همه چیزی که در مورد خرید فالوور فیک باید بدانید

همه چیزی که در مورد خرید فالوور فیک باید بدانید

با محبوبیت روز افزون اینستاگرام در جامعه ایرانی شاهد ترغیب هر چه بیشتر کاربران به حضور پر رنگ تر در این فضا هستیم. طوری که هر کاربری به هر روشی که ممکنه میخواد پیجش رو بهتر از اونچه که هست نشون بده تا بتونه سریعتر به اهدافی که دنبال میکنه برسه. این اهداف میتونه فروش محصول یا ارائه خدماتی خاص باشه یا ساخت یک پیج با محتوای مشخص با اهدافی متفاوت باشه. یکی از این روش ها خرید فالوور اینستاگرام هست که تحت عناوین مختلف در وب سایت ها عرضه میشه. البته بعضی از این فالوورها واقعی و بعضی هم غیر واقعی و فیک هستند که در این مقاله ما سعی داریم در مورد مزایا و معایب خرید فالوور فیک و غیر واقعی اینستاگرام صحبت کنیم.

نکته اول اینکه هیچ راهی بجز استفاده از ربات های اینستاگرامی جهت جذب فالوور واقعی وجود نداره و تمامی وب سایت هایی که تحت عناوین مختلف بصورت تعدادی به شما فالوور می فروشند همه انواع و اقسام فالوورهای فیک هست. برای مثال فالوورها رو در بسته ها و پک های 500 تایی یا 1000 تای یا ده هزار تایی ارائه میدن و شما هم به عنوان فالوور واقعی خرید میکنید اما در همون روز اول متوجه میشید که این حجم زیاد از فالوور هیچ واکنشی به پست های شما نشون نمیدن و مشخص هست که فیک هستند! خرید لایک اینستاگرام هم از این قاعده مستثنی نیست.

اما فالوورهای فیک چگونه ساخته میشند:

چندین روش برای ساخت فالوورهای فیک وجود داره که وب سایت ها مدت هاست ازشون برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده میکنند. یک روش اینه که یک سری نرم افزار ساخته شده برای اینکار که یه حجم زیادی اکانت های اینستاگرامی هر روز میسازه و آماده میکنه که البته اکثرا این روش خارج از ایران انجام میشه و وب سایت های ایرانی فروش فالوور که میبینید از یک سری سرور خارجی این فالوورها رو خریداری میکنن و برای شما ارسال میکنن که البته با نوسانات ارزی و گرون شدن دلار دیگه این روش زیاد مقرون به صرفه نیست و اکثرا رفتن سراغ روش دوم.

روش دوم اینه که این وب سایت ها از یکسری اپلیکیشن ایرانی که شاید دیده باشید در کافه بازار، میان فالوور خریداری میکنن. این اپلیکیشن ها که تحت عناوین مختلفی فعالیت میکنن اکثرا فعالیتشون به یک شکل هست. در این اپلیکیشن ها شما اکانت اینستاگرامی تون رو متصل میکنید و اجازه میدید برنامه با اکانت اینستاگرام شما بره پست های دیگران رو لایک کنه یا دیگران رو فالو کنه. این کار باعث میشه برنامه به شما یک سری سکه رایگان به عنوان پاداش بده که این سکه ها رو میتونید در خود برنامه خرج کنید و شما هم فالوور و لایک بگیرید ازشون. حالا سایت ها میان سفارشات خودشون رو میون این پیج ها در برنامه قرار میدن و کاربران این برنامه ها میان اون پیج ها رو فالو میکنند.

توجه: شاید به نظر برسه که خب این خیلی روش خوبیه و همه فالوورها واقعی هستند اما نه اینطور نیست. مشکل اینجاست که حجم بسیار زیادی از کاربران این اپلیکیشن ها پیج اصلیشون رو به این برنامه ها متصل نمیکنند و همگی میرن یک پیج بی ارزش میسازن فقط برای استفاده از این برنامه ها. حتی تعدادی از کاربران ده ها پیج مختلف میسازن فقط برای جمع کردن سکه از این برنامه ها. پس کسانی پیج شما رو فالو میکنن که اصلا فعالیت واقعی روی اکانتشون ندارن و در واقع اون اکانت ساخته شده فقط برای سکه جمع کردن!

