حل مشکل سیاه شدن تصویر بازی کلش در برنامه کلن گارد

آنلاین نگه داشتن کلش

برخی از کاربران در حین استفاده از برنامه کلن گارد یا Clan Guard به ویژه در شبیه ساز بلو استکس با مشکل سیاه شدن تصویر بازی کلش مواجه می‌شوند. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه حل مشکل سیاه شدن تصویر بازی کلش در برنامه کن گارد (Clan Guard) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با مشکل سیاه شدن تصویر بازی کلش در Clan Guard

پیش از این در مقاله آنلاین نگه داشتن کلش اف کلنز بدون نیاز روت با برنامه کلن گارد (Clan Guard) به آموزش نحوه استفاده از اپلیکیشن کلن گارد (Clan Guard) و شرح مزیت های آن پرداخته بودیم. از طریق این برنامه می‌توانید بدون نیاز به روت بودن گوشی نسبت به آنلاین نگه داشتن بازی Clash of Clans اقدام کنید. یکی دیگر از نقاط قوت برنامه کلن گارد هم مربوط به پشتیبانی آن از شبیه ساز بلو استکس (BlueStacks) می‌شد.

اما ظاهرا برخی از کاربران در حین استفاده از اپلیکیشن Clan Guard با مشکل سیاه شدن تصویر بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) مواجه شده‌اند. بروز این مشکل بیشتر در شبیه ساز بلو استکس رخ می‌دهد. در این مقاله قصد آموزش حل مشکل سیاه شدن تصویر بازی کلش در برنامه کلن گارد (Clan Guard) را داریم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل

آموزش حل مشکل سیاه شدن تصویر بازی کلش در برنامه کلن گارد (Clan Guard)

برای رفع مشکل نام برده شده، چه در گوشی یا تبلت اندرویدی و چه در کامپیوتر و شبیه ساز بلو استکس باید مراحل زیر را طی کنید:

  • از برنامه Clan Guard خارج شوید.
  • به منوی تنظیمات یا همان Settings مراجعه کنید.
  • در بلو استکس گزینه Advanced Settings را انتخاب کنید اما در گوشی یا تبلت های اندرویدی گزینه Apps یا Applications را لمس نمایید.
  • در بلو استکس وارد بخش Device و سپس Apps شوید و برنامه Clan Guard را انتخاب کنید. در گوشی یا تبلت های اندرویدی به محض مراجعه به بخش Apps می‌توانید بازی Clash of Clans را از لیست انتخاب کنید.
  • گزینه Force Stop را انتخاب کنید.
  • گزینه Clear Data را انتخاب کنید و دیتای برنامه را حذف نمایید.
  • حال بار دیگر برنامه Clan Guard را اجرا کنید و از انجام بازی کلش لذت ببرید.

به احتمال زیاد با طی کردن مراحل فوق مشکل سیاه شدن تصویر بازی کلش در برنامه کلن گارد (Clan Guard) برطرف می‌شود. اگر از شبیه ساز بلو استکس استفاده می‌کنید و با طی کردن مراحل یاد شده مشکل شما برطرف نشد، از روش های دیگری که در مقاله آموزش حل مشکل سیاه شدن صفحه در بلو استکس (Bluestacks) به آن‌ها اشاره کردیم استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه حل مشکل سیاه شدن تصویر بازی کلش در برنامه کلن گارد (Clan Guard) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

دوربین جلو آیفون ایکس اس مکس

تاچ ال سی دی A20 ای

تعمیرات موبایل

منبع cocland

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments