خرید سی پی کالاف دیوتی با تخفیف ویژه از جمینجا

خرید سی پی کالاف دیوتی با تخفیف ویژه از جمینجا

در بازی کالاف دیوتی در نسخه های مختلف، یک اصطلاحی به نام سی پی داریم. سی پی همان پول  معتبر این برنامه سرگرمی می باشد. با پول و ارزهای گوناگون، امکان خرید فراهم می شود. با سی پی چه چیزی می توانیم بخریم؟؟ چگونه به دست می آید؟ چرا جمینجا به عرضه سی پی با تخفیف ویژه پرداخته است؟ اگر بازیکنی سی پی نداشته باشد از چه چیزهایی محروم می شود؟ طیف وسیعی از سوالات مختلف ممکن است برای مخاطبان پیش بیایید. در این مطلب قصد داریم این موضوعات را بشکافیم و پاسخ ها را بیابیم. به سایت جمینجا، عرضه کننده انواع محصولات بازی های آنلاین موبایل خوش آمدید.

خرید سی پی کالاف دیوتی با تخفیف ویژه از جمینجا

بازی کالاف دیوتی

کالاف دیوتی موبایل بازی پر طرفداری است که ارزش صرف وقت را دارد. در سراسر دنیا، نوجوانان و جوانان از نژادهای مختلف را به سمت خود کشانده است. هیجان انگیز بوده و با ژانر جنگی و اکشن خود، فرد را برای ادامه دادن ترغیب می کند. اما در این بازی، هدف از جنگیدن چیست؟ آیا هدف آن مانند فری فایر و پابجی، زندگی و بقاست؟ آیا می جنگید تا زنده بمانید؟

در کالاف دیوتی با مودهای مختلف بازی روبرو هستیم. کافیست به بخش تنظیمات آن بروید و روی مود دلخواه خود کلیک کنید. البته برخی حالت ها از مراحلی خاصی به بعد، فعال می شوند. برخی نیز دارای قفلند و باید پول خرج کنید. در حالت  Domination منطقه خود را از هجوم دشمن حفظ می کنید. در حالت  Team Death Match  تیمی که زودتر به امتیاز مورد نظر برسد، پیروز است. در حالت Free For All بازیکنی که رقیب بیشتری بکشد، پیروز میدان است. این ها مواردی از حالت های این بازی است. پس هدف از بازی بر حسب مود بازی فرق خواهد کرد.

محصولات بازی های آنلاین

جمینجا یک سایت تخصصی در زمینه ارائه محصولات بازی های آنلاین موبایلی است.  شاید این سوال را از خود بپرسید که محصولات مربوط به بازی های آنلاین چیست؟ یکی از محصولات مهم مرتبط به این برنامه های هیجانی، ارز درون برنامه ای است. ارز درون برنامه یا پول رایج می تواند باعث شود تا پیشرفت کنید. لحظاتی سرشار از هیجان و لذت را تجربه کنید. باعث می شود در میدان نبرد حرفه ای تر و توانمند ظاهر شوید. حتی با کمک پول می توانید ظاهر کاراکتر را جذاب و خاص نمایید. بنابراین داشتن آن مهم به نظر می رسد. می تواند به راحتی بازیکن ساده را به بازیکنی حرفه ای در کالاف دیوتی تبدیل نماید. این ارزها پولی اعتباری هستند. زبان مشترک کالاف دیوتی در سراسر دنیا، سی پی می باشد.

جم یا الماس فری فایر معادل سی پی در کالاف دیوتی است. می توانید به راحتی کاراکتر خود را قوی و توانمند نمایید. یوسی پابجی معادل سی پی کالاف دیوتی است. این دو نیز در کنار محصولات کالاف دیوتی موبایل عرضه می شوند. به نظر می رسد جمینجا در زمینه بازی های محبوب، پر طرفدار  و معتبر فعالیت دارد.

خرید سی پی ارزان از جمینجا

بازیکنان کالاف دیوتی موبایل خرید سی پی کالاف ارزان را می توانند از جمینجا تجربه کنند. در این جا نسبت به سایر واسطه ها می توانند قیمت مناسب تری از آن را بیابند. می توانید در جهات زیر از CP استفاده نمایید:

  • اسلحه قدیمی خود را با یک اسلحه جدید، خاص و توانمند تر جایگزین نمایید.
  • برای سلاح خود تجهیزات کارآمد مانند دوربین دقیق تر تهیه نمایید. یک هدف گیری دقیق تر به شلیک هایی موثر ختم می شود.
  • توانایی و قدرت سلاح و تجهیزات خود را بیشتر نمایید. کافیست آن ها را ارتقا سطح دهید.
  • هر سیزن و نسخه جدید، بتل پس خاص خود را دارد. لازم نیست مجددا کالاف را دانلود و نصب کنید. بتل پس سیزن جدید را بخرید.
  • تمام اقدامات انجام شده با کمک CP کالاف باعث افزایش قیمت و ارزش اکانت می شود.
  • می توانید لباس دلخواه و گان های مورد پسند خود را تهیه کنید.
  • نام خود را به هر چیزی که می خواهید تغییر دهید. اکانتتان شخصی سازی می شود.

مزایای خرید سی پی با تخفیف ویژه از جمینجا

فرقی نمی کند بازیکن کدام یکی از بازی های فری فایر، پابجی یا کالاف باشید. پول رایج و محصولات آن ها در جمینجا به فروش می رسد. مزایای خرید سی پی با تخفیف ویژه از جمینجا شامل موارد زیر است:

  • انواع بسته های حجمی سی پی ارزان کالاف در این جا وجود دارد. بنا بر نیاز و با توجه به بودجه خود یک نمونه مناسب انتخاب می شود.
  • قیمتی متناسب و مناسب برای هر بسته در نظر گرفته اند. ارزان هستند و برخی نیز همراه با تخفیف ویژه ارائه می شوند. نسبت به برخی از سایت های واسطه مطلوب ترند.
  • بعد از خرید، سی پی تخفیف دار را فوری تحویل می گیرید. بلافاصله قادر به اعمال تغییرات مد نظر خود در بازی هستید.
  • در کنار تخفیف ویژه از راهنمایی هایی زیادی در مورد نحوه خرید و نحوه استفاده بهره می برید.

مزایای خرید سی پی با تخفیف ویژه از جمینجا

عدم خرید سی پی ارزان از جمینجا

البته چنان چه قدرت خرید این بسته ها را ندارید، می توانید نخرید. جمینجا شما را به سمت روش های دریافت سی پی رایگان هدایت می کند. البته برای دریافت آن باید وقت کافی بگذارید و کمی حوصله به خرج دهید. انتظار نداشته باشید یک دفعه به حجم زیادی دست پیدا کنید. این امکان فقط در خرید سی پی با تخفیف از جمینجا فراهم است.

  • ماموریت های روزانه و هفتگی را انجام دهید. آن ها بخشی از بازی اصلی نیستند. شرکت در آن ها امتیاز مثبتی هم چون دریافت سی پی رایگان دارد.
  • غارت تجهیزات دشمن نیز سی پی مجانی می دهد. از این فرصت در حین بازی بعد از کشتن دشمنان خود استفاده کنید.
  • آنلاک نمودن کارت Gun Xp
  • ماموریت های بخش بتل رویال را تا انتها بروید.

جمع بندی

در این مطلب با سی پی، کاربرد ها و نحوه دستیابی آن آشنا شدیم. به طور حتم، بدون آن پیشرفت و لذت از بازیکن محروم می شود. با ارائه آن از سایت جمینجا، دسترسی بازیکنان ساده تر و مطلوب تر شده است.

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments