دانلود بهترین موزیک پلیر اندروید ؛ معرفی ۱۰ موزیک پلیر برتر

دانلود بهترین موزیک پلیر اندروید ؛ معرفی 10 موزیک پلیر برتر

اگر تمایل دارید که یک موزیک پلیر (Music Player) قدرتمند و با کیفیت را برای گوشی اندرویدی خود دانلود کنید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم راهنمایی را برای دانلود بهترین موزیک پلیر اندروید خدمتتان ارائه کنیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین موزیک پلیر اندروید

گوش دادن به موزیک با استفاده از گوشی یکی از کارهای شایع این روزهای ما محسوب می‌شود. برای اینکه یک فایل موزیک با فرمت خاص مثل MP3 در گوشی اندرویدی شما اجرا شود، نیاز است تا یک برنامه خاص مورد استفاده قرار گیرد. به برنامه هایی که قابلیت پخش موزیک را ارائه می‌کنند، اصطلاحا موزیک پلیر یا Music Player گفته می‌شود. هم اکنون موزیک پلیر های بسیار متعدد و متنوعی برای اندروید منتشر شده‌اند.

اما کدامیک از این موزیک پلیر ها کیفیت بهتری دارند؟ ما در این مقاله قصد داریم راهنمایی را برای دانلود بهترین موزیک پلیر اندروید خدمتتان ارائه کنیم و در این راستا 10 موزیک پلیر برتر موجود را خدمتتان معرفی کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از موزیک پلیر های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی موبایل

دانلود بهترین موزیک پلیر اندروید ؛ برنامه BlackPlayer

دانلود بهترین موزیک پلیر اندروید ؛ معرفی 10 موزیک پلیر برتر

برنامه BlackPlayer بدون تردید یکی از جالب ترین موزیک پلیر های موجود برای سیستم عامل اندروید است. این برنامه رابط کاربری تیره و سنگینی را ارائه می‌کند و به اکولایزر قدرتمندی مجهز است. بنابراین شما می‌توانید از طریق این موزیک پلیر نسبت به شخصی سازی وضعیت پخش صدا و شدت صداهای زیر و بم آن بپردازید. برنامه BlackPlayer همچنین از یک ویجت کاربردی را هم ارائه می‌کند و تم های مختلفی را هم برای انتخاب به همراه دارد. پس شما مجبور به استفاده از تم تاریک و سیاه این موزیک پلیر نخواهید بود. این برنامه همچنین از اغلب فرمت های مختلف فایل های موزیک پشتیبانی به عمل می‌آورد. برنامه BlackPlayer به صورت رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود است، اما برای دستیابی به ویژگی ها و قابلیت های گسترده تر آن باید اشتراک این موزیک پلیر را با پرداخت هزینه ای در حدود 3 دلار خریداری کنید.

دانلود موزیک پلیر اندروید BlackPlayer از گوگل پلی استور

تعمیرات سامسونگ

 دانلود بهترین موزیک پلیر اندروید ؛ برنامه jetAudio HD

برنامه jetAudio HD یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین موزیک پلیر های اندروید است که طرفداران بسیاری دارد. رابط کاربری برنامه بسیار ساده و روان طراحی شده اما با این حال قابلیت های متعددی توسط آن ارائه می‌شوند. برنامه jetAudio HD از پلاگین های مختلفی پشتیبانی می‌کند که می‌توانند تجربه ای لذت بخش از گوش دادن به موزیک را برایتان به ارمغان بیاورند. ضمنا برنامه به صورت پیش فرض از اکولایزر قدرتمندی بهره مند است که امکان تنظیم شدت صداهای مختلف مثل صدای بم و بالا را به صورت دستی و طبق سلیقه کاربر فراهم می‌کند. همچنین موزیک پلیر مذکور از یک ویجت اختصاصی و خوب هم بهره می‌برد که کنترل پخش موزیک از هوم اسکرین دستگاه را امکانپذیر خواهد کرد. برنامه jetAudio HD به صورت رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود است، اما شامل تبلیغات درون برنامه ای می‌شود. برای حذف این تبلیغ ها شما می‌توانید اشتراک و نسخه برتر آن را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی آیفون

دانلود موزیک پلیر اندروید jetAudio HD از گوگل پلی استور

دانلود بهترین موزیک پلیر اندروید ؛ برنامه MediaMonkey

دانلود بهترین موزیک پلیر اندروید ؛ معرفی 10 موزیک پلیر برتر

موزیک پلیر MediaMonkey به دلیل قابلیت های گسترده  و متنوعی که ارائه می‌کند، توانسته محبوبیت ویژه ای را در بین کاربران دستگاه های اندرویدی کسب نماید. این موزیک پلیر علاوه بر امکان دسته بندی فایل های موزیک با توجه به نوع (مثل پادکست، موزیک، اودیوبوک و غیره) امکاناتی مثل تغییر چینش موزیک های بر اساس خواننده، آلبوم و حتی آهنگساز را هم ارائه کرده است. این برنامه همچنین به یک اکولایزر نسبتا قدرتمند هم مجهز است که امکان شخصی سازی و تنظیم نحوه پخش صدای موزیک را فراهم می‌آورد. اما اصلی ترین ویژگی و قابلیتی که موزیک پلیر MediaMonkey را به یک موزیک پلیر بسیار خاص برای اندروید تبدیل کرده است، مربوط به توانایی آن در همگام سازی کتابخانه موزیک گوشی و کامپیوتر از طریق وای فای می‌شود. البته راه اندازی این قابلیت ممکن است کمی دشوار باشد، اما در هر حال از ویژگی های خاص و برتر موزیک پلیر MediaMonkey به شمار می‌رود.

دانلود موزیک پلیر اندروید MediaMonkey از گوگل پلی استور

دانلود بهترین موزیک پلیر اندروید ؛ برنامه n7player

توسعه دهندگان موزیک پلیر n7player سعی داشتند تا این برنامه را کمی متفاوت کنند و در این راستا هم کاملا موفق بودند. در این برنامه به جای ارائه لیستی از موزیک های مختلف که چینش آن‌ها با توجه به عوامل مختلفی مثل خواننده، آهنگساز، آلبوم و غیره قابل تغییر است، لیستی با حالت کلاژ از موزیک های مختلف نمایش داده می‌شود. بنابراین کاربر می‌توانید دید جالب تر و متفاوتی از موزیک های ذخیره شده در دستگاه خود داشته باشد. برنامه n7player از اکولایزر قدرتمندی هم بهره می‌برد که شامل 10 نوار مختلف برای تنظیم جزئیات صدا می‌شود. به صورت کلی اگر به دنبال یک موزیک پلیر اندرویدی قدرتمند هستید، شک نکنید که برنامه n7player یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

دانلود موزیک پلیر اندروید n7player از گوگل پلی استور

دانلود بهترین موزیک پلیر اندروید ؛ برنامه Neutron Music Player

دانلود بهترین موزیک پلیر اندروید ؛ معرفی 10 موزیک پلیر برتر

برنامه Neutron Music Player از موزیک پلیر های نسبتا ناشناخته‌ای است که به واقع قابلیت های مطلوبی را ارائه می‌کند. این برنامه از موتور رندرینگ 32 و 64 بیتی بهره می‌برد که بنا به ادعای سازنده آن یک موتور رندرینگ کاملا مستقل است. این مسئله سبب می‌شود تا کیفیت و پخش موزیک توسط Neutron Music Player افزایش یابد. یکی دیگر از ویژگی های مطلوب برنامه مذکور مربوط به پشتیبانی از فایل های مختلف با فرمت های متنوع مثل flac، MOC و غیره می‌شود. همچنین موزیک پلیر مذکور از یک اکولایزر داخلی و با کیفیت هم بهره می‌برد که به شکل مطلوبی امکان تنظیم نحوه پخش موزیک را فراهم می‌کند. پس برنامه Neutron Music Player را هم به عنوان یکی از بهترین موزیک پلیر های موجود برای اندروید به یاد داشته باشید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی سامسونگ موبایل

