آموزش تصویری حذف اکانت مسنجر BBM بلک بری

حذف اکانت مسنجر BBM بلک بری

بلک بری مسنجر یا اصطلاحا BBM یک برنامه پیام رسان پرطرفدار است که قابلیت‌های متعدد و متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری و قدم و قدم نحوه حذف اکانت مسنجر BBM بلک بری بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با مسنجر BBM بلک بری

واژه BBM مخفف عبارت BlackBerry Messenger به معنای “پیام رسان بلک بری” است. مسنجر BBM در حال حاضر یکی از برنامه‌های پیام رسان محبوب و پرطرفدار موجود به شمار می‌رود که کاربران متعددی از آن استفاده می‌کنند. این برنامه شامل نسخه‌های سازگار با اندروید، ویندوزموبایل، آی او اس و مطمئنا بلک بری می‌شود. با استفاده از این مسنجر قادر به ارسال و دریافت پیام با دوستانتان و همچنین اشتراک گذاری فایل‌های مختلف تصویری نظیر عکس، ویدئو و سایر فایل‌های دیگر خواهید بود. برای استفاده از برنامه BBM بلک بری باید یک اکانت اختصاصی در آن داشته باشید. از این اکانت می‌توان به منظور انجام امورات دیگری هم استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

هدف ما در این مقاله صحبت کردن در مورد قابلیت‌های برنامه پیام رسان BBM یا اقداماتی که با استفاده از اکانت بلک بردی قادر به استفاده از آن‌ها هستید نخواهد بود، بلکه هدف اصلی ما آموزش نحوه حذف اکانت مسنجر BBM بلک بری خواهد بود. اگر بنا به هر دلیلی تمایل دارید که اکانت خود را در برنامه BBM غیر فعال یا اصطلاحا حذف کنید، این مقاله راهنمای تصویری را در اختیارتان قرار می‌دهد. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چگونگی حذف اکانت مسنجر BBM بلک بری

حذف اکانت مسنجر BBM بلک بری فرآیند پیچیده‌ای را به همراه ندارد و تنها با طی کردن 4 قادر به انجام این عمل می‌شوید.

حذف اکانت مسنجر BBM بلک بری

ابتدا باید به بخش اینباکس اکانت بلک بری خود مراجعه کنید. این اکانت باید همان اکانتی باشد که قصد حذف آن را دارید.

حذف اکانت مسنجر BBM بلک بری

در بخش اینباکس یا آرشیو ایمیل‌های خود به دنبال ایمیلی باشید که بلک بری با موضوع یا عنوان Your Blackberry ID has been created ارسال کرده بود. پس از یافتن آن، وارد این ایمیل شوید.

حذف اکانت مسنجر BBM بلک بری

حال بر روی لینک آبی رنگ با عنوان Delete this BlackBerry ID کلیک کنید.

حذف اکانت مسنجر BBM بلک بری

بر روی گزینه Continue کلیک نمایید.

حذف اکانت مسنجر BBM بلک بری

با مشاهده پیغامی که در عکس فوق نمایش داده شده، پروسه غیر فعال کردن یا حذف اکانت مسنجر BBM بلک بری شما با موفقیت به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید:  گارانتی خدمات در مرکز تعمیر آیفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تصویری و قدم به قدم نحوه حذف اکانت مسنجر BBM بلک بری پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت ال سی دی iPhone XS Max

قیمت ال سی دی سامسونگ A30s

iPhone SE قطعات

تعمیرات موبایل

منبع accountdeleters

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments