معرفی و دانلود برنامه لایتمن : مطالب را به خاطر بسپارید

معرفی برنامه لایتمن

استفاده از فلش کارت جزو یکی از موثرترین روش‌های یادگیری مطالب به حساب می‌آید. اپلیکیشن لایتمن این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند با ایجاد و مرور فلش کارت‌ها، مطالب را به آسانی به خاطر بسپارند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه لایتمن بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن لایتمن

محققان بر این باورند که مطالب حفظ شده، پس از گذشت 48 ساعت فراموش خواهند شد. بنابراین به منظور به حافظه سپردن و جلوگیری از فراموشی مطالب نیاز است تا آن‌ها را به صورت منظم تکرار کنیم. اپلیکیشن لایتمن به صورت اختصاصی برای ایجاد و مرور فلش کارت‌ها طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: مرجع تعمیرات موبایل

کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه فلش کارت‌های مورد نظر خود را ایجاد کرده و به صورت روزانه آن‌ها را مرور کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن لایتمن بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

نحوه استفاده از برنامه لایتمن

پس از اجرای برنامه لایتمن به صفحه اصلی این برنامه منتقل خواهید شد. در صفحه اصلی برنامه می‌توانید نمای کلی جعبه لایتنر را به همراه 5 خانه آن مشاهده کنید. فلش کارت‌هایی که برای اولین بار ایجاد می‌شوند، به خانه اول اضافه شده و فردای آن روز مرور خواهند شد. در صورتی که کاربر فلش کارتی را به خاطر داشته باشد، آن فلش کارت به خانه دوم منتقل می‌شود. در غیر این صورت در خانه اول باقی می‌ماند. همین موضوع در مورد سایر خانه‌های جعبه نیز صدق می‌کند.

فلش کارت‌های منتقل شده به خانه دوم پس از دو روز مرور خواهند شد. کارت‌های موجود در خانه سوم پس از 4 روز، کارت‌های موجود در خانه چهارم پس از 8 روز و کارت‌های موجود در خانه پنجم پس از 16 روز مرور خواهند شد. به خاطر داشته باشید که کارت‌های فراموش شده همواره به خانه اول باز خواهند گشت. کاربران می‌توانند با لمس آیکون زرد رنگ موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه، نسبت به ایجاد فلش کارت اقدام کنند. امکان اضافه کردن متن، عکس و صدا به فلش کارت‌ها توسط برنامه لایتمن فراهم آمده است.

معرفی برنامه لایتمن

برنامه لایتمن فلش کارت‌های آماده‌ای را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده که دسترسی به آن‌ها از طریق لمس گزینه فلش کارت آماده، امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل اپل

معرفی برنامه لایتمن

در قسمت فوقانی تب خانه، فلش کارت‌های که نیاز به مرور دارند، قابل مشاهده خواهند بود. از سوی دیگر، با مراجعه به تب مشاهده کارت‌ها می‌توانید فلش کارت‌های ایجاد شده را حذف و یا ویرایش کنید.

معرفی برنامه لایتمن

از قابلیت‌های کاربردی اپلیکیشن لایتمن می‌توان به امکان تهیه فایل پشتیبان و بازیابی آن اشاره کرد. دسترسی به این قابلیت از طریق لمس آیکون سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه امکان‌پذیر است.

معرفی برنامه لایتمن

 بیشتر بخوانید: ادرس نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ شرق تهران  

به منظور ایجاد یادآوری روزانه برای مرور کارت‌ها به بخش تنظیمات مراجعه کرده سپس قابلیت یادآور روزانه را فعال نمایید.

معرفی برنامه لایتمن

توجه داشته باشید که در نسخه رایگان برنامه لایتمن تنها امکان اضافه نمودن 30 فلش کارت به جعبه فراهم آمده، بنابراین در صورت تمایل به استفاده نامحدود از این برنامه نیاز است تا به بخش ارتقا به نسخه کامل مراجعه کرده و نسخه کامل آن را خریداری کنید.

معرفی برنامه لایتمن

بیشتر بخوانید:  تعویض ال سی دی ایفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه لایتمن پرداختیم. به طور قطع اپلیکیشن لایتمن جزو یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌ ها در زمینه یادگیری و به خاطر سپردن مطالب به حساب می‌آید. به منظور دانلود برنامه لایتمن می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • ارائه فلش کارت‌های آماده
  • امکان تهیه و بازیابی فایل پشتیبان
  • امکان ایجاد یادآوری برای مرور کارت‌ها
  • اضافه کردن متن، عکس و یا صدا به فلش کارت
  • امکان مشاهده، ویرایش و حذف فلش کارت‌ها

نقاط ضعف:

  • محدودیت تعداد فلش کارت‌ها در نسخه رایگان

بیشتر بخوانید:

دوربین پشت آیفون 6 اس پلاس

دوربین پشت آیفون 7

قطعات گوشی آیفون اس ای

تعمیرات موبایل

لایتمن - جعبه لایتنر
نام لایتمن - جعبه لایتنر
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده Infinity

نظرات کاربران (5)

guest
5 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Hamidam
Hamidam
1 سال گذشته

برنامه مزخرفیه.
نه به خاطر کارکردش چون داره پیشرفت میکنه و باگهاش کمتر میشه.
ولی احتمال اینکه َدر اینده به پشتیبانی فنی محتاج شی خیلی زیاده، و این یعنی وقت هدر دادن و اعصاب خرابی چون پشتیبانی ضعیف که چه عرض کنمممم اصلا نداره.
فکر کن چند ماه روش کار کرده باشی یهو کارت ها بهم بریزه
دیگه بهتره گوشیتو ماچش کنی و خداحافظ

علی جمالی
علی جمالی
1 سال گذشته

گرافیک خوبی دارد و حرفه ای هست البته جای پیشرفت هم دارد.

محمدرضا
محمدرضا
3 سال گذشته

من هم از سایت خریداری کردم ولی در گوشی می گوید پبت نشده است

راحله
راحله
4 سال گذشته

سلام
من روی گوشیم نصبش داشتم و حساب کاربری هم ساختم و نامحدود داشتم باهاش کار میکردم .متاسفانه گوشیم ریست شد و الان هرکاری مینکنم وارد حساب کاربریم نمیشه!!!!توروخددددا یکی کممممممک کنه خیلی بهش نیاز داااااااااارم!!!!پشتیبانی تون خیلی ضعیفه!!

حامد
حامد
6 سال گذشته

شما رو به خدا اپ رو درست کنید تو اپدیت جدیدش کل پشت کارتهام به هم ریخته
برنامه لایتمن