.
  • سرورhpe در مدل های مختلف و متناسب با نیاز های متنوع طراحی و تولید شده است که با رشد مجموعه تان میتوانید زیر ساخت های شبکه تان را نیز بروز کنید.
  • HPE نسبت به سایر رقبا قطعات متنوع تری ارائه میدهد که پاسخگوی همه نیاز ها است.
  • سرورهای hpبه راحتی قابل بروزرسانی از سایت hpe است، در این مورد اگر نیاز به مشاوره دارید با تیم فنی شرکت یاقوت سرخ تماس بگیرید.
  • قیمت مناسب در مقایسه با سایر برندها نسبت به عملکرد و کارایی در سرورهای اچ پی (HP) قابل توجه است.
  • به علت استقبال از سرورhpe در کشور ما فروش سرورhp  نیز بیشتر است که در یک بازار رقابتی میتوانید سرور اچ پی (HP) و قطعات مورد نیازتان را با قیمت مناسب خریداری کنید.

    7 دلیل قانع کننده برای خرید سرور HP

    1. سرور اچ پیدر مدل های مختلفی تولید شده است: شرکت hpe متناسب با همه حجم های کاری سرور تولید کرده است که شما با هر نیاز میتوانید اقدام به خرید سرور hp کنید این ویژگی باعث محبوبیت سرور اچ پی نیز شده است.
    2. قیمت سرورhpبسیار رقابتی و مناسب است: محبوبیت سرورhp باعث افزایش فروش سرور اچ پی (HP) در ایران و دنیا شده است و این یعنی رقابت بالا و قیمت مناسب که خرید سرور hp  را به گزینه ای مناسب برای ما تبدیل کرده است.
    3. سرور hpقدرتمند و انعطاف پذیر است: سازگاری سرورhp  با پردازنده های intel و AMD قدرت پردازشی بالایی به سرورهای اچ پی (HP) داده است، پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف شبکه مثل ویندوز و لینوکس و قابلیت ارتقا سخت افزاری سرورهای hp باعث انعطاف پذیری بالای سرورhpe  شده است.
    4. مدیریت از راه دور: سرور hp مجهز به قابلیت ILO است که به صورت اختصاصی فقط در سرورهای hpe وجود دارد، این قابلیت امکان مدیریت آسان سرورhp  را به صورت ریموت به مدیر شبکه میدهد.
    5. سرور اچ پی(HP) از تکنولوژی پیش بینی خطا بهره میبرد: در سرور hp کنترلر هوشمند هارد قبل از fail شدن هارد به ما هشدار میدهد تا از اطلاعات هارد محافظت کنیم یا در رم سرور با استفاده از تکنولوژی RAS وECC خطاهای بروز داده را رفع میکند.
    6. سرور hpبا همه ی شبکه ها سازگار است: شبکه های مختلفی در دنیا وجود دارد مثل شبکه شرکت IBM ، شبکه شرکت اپل به نام Appletalk ،شبکه های novell و… سرورhp انعطاف پذیری بالایی دارد که با استفاده از کارت شبکه hp (میتواند با سرعت 1 تا40 گیگابیت بر ثانیه اطلاعات رد و بدل کند) و پشتیبانی از نرم افزار ها ی مختلف شبکه میتواند با شبکه های مختلف ارتباط بگیرد.
    7. آموزش جهت بهره برداری از سرور :hp  شرکت hpe با ارائه مقاله ها دیتا شیت ها به کاربران کمک میکند تا طبق اصول درست از سرور hp و بقیه محصولات به صورت صحیح بهره برداری کنند.

    در صورت نیاز به هرگونه مشاوره و راهنمایی در خصوص خرید سرور HP میتوانید با کارشناسان شرکت یاقوت سرخ به شماره تماس 021-71189 تماس حاصل نموده و یا به سایت شرکت یاقوت سرخ به آدرس https://ysorkh.net مراجعه کنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments