آموزش تصویری چگونگی حذف اکانت برنامه SayHi

حذف اکانت برنامه SayHi

برنامه SayHi یک اپلیکیشن اختصاصی پیام رسان است که با هدف دوستیابی طراحی شده و کاربران متعددی دارد. اگر بنا به هر دلیل قصد دارید که نسبت به حذف اکانت خود در برنامه SayHi اقدام کنید، باید این مقاله را مطالعه نمایید. در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری چگونگی حذف اکانت برنامه SayHi بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه SayHi

برنامه SayHi یک اپلیکیشن پیام رسان یا اصطلاحا مسنجر است که با هدف دوستیابی در فضای مجازی طراحی شده و کاربران زیادی دارد. این برنامه مانند برنامه بیتاک (BeeTalk) کاربران را قادر به جستجو با توجه به موقعیت مکانی می‌کند و بدین صورت اجاره می‌دهد تا با سایر کاربران نزدیک محل زندگی خود ارتباط برقرار کنند. ارسال پیام‌های متنی رایگان، برقراری تماس صوتی و تصویری و امکان ارسال و دریافت فایل‌های مختلف توسط اپلیکیشن SayHi امکانپذیر است. اپلیکیشن SayHi یک ویژگی منحصر به فرد هم دارد. این ویژگی مربوط به امکان نمایش تمام کاربران این برنامه در یک نقشه یا مپ (Map) واحد است. تصویری که در ابتدای مقاله مشاهده می‌کنید نمونه‌ای از این قابلیت را نمایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

برنامه SayHi یا “سلام کن!” رابط کاربری بسیار عالی و روانی دارد و در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های دوستیابی موجود به شمار می‌رود. ظاهرا این برنامه در حال حاضر بیش از 70 میلیون کاربر دارد و روز به روز هم به تعداد کاربران آن افزوده می‌شود. هدف ما در این مقاله آموزش تصویری نحوه حذف اکانت برنامه SayHi است. اگر بنا به هر دلیلی تمایل دارید که نسبت به حذف اکانت برنامه SayHi اقدام کنید، کافیست که مراحل شرح داده شده در این مقاله ما را دنبال نمایید. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل و بخش‌های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش تصویری نحوه حذف اکانت برنامه SayHi

حذف اکانت برنامه SayHi فرآیند چندان پیچیده‌ای را به همراه ندارد. به منظور حذف اکانت برنامه SayHi کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

حذف اکانت برنامه SayHi

ابتدا برنامه SayHi را اجرا کنید و با لمس گزینه‌ای که در عکس فوق نمایش داده شده به بخش پروفایل (Profile) اکانت خود مراجعه کنید.

حذف اکانت برنامه SayHi

حال باید گزینه Settings را لمس کنید تا به منوی تنظیمات پروفایل هدایت شوید.

حذف اکانت برنامه SayHi

در لیست گزینه‌های موجود به سمت پایین حرکت کنید و گزینه Account را انتخاب نمایید.

حذف اکانت برنامه SayHi

حال گزینه Delete My Account را لمس کنید.

حذف اکانت برنامه SayHi

در پنجره پاپ آپ نمایان شده، گزینه OK را لمس کنید. این پنجره حاوی پیغام هشداری است که در رابطه با حذف اکانت برنامه SayHi به طور دائمی اطلاع‌رسانی می‌کند.

حذف اکانت برنامه SayHi

حال گزینه Other را انتخاب کنید.  این بخش مربوط به مشخص کردن دلیل حذف اکانت برنامه SayHi محسوب می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید از سایر گزینه‌های موجود هم استفاده کنید.

حذف اکانت برنامه SayHi

در فیلد ارائه شده دلیل حذف اکانت برنامه SayHi را وارد کنید و سپس گزینه Delete My Account را لمس نمایید تا دستور حذف اکانت برنامه SayHi به طور کامل صادر شود.

حذف اکانت برنامه SayHi

در این مرحله با پنجره پاپ آپی مواجه می‌شوید که از غیر فعال شدن یا حذف اکانت برنامه SayHi شما طی 48 ساعت آینده خبر می‌دهد. گزینه OK را لمس کنید. نهایتا ظرف 48 ساعت دیگر اکانت شما در اپلیکیشن پیم رسان و دوستیابی SayHi غیر فعال می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

جمع‌بندی

همانگونه که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت برنامه SayHi پرداختیم. انجام این عمل مراحل چندان پیچیده‌ و دشواری را به همراه ندارد. با این حال، چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل و بخش‌های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت ال سی دی آیفون 7

قیمت ال سی دی سامسونگ M31

قطعات iPhone 11

 

تعمیرات موبایل

منبع accountdeleters

نظرات کاربران (3)

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مینا
مینا
4 سال گذشته

من سی های دلیت اکانت کردم الان بازنصب کردم ولی هرکاری میکنم نمیشه نصب کرد بازم دلبلش چیه؟؟

شَرِه
شَرِه
5 سال گذشته

سلام ممنون از راهنمایاتون🌹

fateme
fateme
5 سال گذشته

سلام از سی های دیلیت زدم اما الان میخوام برگردم و نمیشه ،دلیلش چیه؟