دانلود موزیک پلیر اندروید Neutron Music Player از گوگل پلی استور

دانلود بهترین موزیک پلیر اندروید ؛ برنامه Phonograph

دانلود بهترین موزیک پلیر اندروید ؛ معرفی 10 موزیک پلیر برتر

برای Phonograph یکی از موزیک پلیر های جدید و با کیفیت موجود برای سیستم عامل اندروید محسوب می‌شود که به صورت کاملا رایگان عرضه شده است. این برنامه بسیار سبک بوده و رابط کاربری نسبتا ساده ای دارد، بنابراین کاربران به راحتی قادر به استفاده از آن خواهند بود. توسعه دهندگان موزیک پلیر Phonograph آن را با متریال دیزاین گوگل منطبق کرده‌اند و امکاناتی مثل قابلیت تغییر تم توسط برنامه ارائه شده است. ویجت این موزیک پلیر هم امکان پخش و کنترل موزیک را از هوم اسکرین دستگاه فراهم می‌کند. اگر به دنبال یک موزیک پلیر رایگان و باکیفیت برای گوشی یا تبلت اندرویدی خود هستید، برنامه Phonograph می‌تواند یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان باشد.

دانلود موزیک پلیر اندروید Phonograph از گوگل پلی استور

تعمیرات سامسونگ

دانلود بهترین موزیک پلیر اندروید ؛ برنامه PlayerPro Music Player

دانلود بهترین موزیک پلیر اندروید ؛ معرفی 10 موزیک پلیر برتر

موزیک پلیر PlayerPro Music Player کیفیت عملکرد و رابط کاربری بسیار مطلوبی دارد، اما با این حال چندان مورد توجه کاربران قرار نگرفته و در عین ناباوری کمی گم‌نام است. رابط کاربری این موزیک پلیر بسیار زیبا طراحی شده و استفاده از آن ساده است. کاربران این اپلیکیشن می‌توانند اسکین ها یا تم های مختلف موجود برای آن را دانلود بر روی برنامه نصب کنند. برنامه PlayerPro Music Player علاوه بر قابلیت پخش موزیک از قابلیت پخش ویدیو هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. ضمنا این برنامه از اکولایزر اختصاصی و قدرتمندی بهره می‌برد و امکان اضافه کردن افکت های مختلف به موزیک را فراهم می‌کند. ویجت برنامه هم از دیگر نقاط قوت آن است. یکی دیگر از قابلیت های جالب موزیک پلیر PlayerPro Music Player مربوط به پشتیبانی آن از دستورات اشاره‌ای خاص می‌شود. برای مثال به موجب این قابلیت کاربر می‌تواند با تکان دادن گوشی دستور پخش موزیک بعدی را صادر کند. دانلود و نصب این برنامه به صورت رایگان انجام می‌شود اما در این حالت نسخه دموی آن در اختیارتان قرار خواهد گرفت و برای ارتقاء به نسخه اصلی برنامه ملزم به پرداخت مبلغ 5 دلار خواهید بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 11 پرو مکس

دانلود موزیک پلیر اندروید PlayerPro Music Player از گوگل پلی استور

دانلود بهترین موزیک پلیر اندروید ؛ برنامه Poweramp

دانلود بهترین موزیک پلیر اندروید ؛ معرفی 10 موزیک پلیر برتر

برنامه Poweramp یکی از موزیک پلیر های شناخته شده و محبوب سیستم عامل اندروید است که کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند. این برنامه رابط کاربری ساده ای دارد و تم های مختلفی برای آن موجودند که از گوگل استور قابل دانلود هستند. قابلیت های شخصی سازی که توسط موزیک پلیر مذکور ارائه شده بسیار متنوع هستند و ویجت آن هم ساده و در عین حال کاربردی است. اگر به دنبال دانلود یک موزیک پلیر اندرویدی با کیفیت هستید، برنامه Poweramp می‌تواند یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان باشد.

دانلود موزیک پلیر اندروید Poweramp از گوگل پلی استور

دانلود بهترین موزیک پلیر اندروید ؛ برنامه Pulsar Music Player

دانلود بهترین موزیک پلیر اندروید ؛ معرفی 10 موزیک پلیر برتر

برنامه Pulsar موزیک پلیری است که به صورت کاملا رایگان عرضه شده و برای استفاده از ویژگی های آن نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نخواهید داشت. این موزیک پلیر با متریال دیزاین گوگل منطبق بوده و از قابلیت های مختلفی پشتیبانی می‌کند. این برنامه حتی قابلیت پشتیبانی از کروم کست گوگل را هم دارد. موزیک پلیر Pulsar Music Player بسیار سبک طراحی شده و روان اجرا می‌شود. پس اگر به دنبال یک موزیک پلیر کاملا رایگان و با کیفیت هستید، برنامه Pulsar Music Player را در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A70