خرید فالوور واقعی و فیک اینستاگرام

مزایا و معایب خرید فالوور فیک اینستاگرام:

خب حالا که دونستید فالوور فیک چطور ساخته میشه بریم ببینیم این فالوورهای فیک چه بلایی سر پیج ما میارن:

معایب فالوور فیک:

  1. مهمترین اتفاقی که با خرید بیش از حد فالوور فیک روی پیج شما میوفته اینه که نرخ درگیری کاربر با پست های شما یا همون اینگیجمنت ریت پست هاتون به شدت افت میکنه. حتما میدونید اینستاگرام در الگوریتم جدیدش طوری طراحی شده که بر اساس مقدار واکنشی کاربران به پست شما نشون میدن تصمیم میگیره که آیا پست شما رو بیشتر نمایش بده یا کمتر. خب فرض کنید شما 500 فالوور واقعی دارید و میرید 10 هزار تا فالوور فیک هم میخرید و یک پست روی پیجتون میزنید و اینستاگرام میاد به این 10 هزار فالوور شما پست تون رو نشون میده، اما هیچ واکنشی از طرف این 10 هزار نفر اتفاق نمیوفته! اینستاگرام اینطور برداشت میکنه که این پست شما جذابیت لازم نداره و از این به بعد سایر پست های شما رو هم به دیگران نمایش نمیده! و رفته رفته پیج شما نابود میشه!
  2. مورد دومی که اتفاق میوفته اینه که شما وقتی یک دفعه 500 تا فالوور تون رو میکنید 10 هزار تا فالوور اون افراد واقعی که در پیج شما هستند نسبت به این حرکت شما خیلی ناراحت خواهند شد و اعتمادی که جلب کردید از دست میره.
  3. سومین مورد اینه که شما وقتی 10 هزار تا فالوور خرید کردید باید به اندازه این 10 هزار نفر هم پست هاتون لایک بخوره یا کامنت بگیره یا ویو بگیره وقتی نمیگیره مجبورید بابت هر پست بازم هزینه کنید و مدام لایک و کامنت و ویو خرید کنید!
  4. و چهارمین موردی که براتون اتفاق میوفته اینه که از لحاظ روانی شما وقتی پیج تون رو 10 هزار تا بالاتر میبرید از طریق خرید فالوور فیک، نا خودآگاه در ذهنتون این انتظار ایجاد میشه که باید سریعتر پیشرفت کنید در صورتی که شما 500 فالوور واقعی دارید! شاید قبل از خرید این 10 هزار فالوور فیک اگر در هفته 10 تا دونه هر پست تون بیشتر لایک میخورد خوشحال میشدید و اینو پیشرفت حساب میکردید اما الان مدام به تعداد کم لایک هاتون فکر میکنید (در حالی که هنوز در حال پیشرفت هستید).

 

خب معایب رو کامل گفتم بریم سراغ فواید خرید فالوور فیک! مگه فواید هم داره ؟ بله که داره! هیچ چیز مطلق که بد نمیشه!

فواید خرید فالوور فیک:

  1. مهمترین ویژگی خرید فالوور فیک که خیلی ها بخاطرش میرن سمتش اعتباری هست که به پیج میده. یه عده انکار میکنند این موضوع رو اما باید پذیرفت که مخاطب ایراتی وقتی وارد پیجی میشه که فالوور کمی داره سریع ازش خارج میشه و زیاد پیگیر مطالبش نمیشه. یعنی اون ذهنیت مثبت اول که در ذهن کاربر ایجاد میشه همین تعداد فالوور هست و بعد میره سراغ نوع تولید محتوا و موضوع پیج. پس تعداد فالوور بالا به نوعی اعتبار بهتری به پیج شما میده.
  2. مورد دوم هم هیچی ! یعنی فالوور فیک فایده دیگه ای نداره و همه اونایی که خریداری میکنن بخاطر همین مورد شماره 1 هست! که البته کم ارزش هم نیست و دلیل خوبی هم هست.

خب حالا چیکار کنیم؟ بالاخره فالوور بخریم یا نه؟!

میتونید فالوور بخرید اما باید افراط نکنید. یک قانون برای خودتون تعیین کنید و بهش پایبند باشید. همیشه باید تعداد فالوور واقعی پیجتون بیش از فالوور فیکتون باشه. مثلا نسبت70 به 30 داشته باشه. اگر 700 تا فالوور واقعی داری میتونی 300 تا فیک هم بخری نه اینکه یهو بری 10 هزار تا بخری و کلی بلا سر پیجت بیاد! میتونید هر هفته با این قانون یه مقداری فالوور بخرید و به پیجتون اضافه کنید. با این قانون اتفاقاتی که ذکر شد براتون نمیوفته. فالوور هم اگر میخرید از جای خوب بخرید من خودم چند ساله از سایت فالووربالا میخرم، قابل اعتماده و مشکلی نداشته تا الان. برای پیدا کردن آدرس سایت فالووربالا، این عبارت در گوگل سرچ کنید: خرید فالوور اینستاگرام از وب سایت فالووربالا

 

امیدوارم که تونسته باشه این ابهام خرید فالوور فیک رو یکبار برای همیشه از ذهنتون پاک کرده باشم و شما رو در گرفتن یه تصمیم درست برای پیج تون کمک کرده باشم!

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments