آموزش تصویری حذف اکانت مسنجر ایمو – Delete Imo Account

حذف اکانت مسنجر ایمو

ایمو یا همان Imo یکی از اپلیکیشن‌های پیام رسان محبوب کنونی به شمار می‌رود که کاربران متعددی دارد. اگر بنا به هر دلیلی تمایل دارید که اکانت خود را در این اپلیکیشن غیر فعال یا اصطلاحا حذف کنید، این مقاله راهنمایی مناسبی برایتان خواهد بود. در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت مسنجر ایمو (Imo) بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در مورد اپلیکیشن ایمو (Imo)

برنامه یا اپلیکیشن ایمو (Imo) یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام رسان یا به اصلاح مسنجر کنونی موجود به شمار می‌رود. این اپلیکیشن قابلیت‌های متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با استفاده از آن علاوه بر ارسال و دریافت پیام متنی می‌توانید نسبت به رد و بدل فایل‌های تصویری نظیر عکس و ویدیو هم اقدام کنید. اما اصلی‌ترین ویژگی یا قابلیتی که مسنجر ایمو (Imo) را از سایر اپلیکیشن‌های پیام رسان موجود متمایز می‌کند مربوط به ارائه امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با کاربران آن در سراسر دنیا می‌شود. برقراری تماس تصویری از طریق ایمو کیفیت عالی دارد و قابلیتی است که سایر اپلیکیشن‌های پایم رسان نظیر واتساپ، وایبر، تلگرام و… از آن پشتیبانی نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

اما هدف ما در این مقاله شرح قابلیت‌های اپلیکیشن پیام رسان ایمو (Imo) محسوب نمی‌شود. ما در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت مسنجر ایمو (Imo) بپردازیم. انجام این عمل به هیچ عنوان پروسه پیچیده‌ای را شامل نمی‌شود و با طی کردن چند مرحله کوتاه و از طریق خود برنامه ایمو (Imo) قابل انجام است. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش تصویری حذف اکانت مسنجر ایمو (Imo)

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، حذف اکانت مسنجر ایمو (Imo) به هیچ عنوان پروسه پیچیده‌ای را شامل نمی‌شود. بدین منظور کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

حذف اکانت مسنجر ایمو

ابتدا برنامه ایمو را اجرا کنید و وارد اکانت خود شوید. سپس مانند عکس فوق، آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس نمایید.

حذف اکانت مسنجر ایمو

حال آیکون چرخ دنده موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.

حذف اکانت مسنجر ایمو

سپس گزینه Delete imo account را انتخاب نمایید تا دستور حذف اکانت مسنجر ایمو (Imo) شما صادر شود.

حذف اکانت مسنجر ایمو

حال باید نسبت به وارد کردن شماره تماسی که با استفاده از آن اکانت خود را فعال کرده بودید اقدام کنید و سپس گزینه قرمز رنگ Delete را از گوشه بالا و سمت راست صفحه انتخاب کنید.

حذف اکانت مسنجر ایمو

در پنجره پاپ آپی که نمایان می‌شود هم گزینه Yes, Delete را انتخاب کنید تا پروسه حذف اکانت مسنجر ایمو (Imo) به پایان برسد.

حذف اکانت مسنجر ایمو

در نهایت می‌توانید نسبت به حذف اپلیکیشن ایمو هم اقدام کنید. بدین صورت اکانت یا حساب کاربری شما در برنامه پیام رسان ایمو (Imo) غیر فعال یا حذف می‌شود.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی اپل در ایران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت مسنجر ایمو (Imo) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت ال سی دی آیفون 6

قیمت ال سی دی سامسونگ A11

iPhone XR قطعات

تعمیرات موبایل

منبع accountdeleters

نظرات کاربران (15)

guest
15 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Saeednazari
Saeednazari
3 سال گذشته

میخام یمو را اکانت کنم

فاطمه
فاطمه
5 سال گذشته

سلام ببخشید کس دیگه ای با شماره من رفت ت ایمو ایا با دیلیت اکانت و ورود دوباره درست میشه؟؟؟!

Ms
Ms
5 سال گذشته
پاسخ به  فاطمه

سلام منم همین مشکلو دارم
درست کردین؟

پدرام
پدرام
6 سال گذشته

سلام من میخوام اکانت ایمو حذف کنم تموم مراحل و رفتم الان دلت نمیشه اکانتم

ناصر یزدی
ناصر یزدی
6 سال گذشته
پاسخ به  پدرام

درود؛
اگر هنوز در دیلیت کردن اکانت ایمو مشکل دارید تماس بگیرید با مرکز موبایل کمک تا همکاران ما براتون حذف اکانت کنند.

Ms
Ms
5 سال گذشته
پاسخ به  ناصر یزدی

همه مراحلو رفتم
حذف نمیشه
کمک کنیدددددد

سارا
سارا
6 سال گذشته

سلام ایموی من این‌چرخنده ارو‌نداره همون تنظیمات چطوری باید پاک کنم ایمو رو

maryam
maryam
6 سال گذشته

سلام با حذف اکانت ایمو پیام ها هم پاک میشن؟ یه پیام اشتباه فرستادم میخواستم ببینم با حذف اکانت پیامم میمونه‌ طرف میخونه یا نه؟

ناصر یزدی
ناصر یزدی
6 سال گذشته
پاسخ به  maryam

درود؛
پیام میمونه. و اتفاقی برای پیامی که ارسال کردید نمی‌افته.