دانلود موزیک پلیر اندروید Pulsar Music Player از گوگل پلی استور

دانلود بهترین موزیک پلیر اندروید ؛ برنامه Shuttle+ Music Player

دانلود بهترین موزیک پلیر اندروید ؛ معرفی 10 موزیک پلیر برتر

یکی دیگر از بهترین موزیک پلیر های اندروید می‌تواند برنامه Shuttle+ Music Player باشد. اگرچه مدتی می‌شد که آپدیتی برای این موزیک پلیر منتشر نگردید، اما تقریبا به تازگی بار دیگر روند انتشار آپدیت های آن از سر گرفته شده است. موزیک پلیر Shuttle+ Music Player با متریال دیزاین گوگل منطبق است و اکولایزر قدرتمندی را برای تقویت صدای خروجی از گوشی به همراه دارد. همچنین این برنامه قابلیت تغییر تم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و تم های بسیار متنوعی را ارائه می‌کند. موزیک پلیر Shuttle+ Music Player از کروم کست گوگل هم پشتیبانی به عمل می‌آورد و در مجموع می‌تواند یکی از بهترین موزیک پلیر های اندرویدی موجود به شمار آید.

دانلود موزیک پلیر اندروید Shuttle+ Music Player از گوگل پلی استور

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S20 Plus سامسونگ | موبایل کمک

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله راهنمایی را برای دانلود بهترین موزیک پلیر اندروید خدمتتان ارائه کردیم و در این راستا 10 موزیک پلیر برتر اندروید را معرفی نمودیم. چنانچه در رابطه با هر یک از موزیک پلیر های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

قطعات گوشی سامسونگ نوت 20

ال سی دی سامسونگ A41

تعمیرات موبایل

منبع androidauthority

نظرات کاربران (7)

guest
7 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
محمد
محمد
2 سال گذشته

بهترین اپ موزیکی که دیدم ، اپلیکیشن دلیسا بود. چون با دوستم توسنتیم انلاین موزیک گوش بدیم و اینکه نشون میده دوستت الان روی کدوم موزیک انلاین هست
اگر خواستید انلاین گوش بدید اپ دلیسا اسمش هست. نصبش کنید

محمد
محمد
3 سال گذشته

هیچ کدوم به گرد پای poweramp نمیرسه .بقیه همه شبیه همدیگه ان ولی این یکی منحصر به فرد . حیف که فقط پولیه ولی بازم می ارزه

مجید اسدی
مجید اسدی
3 سال گذشته
پاسخ به  محمد

دقیییییقا موافقم فقط حییییف که پولیه، اگه میتونستم حتما میخریدمش چون واقعا ارزششو داره

امید
امید
2 سال گذشته
پاسخ به  مجید اسدی

یه سر به سایت فارسروید بزن نسخه فولش رو دانلود کن

جواد بهزاد
جواد بهزاد
4 سال گذشته

بنظرم تو این لیست جای یه پلیر خالیه که اونم Stellio هست
از نظر من خیلی از قابلیت هایی که نوشته شده رو استلیو داره مخصوصا اینکه رایگانه و کم حجم
در ضمن یه قابلیت خیلی قشنگ هم داره که هیچ پلیر دیگه ای نداره و قبلا تو gom player کامپیوتر دیدمش
بهش میگن gapless
یعنی اهنگ رو بدون قطع شدن و به حالت fadein و fade out رد میکنه و هیچ مکثی بین اهنگ ها نیست

ذاکر
ذاکر
1 سال گذشته
پاسخ به  جواد بهزاد

من چند ساله ازش استفاده میکنم واقعا عالیه واقعا امکان شخصی سازی داره در حد واقعا وقت گذاشتم برا پیدا کردن یه پلیر خوب رو دستش نیست چند تا پوسته هم براش دانلود کنی چی میشه عالی

MPQ
MPQ
5 سال گذشته

سلام خدمت شما
از ارائه اطلاعات جامع و مفید
جهت بهرمندی کاربرانتان متشکرم