آموزش ذخیره اکانت فری فایر؛ تلاش‌هایتان را save کنید!

آموزش ذخیره اکانت فری فایر؛ تلاش‌هایتان را save کنید!

وقتی برای اولین بار گیمرها وارد بازی Free Fire می‌شوند، معمولاً با یک حساب مهمان کارها را پیش می‌برند. این می‌تواند به دلایل مختلفی مانند نداشتن حوصله، تنبلی، مطمئن نبودن در ادامه دادن بازی و….. باشد. اما ما به شما قول می‌دهیم که عنوان موبایلی فری فایر یک بازی بسیار اعتیاد آور است و در عرض چند روز، اکثر بازیکنان بیشتر وقت خود را صرف بازی و جمع آوری اسکین‌ها و آیتم‌های ویژه خواهند کرد. حال برای این که مصداق نوش دارو بعد از مرگ سهراب پیاده سازی نشود، با پاکسیت همراه باشید تا آموزش ذخیره اکانت فری فایر و زحماتی که برای آن کشیده‌اید را با هم پیش ببریم.

خرید الماس فری فایر با تحویل آنی

قضیه از چه قرار است؟

اکثر بازیکنان ترجیح می‌دهند به بازی با حساب مهمان ادامه دهند، زیرا نمی‌خواهند پیشرفت‌هایی که کسب کرده‌اند را از دست بدهند. اما مشکل این است که اطلاعات موجود در اکانت مهمان (Guest) در فضای ابری Free Fire ذخیره نمی‌شوند و بلکه ذخیره سازی آن‌ها در حافظه خود گوشی اجرا کننده بازی اتفاق می‌افتد. بنابراین اگر از طرفی گوشی گم شود یا آسیب ببیند هم هیچ شانسی برای بازگرداندن اطلاعات آن حساب وجود نخواهد داشت.

لازم است بدانید که پچ آپدیت OB32 قبلا منتشر و باعث شد بازیکنان دوباره وارد بازی شوند و به همین دلیل کسانی که حساب مهمان داشتند، نتوانستند اطلاعات خود را نجات دهند. حال نمی‌توان تقصیر را گردن سازندگان انداخت، چون آن‌ها همیشه به کاربران خود یادآوری می‌کنند که حساب مهمان خود را برای جلوگیری از گم شدن اطلاعات، با حساب‌های دیگر لینک کنند.

چرا لازم است حساب مهمان Free Fire خود را متصل کنید؟

نمایی از گیم پلی بازی موبایلی فری فایر

چند راه برای ورود به داخل بازی وجود دارد که شامل اکانت مهمان، فیسبوک، گوگل و توییتر می‌شود. این را لازم است دوباره تاکید کنم که حساب مهمان در حافظه دستگاه ذخیره می‌شود و با یک اتفاق غیر منتظره می‌تواند به فنا برود؛ در حالی که اگر همان اکانت را با یک حساب Google، Facebook، Twitter (در فضای ابری Free Fire ذخیره می‌شود) لینک کنید، بسیار بهتر و بی خطر است. در این صورت دیگر نگران آسیب دیدن یا گم شدن گوشی خود نخواهید بود. چون می‌توانید از هر کجا و با هر گوشی هوشمندی وارد حساب کاربری خود شوید.

مراحل لینک کردن حساب فری فایر با اکانت‌های مختلف (Facebook، Google،Twitter)

شما چندین انتخاب برای لینک کردن حساب مهمان خود با دیگر اکانت‌های موجود در تصویر خواهید داشت.

  • اول وارد بازی را باز کرده و به حساب کاربری خود وارد شوید.
  • سپس روی گزینه تنظیمات که در گوشه سمت راست بالای لابی لمس کنید.
  • بعد خواهید دید که چند گزینه برای لینک کردن مانند حساب فیس بوک، گوگل، VK و توییتر در دسترس خواهد بود. گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید.
  • اطلاعاتی مانند نام حساب و رمز عبور به حسابی که انتخاب کرده‌اید، ارسال می‌شود. فقط آن‌ها را به درستی تکمیل کنید.
  • حساب مهمان با اکانتی که انتخاب کرده‌اید، لینک خواهد شد. در آخر بهتر است بدانید اگر اکانت خود را به حساب فیس بوک لینک کنید، برخی از آیتم‌های درون بازی مانند کوپن سلاح، طلا، الماس و لوت باکس سلاح و…. پاداش خواهید گرفت.

پس از انجام تمام مراحل فوق، حساب مهمان Free Fire شما لینک شده و از خطرات مختلف ایمن می‌شود. دیگر بدون هیچ نگرانی می‌توانید با استفاده از هر گوشی هوشمندی وارد اکانت خود شده و به تجربه بازی بپردازید.

چرا برای خرید جم به پاکسیت مراجعه کنیم؟

چون پاکسیت هیچ‌وقت از شما پسورد اکانتتان را نمی‌گیرد و بلافاصله بعد از پرداخت و احراز هویت، اکانتتان را شارژ کرده و یا کد فعال‌سازی حساب را در اختیارتان قرار می‌دهد.

منبع: مجله پاکسیت

 

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments