آموزش تصویری حذف اکانت تیک تاک (Tictoc)

حذف اکانت تیک تاک (Tictoc)

اگر بنا به هر دلیلی تمایل دارید که اکانت خود در اپلیکیشن پیام رسان تیک تاک (Tictoc) را غیر فعال یا حذف کنید، این مقاله راهنمای جامع و دقیقی را خدمتتان ارائه می‌کند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت تیک تاک (Tictoc) بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه تیک تاک (Tictoc)

اپلیکیشن تیک تاک یا همان tictoc هم یکی از برنامه‌های پیام رسان یا اصطلاحا مسنجر محبوب کنونی موجود به شمار می‌رود. اگرچه محبوبیت تیک تاک به پای برنامه‌های پیام رسانی همچون تلگرام نمی‌رسد، اما در هر حال تیک تاک یکی از اپلیکیشن‌های پیام سران مناسب و قدرتمند کنونی موجود به شمار می‌رود. به منظور استفاده از تیک تاک شما باید مانند سایر اپلیکیشن‌های پیام رسان، شماره تماس خود را رجیستر کنید و به این صورت اکانت اختصاصی شما در این اپلیکیشن ساخته می‌شود. اما چگونه می‌توانیم این اکانت را غیر فعال یا حذف کنیم؟

بیشتر بخوانید: تعمیرات آنلاین موبایل

در این مقاله قصد داریم که به این سال پاسخ دهید و یک آموزش تصویری و مرحله به مرحله را در راستای نمایش نحوه غیر فعال کردن یا حذف اکانت تیک تاک (Tictoc) خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. بنابراین اگر قصد دارید که نسبت به حذف اکانت تیک تاک (Tictoc) خود اقدام کنید، این مقاله کمک به سزایی به شما می‌کند. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل و موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، کافیست که از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش تصویری حذف اکانت تیک تاک (Tictoc)

حذف اکانت تیک تاک (Tictoc) به هیچ وجه فرآیند پیچیده‌ای را شامل نمی‌شود و انجام این عمل از طریق خود اپلیکیشن تیک تاک امکانپذیر است. بدین منظور کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا اپلیکیشن تیک تاک (Tictoc) را اجرا کنید و به بخش پروفایل اکانت خود مراجعه نمایید. سپس گزینه Settings را لمس کنید.

حال گزینه Account را انتخاب کنید.

سپس گزینه قرمز رنگ Delete Account را لمس نمایید. این گزینه دستور حذف اکانت تیک تاک (Tictoc) را صادر می‌کند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی اپل

در صفحه جدید نمایش داده شده، تیک گزینه Delete my Tictoc Account را بزنید و گزینه OK را لمس نمایید. به این صورت اکانت شما در اپلیکیشن تیک تاک حذف می‌شود. دقت داشته باشید که ممکن است در نسخه‌های متفاوت این برنامه، جزئیات روند مورد نظر برای حذف اکانت تیک تاک (Tictoc) کمی متفاوت شود اما در هر حال مراحل کلی انجام این عمل به همین صورت است.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تصویری نحوه غیر فعال سازی یا حذف اکانت تیک تاک (Tictoc) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل و موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، کافیست که از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

iPhone XS Max قطعات

قیمت باتری iPhone 8

قیمت قاب پشت آیفون اس ای 2020

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments