در جشنواره تابستانه شانست تو تاپه همه برنده‌اند!

در جشنواره تابستانه شانست تو تاپه همه برنده‌اند!

همین حالا که در حال خواندن این نوشته هستید، احتمالا با خودتان می‌گویید که در این قرعه کشی هم خبری از برنده شدن نیست. این تصور می‌تواند کاملا درست باشد!! چون برنده شدن در قرعه کشی هر چند که به افزایش شانس و … بستگی دارد اما یک خوش اقبالی است. ولی بیایید با هم روراست باشیم! اگر یک سرویس یا کالای خوب به شما ارائه شود، حتی اگر در جشنواره آن جایزه‌ای برنده نشوید، آیا شما واقعا برنده نیستید؟

در جشنواره تابستانه شانست تو تاپه همه برنده‌اند!

 

کالا یا خدمات خوب یعنی شما در هر صورت برنده هستید!

اینکه به‌جای یک کفش ضعیف یک کفش با کیفیت بخرید شاید در نگاه اول برنده نباشید، اما راحتی، دوام، اینکه سال‌ها بدون اینکه آخ بگوید برایتان کار می‌کند یعنی دردسر کم‌تر، یعنی اینکه شما برنده‌اید. در خصوص خدمات هم دقیقا همین‌طور است! بیایید استعلام خلافی را به عنوان یک خدمت درنظر بگیریم، اگر ارائه دهنده این سرویس با عدم ارائه خدمات کاربردی باری را از روی دوش شما برندارد، به احتمال زیاد چیزی که برای شما باقی می‌ماند هزینه هدر رفته، زمان هدر رفته و احتمالا کار انجام نشده است.

خدمات خوب یعنی کارتان بی‌دردسر راه بیافتد

وقتی برای دریافت خدمات (که در اینجا ما استعلام خلافی را مثال زدیم) به یک ارائه دهنده خوب اعتماد می‌کنیم دیگر خبری از هدر رفتن هزینه و زمان نیست و کارتان در لحظه انجام می‌شود. تفاوتی نمی‌کند کارتان چه باشد، می‌خواهد امور روزمره‌ای مانند خرید شارژ و بسته اینترنت باشد یا خدماتی روتینی مانند کارت به کارت و موجودی، در هر صورت شما با انتخاب درست ارائه دهنده خدمات خیالتان راحت است.

کارت به کارت، خرید شارژ و بسته، موجودی، استعلام و پرداخت خلافی و سایر خدمات یک سوپر اپلیکیشن پرداختی سر و کارش با اطلاعات کارت و حساب ما است. پس معیار اصلی خوب بودن در 1 اپلیکیشن در جایگاه اول امنیت آن است. هر چند که پس از شیوع ویروس کرونا اعتماد به فرایند‌های آنلاین بیشتر شده، اما می‌توانیم بگوییم که در خصوص خدمات پرداختی، موضوع انتخاب خوب و خوب‌تر است.

 

وقتی می‌گوییم خدمات خوب منظورمان چیست؟

اینکه چه چیزی خوب و چه چیزی خوب‌تر است کاملا به خدمت یا کالا و نوع ارائه آن بستگی دارد. مثال‌هایی که تا به اینجا برای درک بهتر زدیم پیرامون یک اپلیکیشن و سوپر اپلیکیشن پرداختی است، دلیل انتخاب این مثال و بررسی آن در اهمیت و تعداد مراتب استفاده ما از این برنامک‌ها در طول روز خلاصه می‌شود.

اپلیکیشن‌های پرداختی به واسطه طیف وسیعی از خدماتی که ارائه می‌دهند به‌نوعی یک دستیار در تلفن همراه همه ما هستند. رسیدگی به‌صورت حضوری به تمامی این ده‌ها خدمتی که در اپلیکیشن‌ها و سوپر اپلیکیشن‌های پرداختی ارائه می‌شود، احتمالا چند ساعتی از ما زمان بگیرد. شما با دانلود این برنامک‌های پرداختی عملا در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کرده‌اید.

