تعویض درب پشت S8 Plus سامسونگ – G955 | موبایل کمک تعویض درب پشت S8 Plus سامسونگ – G955 | موبایل کمک

تعویض درب پشت S8 Plus سامسونگ – G955 | موبایل کمک

قاب پشت گلکسی S8 پلاس با شیشه گوریلاگلس پوشانده شده و به همین دلیل در برابر ضربه بسیار حساس و شکننده است. با سرویس تعمیرات تخصصی “موبایل کمک” می‌توانید تعمیر قاب پشت گلکسی S8 پلاس را با صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض قاب پشت سامسونگ S8 Plus کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

چرا قاب پشت گلکسی S8 پلاس بسیار شکننده است؟

سامسونگ قاب پشت گلکسی S8 Plus را با شیشه گوریلاگلس 5 پوشانده و بدین صورت از آن در برابر خط و خش محافظت می‌کند. شیشه گوریلاگلس سبب می‌شود تا امکان ایجاد شدن خراشیدگی روی قاب پشت گوشی S8 Plus به حداقل مقدار ممکن برساند و اجسام مثل دسته کلید یا حتی اجسام برنده‌ای مثل چاقو در حالت عادی قادر به خط و خش انداختن روی قاب پشت گوشی نباشند. اما در سمت مقابل شیشه گوریلاگلس در برابر ضربه بسیار حساس و شکننده خواهد بود و وارد شدن ضربه به قاب پشت گوشی منجر به شکستگی و ترک برداشتن آن می‌شود. در خیلی از موارد افتادن گوشی از دست کاربر حتی از فواصل کم هم سبب می‌شود تا قاب پشت گلکسی S8 بشکند. بنابراین به دلیل اینکه در قاب پشت گلکسی S8 پلاس از شیشه گوریلاگلس استفاده شده، حساسیت آن در برابر ضربه بالا بوده و شکننده است.

بیشتر بخوانید: قیمت گوشی سامسونگ

هزینه تعویض قاب پشت گلکسی S8 پلاس چقدر خواهد بود؟

خوشبختانه هزینه تعویض قاب پشت گلکسی S8 پلاس چندان زیاد نخواهد بود و از اغلب تعمیرات اصلی این گوشی نظیر تعویض ال سی دی، تعویض مادربرد، تعویض دوربین و غیره ارزان تر تمام می‌شود. البته در این بین یک مشکل وجود دارد و آن هم مربوط به کم بودن قاب پشت اورجینال برای گوشی هایی مثل گلکسی S8 پلاس است که از جنس شیشه گوریلاگلس هستند. در برخی موارد دیده می‌شود که قاب پشت گلکسی S8 پلاس به صورت فیک هم عرضه می‌شود که در این حالت فقط قاب پشت گوشی شیشه‌ای و براق است و مقاومتی در برابر خط و خش نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ 

 

تعویض درب پشت s8 plus

 

تعویض پشت گلکسی S8 پلاس سامسونگ چقدر زمان می‌برد؟

تعویض قاب پشت گلکسی S8 پلاس کار خیلی زمان‌گیر و دشواری نیست. اگر انجام این کار به دست تعمیرکار مجربی سپرده شود، احتمالا ظرف 1 الی 2 ساعت تکمیل خواهد شود. البته یکی از نکاتی که حتما باید در حین تعمیر گلکسی S8 پلاس به آن توجه کرد مربوط به لاستیک های آب بندی می‌شود که باید در لبه های درب پشت موبایل نصب شوند و بدین ترتیب خاصیت ضد آب دستگاه را احیاء کنند. اگر تعویض یا تعمیر قاب پشت گلکسی S8 پلاس بدون نصب لاستیک های مذکور انجام گیرد، گوشی خاصیت ضد آب خود را از دست خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته ال سی دی گوشی گلکسی اس ۸ پلاس با کمترین قیمت

 

برای تعویض قاب پشت سامسونگ S8 Plus کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

آیا شخصا قادر به تعویض یا تعمیر قاب پشت گلکسی S8 پلاس خواهیم بود؟

اگر به ابزارهای اولیه و خاصی که برای تعمیرات موبایل به آن ها نیاز است دسترسی داشته و همچنین قاب پشت گلکسی S8 پلاس را هم در اختیار داشته باشید، می‌توانید تعویض یا تعمیر قاب پشت گلکسی S8 پلاس را انجام دهید. اگر به ابزارها و قطعات نام برده شده دسترسی ندارید هم جای نگرانی وجود ندارد چون با مراجعه به فروشگاه قطعات گوشی موبایل کمک قادر به خرید آن ها خواهید بود. پس از تهیه کردن ابزارهای مورد نیاز از راهنمایی که در مقاله ” آموزش تعویض قاب پشت گلکسی S8 Plus” ارائه شده کمک بگیرید و تعویض قاب پشت گوشی را انجام دهید. در حین تعمیر قاب پشت گلکسی S8 پلاس به هیچ عنوان عجله نکنید و تمام مراحل را به صورت دقیق و با حوصله طی نمایید تا مشکلی برایتان ایجاد نشود.

(همچنین اگر قصد خرید یا استعلام قیمت گوشی موبایل داشتید میتوانید به سایت موبایل کمک مراجعه کرده و قیمت ها را مشاهده بفرمایید.)

تعمیر قاب پشت گلکسی S8 پلاس را به موبایل کمک بسپارید‍!

اگر می‌خواهید تعویض یا تعمیر قاب پشت گلکسی S8 پلاس سامسونگ شما با ضمانت و با صرف کمترین هزینه ممکن انجام شود، می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. کارشناسان تعمیر موبایل کمک با استفاده از جدیدترین متدها و ابزارهای تعمیر می‌توانند با بهترین کیفیت ممکن قاب پشت Galaxy S8 Plus شما را تعویض کرده و دستگاه را به حالت اولیه خود بازگردانند. برای ثبت سفارش تعمیر قاب پشت گلکسی S8 پلاس سامسونگ توسط موبایل کمک کافیست با شماره ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی اس 8 پلاس

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