صرفه جویی در زمان: مثال کارت به کارت را می‌زنیم، خدمتی که پرکاربردترین سرویس در یک اپلیکیشن یا سوپر اپلیکیشن پرداختی است. رفتن به دستگاه ATM، ماندن در صف، لمس دکمه‌هایی که جولانگاه میکروب‌ها و ویروس‌ها هستند و در نهایت برگشتن به منزل یا محل کار چیزی حدود 15 دقیقه‌ای از شما زمان می‌گیرد اما 0 تا 100 کارت به کارت با تلفن همراه نهایت به 1 دقیقه زمان نیاز دارد.

صرفه جویی در هزینه: برویم سراغ صرفه جویی در هزینه! فرض کنید برای استعلام و پرداخت خلافی باید به پلیس + 10 مراجعه کنید. جدای از زمانی که صرف می‌کنید احتمالا برای رفت و برگشت به این دفاتر باید 20 هزار تومانی کرایه تاکسی یا هزینه سوخت کنار بگذارید، هزینه استعلام حضوری هم 17500 تومان است. تا اینجا هزینه یک استعلام خلافی شد 37500 تومان اما شاید باورتان نشود! ولی شما در هر مکانی صرفا با پرداخت 5200 تومان می‌توانید از طریق تلفن همراهتان برای استعلام و پرداخت خلافی اقدام کنید.

وقتی می‌گوییم خدمات خوب منظورمان چیست؟

با تاپ شما همیشه برنده هستید

به‌طور کلی کار کردن با سوپر اپلیکیشن‌ها و اپلیکیشن‌ها صرفه جویی در زمان و هزینه را برای کاربرانشان به همراه دارد اما شما می‌توانید بازی را پرگل‌تر ببرید!

یک گل را به این اختصاص می‌دهیم که تاپ از زیر مجموعه‌های بانک پارسیان، از قدیمی‌ترین بانک‌های خصوصی کشور است.

گل بعدی برای این است که تمامی خدمات تاپ زیر نظر بانک مرکزی به کاربران ارائه می‌شود.

اینکه پلیس فتا ناظر تمامی تراکنش‌های تاپ هست هم خودش حکم یک گل را دارد.

گل بعدی که از قضا اندازه چند گل می‌ارزد این است که تاپ 70 سرویس کاربردی (پرداخت قبوض، استعلام خلافی، خرید بلیت و هتل و ….) را در خود جای داده ‌است و شما را از دانلود چند اپلیکیشن بی‌نیاز می‌کند؛ به زبان دیگر تاپ یک سوپر اپلیکیشن کاربردی است.

و اما جشنواره 1+140 ! شما می‌توانید با شرکت در این جشنواره که شرایط آن را در ادامه اعلام می‌کنید بازی را پرگل‌تر از آن‌چه تصور می‌کنید ببرید.

با تاپ شما همیشه برنده هستید

جشنواره شانست تو تاپه

سوپر اپلیکیشن تاپ به پاس همراهی کاربران خود در فصل گرم و دوست داشتنی تابستان با جشنواره‌ شانست تو تاپه با شرایط زیر همراه کاربران است:

برای شرکت در جشنواره باید تاپ را دانلود و نصب داشته باشید، پس از نصب تاپ باید با انجام تراکنش‌های زیر شانس خودتان را برای شرکت در این جشنواره افزایش دهید.

  • بلیت هواپیما هر 900هزار تومان: 9 شانس.
  • هتل هر 700هزار تومان: 7 شانس.
  • تور هر 600 هزار تومان: 6 شانس.
  • استعلام خلافی و پلاک فعال: 2 شانس.
  • شارژ و بسته: هر 10 هزار تومان: 1 شانس (حداکثر 5شانس در روز)

همچنین جوایز این جشنواره به شرح زیر هستند:

  • جایزه 55 میلیون تومانی = حداقل 200 شانس
  • 140 جایزه 1 میلیون تومانی = حداقل 50 شانس

برای دانلود تاپ کافیست به اپ استورهای معتبر یا وب سایت top. ir مراجعه کنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments